Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Avond/Nachtcafé

<<

Anoniem100

Bericht 12 Okt 2013 22:00

Avond/Nachtcafé

Goedenavond!

Aangezien vriendlief net de deur uit is om met z'n vrienden de kroeg in te duiken, heb ik me heerlijk languit op de bank geïnstalleerd onder een kleedje, tv aan en laptop op schoot :)

Iemand anders nog die met dit takkeweer (hier althans) ook lekker thuis is vanavond?

Ik zit heel gezond aan een watertje, maar toch....proost op het weekend! :)
<<

Anoniem 53

Bericht 12 Okt 2013 22:02

Re: Avond/Nachtcafé

Ik ben ook thuis, maar lig al in bed. :) Lekker warm, wil ook niet te laat gaan slapen.
<<

Anoniem7

Bericht 12 Okt 2013 22:03

Re: Avond/Nachtcafé

Ik ben thuis maar ik denk dat ik zo m'n bed in duik. Was er om half 4 pas uit ofzo, maar ik kan m'n draai vandaag gewoon echt niet vinden. Ben ook niet helemaal fit.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 12 Okt 2013 22:04

Re: Avond/Nachtcafé

Ik ben net thuis van het oppassen en twijfel of ik de kroeg nog inga. Het regent wel heel hard hier.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Nyx

Bericht 12 Okt 2013 22:05

Re: Avond/Nachtcafé

Ik heb het kouhouhoud! Maar toen ik de verwarming wilde aanzetten zag ik dat het 20 graden is in huis. Dus geen verwarming.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 12 Okt 2013 22:06

Re: Avond/Nachtcafé

Ik ben ook net thuis van m'n werk (ging vanochtend om 8 uur de deur uit!) en ik wil eigenlijk ook nog de kroeg in maar ik heb geen vrienden :laughcry:
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 12 Okt 2013 22:07

Re: Avond/Nachtcafé

Kom hierheen Toet, mag je met mij mee :wink:
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem100

Bericht 12 Okt 2013 22:08

Re: Avond/Nachtcafé

Auxo; ook lekker! Ik ga ook niet te laat slapen, maar ben nu nog veel te wakker...

Maple; das niet fijn, hopelijk voel je je gauw beter! Beterschap! Vanmiddag je laatste blog gelezen, vond 'm weer erg leuk! :)

Nyx; dat had ik vanmiddag ook...heb 'm toen heel even aangezet om de kou eruit te krijgen en weer lager gezet.

Japie; hier ook harde regen...die gasten moesten en zouden weg vanavond, dus zijn maar met de auto gegaan ipv de fiets.

Toet; das jammer! Dan maar gezellig maken thuis?
<<

Anoniem7

Bericht 12 Okt 2013 22:09

Re: Avond/Nachtcafé

Bloempje, wat leuk, dank je! Moet nodig weer een nieuwe schrijven :)
<<

Anoniem100

Bericht 12 Okt 2013 22:13

Re: Avond/Nachtcafé

Maple schreef:Bloempje, wat leuk, dank je! Moet nodig weer een nieuwe schrijven :)


:D Sinds ik je op FB heb en je berichtjes voorbij zie komen denk ik vaak 'oh ja, over paar weken gaat ze weg' hihi en toch wel benieuwd naar je verhalen!
<<

Nyx

Bericht 12 Okt 2013 22:13

Re: Avond/Nachtcafé

Bloempje, goed idee! Ik jaag ook even de warmte erin. Ik heb een dikke trui aan en dikke sloffen en nog koud, dan mag de verwarming ook gewoon aan. Zeg ik maar om mezelf ervan te overtuigen dat het gewoon ook echt goed is. Want officieel mag hij boven de 18 graden niet aan. :nerd:
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 12 Okt 2013 22:13

Re: Avond/Nachtcafé

Japie schreef:Kom hierheen Toet, mag je met mij mee :wink:


Waar is hier? Ik zou dat gerust doen haha!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 12 Okt 2013 22:15

Re: Avond/Nachtcafé

Ik woon in Veenendaal, ken je dat?
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem100

Bericht 12 Okt 2013 22:16

Re: Avond/Nachtcafé

Nyx schreef:Bloempje, goed idee! Ik jaag ook even de warmte erin. Ik heb een dikke trui aan en dikke sloffen en nog koud, dan mag de verwarming ook gewoon aan. Zeg ik maar om mezelf ervan te overtuigen dat het gewoon ook echt goed is. Want officieel mag hij boven de 18 graden niet aan. :nerd:


Haha, die regel hanteren wij ook...maar vandaag schoot ie zomaar vanzelf daaronder, dus ik vond wel dat ik m even iets hoger mocht zetten omdat ik grootste deel van de dag thuis was :) Even een uurtje op 20 en daarna weer terug, blijft best lang behaaglijk hier dan... Alhoewel het wel een relatief kleine ruimte is.
<<

Anoniem7

Bericht 12 Okt 2013 22:17

Re: Avond/Nachtcafé

*Bloempje* schreef:
Maple schreef:Bloempje, wat leuk, dank je! Moet nodig weer een nieuwe schrijven :)


:D Sinds ik je op FB heb en je berichtjes voorbij zie komen denk ik vaak 'oh ja, over paar weken gaat ze weg' hihi en toch wel benieuwd naar je verhalen!

Ja, over twee weken zit ik er al ;) Ik ga het op m'n blog bijhouden denk ik. Zal niet zulke mooie natuurfoto's hebben als jij, ik blijf vooral in de stad natuurlijk :wink:
<<

Nyx

Bericht 12 Okt 2013 22:19

Re: Avond/Nachtcafé

Hier ook een kleine ruimte en met deze buitentemperaturen blijft de 'verwarmingtemperatuur' wel hangen. Langer dan een uur is ook niet nodig, al vind ik het toch jammer dat ik weer wat kuub heb uitgegeven. :P
<<

Anoniem100

Bericht 12 Okt 2013 22:19

Re: Avond/Nachtcafé

Maar dan nog zal je vast heel veel leuks en moois zien om foto's van te maken! :D

Ik moet nog steeds een selectie maken voor op FB....te moeilijk om te kiezen haha!
<<

Anoniem 53

Bericht 12 Okt 2013 22:27

Re: Avond/Nachtcafé

Ik snap niet hoe je dat volhoudt hoor Toet, vanaf 8:00 uur op pad (werk) en dan ook nog de kroeg in willen. Als ik zo lang op mijn werk moet werken ben ik gesloopt!

Ik ben op zich ook nog wel wakker, maar als ik eenmaal lekker in mijn dekens gewikkeld lig slaap ik meestal zo, heerlijk!
<<

Anoniem100

Bericht 12 Okt 2013 22:53

Re: Avond/Nachtcafé

Nou moe! Gewoon niets leuks meer op tv.... :( Journaal, Wie ben ik en Waar is de Mol worden nu herhaald maar heb ik al gezien...de rest is of al tijdje bezig of niet leuk.

Misschien dan toch maar op tijd m'n bedje in...

Wat kijken jullie?
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 12 Okt 2013 22:56

Re: Avond/Nachtcafé

Japie schreef:Ik woon in Veenendaal, ken je dat?


Ja dat ken ik wel! Ik heb daar niet zo ver vandaan gewoond, aan de andere kant van de waal. M'n ouders wonen er nog, morgen moet ik voetballen in Ochten! Dat ligt er ook vlakbij toch

Ik ben alleen nu in Tilburg, helaas ;)
<<

Nyx

Bericht 12 Okt 2013 22:57

Re: Avond/Nachtcafé

Heb de avond TLC Cougar Love en Extreme Cougars gekeken en nu zit ik even vast op mijn favoriete Golden Girls. Zo jammer dat drie van de vier zijn overleden.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 12 Okt 2013 22:58

Re: Avond/Nachtcafé

Auxo schreef:Ik snap niet hoe je dat volhoudt hoor Toet, vanaf 8:00 uur op pad (werk) en dan ook nog de kroeg in willen. Als ik zo lang op mijn werk moet werken ben ik gesloopt!

Ik ben op zich ook nog wel wakker, maar als ik eenmaal lekker in mijn dekens gewikkeld lig slaap ik meestal zo, heerlijk!


Ik vraag me ook vaak af waar ik de energie vandaan haal, ik doe echt veel op een dag!
Vorige week ben ik 5 avonden op stap geweest, terwijl ik ook gewoon school en stage had en nog iets van 25 uur heb gewerkt
<<

Anoniem 53

Bericht 12 Okt 2013 23:01

Re: Avond/Nachtcafé

Toet schreef:
Auxo schreef:Ik snap niet hoe je dat volhoudt hoor Toet, vanaf 8:00 uur op pad (werk) en dan ook nog de kroeg in willen. Als ik zo lang op mijn werk moet werken ben ik gesloopt!

Ik ben op zich ook nog wel wakker, maar als ik eenmaal lekker in mijn dekens gewikkeld lig slaap ik meestal zo, heerlijk!


Ik vraag me ook vaak af waar ik de energie vandaan haal, ik doe echt veel op een dag!
Vorige week ben ik 5 avonden op stap geweest, terwijl ik ook gewoon school en stage had en nog iets van 25 uur heb gewerkt

Jeej ik word al moe als ik eraan denk haha.
<<

Nyx

Bericht 12 Okt 2013 23:09

Re: Avond/Nachtcafé

Ik heb net weer een ronde Spray en Go gehad van Vaseline. Wat een geweldig spul is dat toch! Ruikt Goddelijk en ik had het bij de Kruitvat in de aanbieding voor 2.50. Loving it.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 12 Okt 2013 23:10

Re: Avond/Nachtcafé

Toet schreef:
Japie schreef:Ik woon in Veenendaal, ken je dat?


Ja dat ken ik wel! Ik heb daar niet zo ver vandaan gewoond, aan de andere kant van de waal. M'n ouders wonen er nog, morgen moet ik voetballen in Ochten! Dat ligt er ook vlakbij toch

Ik ben alleen nu in Tilburg, helaas ;)


Dat klopt, ligt hier dichtbij. Tilburg is net te ver om even te komen ja :) .
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Jefi