Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Elektrische tandenborstel voor kinderen

<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1956

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 27 Nov 2016 16:44

Elektrische tandenborstel voor kinderen

Mijn kinderen hebben beiden een handtandenborstel. Ik overweeg om een elektrische te kopen voor allebei. Ik ben benieuwd welke jullie hebben voor de kinderen en hoe dat bevalt?

Ik zie bijvoorbeeld leuke voorbij komen bij oa Action met bijvoorbeeld minions of iets anders erop. Maar die gaan op losse batterijen. Dat lijkt me bijvoorbeeld minder praktisch? Ik ben geneigd om voor borstels met lader te gaan. Of een wat betere, duurdere voor gezamenlijk gebruik met verschillende borsteltjes. Al denk ik ook wel weer dat de kinderen blij zouden worden van zo'n kindertandenborstel.. Kortom, ik ben er nog niet uit!
<<

Sugar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 03 Sep 2013 14:08

Bericht 27 Nov 2016 17:35

Re: Elektrische tandenborstel voor kinderen

Hier allebei een elektrische tandenborstel. Oudste heeft een cars variant jongste een b merk gekregen. Oudste is van oral b hebben wij als ouders ook. Allemaal op dezelfde lader. Jongste heeft een eigen lader.
Mijn mooiste kadootjes
Oktober 2010 & April 2014
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2395

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 27 Nov 2016 20:49

Re: Elektrische tandenborstel voor kinderen

Ik heb 1 van jack 'n jill.
Ik zou idd voor 1 met lader gaan en voor een merk waar je ook makkelijk opzetborsteltjes voor kunt krijgen. Zie ze ook wel bij bv de action liggen, maar die hebben dan heb losse borsteltjes. Kan je 4x per jaar een nieuwe kopen..

De opzetborsteltjes van oralb kunnen volgens mij ook op een 'gewone' elektrische van oralb. Ik zou dan wel kiezen voor 1 die ook een stand heeft die minder hard trilt, beter voor het tandvlees van jonge kindjes meen ik
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

anoniem203

Bericht 27 Nov 2016 21:38

Re: Elektrische tandenborstel voor kinderen

Mijn oudste heeft er een van Oral-B voor kinderen. Een rood/blauwe met borsteltjes van Cars erop. En die heb je ook in het roze/blauw met Disney prinsessen borsteltjes voor meisjes. Ik heb deze toen bij de Trekpleister gekocht met 25% korting. Het voordeel is bij deze Oral-B dat bijna alle opzetborsteltjes van het merk Oral-B erop kunnen maar ook het huismerk van bijvoorbeeld Trekpleister en Kruidvat.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 27 Nov 2016 22:03

Re: Elektrische tandenborstel voor kinderen

Onze dochter gebruikt onze Oral-B en heeft een prinsessen opzetborsteltje.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 27 Nov 2016 22:28

Re: Elektrische tandenborstel voor kinderen

Mijn dochter heeft er eentje van Colgate, met de Minions erop, die zegt ook waar ze moet poetsen en hoe lang.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1956

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 28 Nov 2016 11:56

Re: Elektrische tandenborstel voor kinderen

Bedankt voor de tips! Dat van die borsteltjes is ook een goede inderdaad, lijkt me wel zo handig als die een beetje makkelijk te krijgen zijn.

Ik zie nu een Oral B met prinsessen en een met Cars in de aanbieding bij Wehkamp, denk dat ik die ga bestellen voor ze.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 28 Nov 2016 12:02

Re: Elektrische tandenborstel voor kinderen

Onze oudste heeft er een van kruidvat, met oplader en verwisselbare borsteltjes. Ze hebben een jongensvariant en een een meisjesvariant.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 28 Nov 2016 12:07

Re: Elektrische tandenborstel voor kinderen

Die van Y heeft trouwens geen opzetborsteltjes en geen oplader, maar we zijn heel vaak weg in het weekend, ik vind het wel handig dat ik deze tandenborstel zo in de toilettas kan gooien. Het is wel vervelend dat je 'm vaker moet vervangen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

anoniem203

Bericht 28 Nov 2016 21:08

Re: Elektrische tandenborstel voor kinderen

Hippie schreef:Bedankt voor de tips! Dat van die borsteltjes is ook een goede inderdaad, lijkt me wel zo handig als die een beetje makkelijk te krijgen zijn.

Ik zie nu een Oral B met prinsessen en een met Cars in de aanbieding bij Wehkamp, denk dat ik die ga bestellen voor ze.


Die heeft S. inderdaad ook. Prima ding en hij gaat ook lang mee als hij eenmaal is opgeladen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers