Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


WiFi versterken

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11405

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 26 Nov 2016 15:57

WiFi versterken

Als ik op zolder ben of op de slaapkamer dan doet de WiFi het heel slecht. Nu is dat niet zo erg, maar tijdens mijn verlof en de kraamperiode lijkt het me wel leuk om via de tablet tv te kijken. Daarnaast gaan we sporten op zolder en dan is het ook wel handig om WiFi bereik te hebben. Ook. In de zomer heb ik geen bereik in de tuin.

Hoe kunnen we eenvoudig WiFi versterken? Router kan niet verplaatst worden overigens. Hangt in de meterkast voor in het huis.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Geel

Bericht 26 Nov 2016 16:03

Re: WiFi versterken

Ik lees mee.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 26 Nov 2016 16:09

Re: WiFi versterken

Wij hebben een wifi repeater, kan je gewoon bij de mediamarkt e.d. kopen en werkt goed!
<<

Anoniem186

Bericht 26 Nov 2016 16:13

Re: WiFi versterken

Wij hadden eerst een WiFi repeater, maar die deed het niet goed. Nu hebben we een extra modem op zolder hangen, dat werkt perfect.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 26 Nov 2016 16:15

Re: WiFi versterken

Wij hebben een WiFi versterker, deze: https://www.bol.com/nl/p/tp-link-tl-wa8 ... 022679732/

Werkt heel goed en is makkelijk te installeren :)
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11405

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 26 Nov 2016 16:24

Re: WiFi versterken

Jans schreef:Wij hadden eerst een WiFi repeater, maar die deed het niet goed. Nu hebben we een extra modem op zolder hangen, dat werkt perfect.


Werkt die samen met het eerste modem? Of heb je dan twee 'netwerken' in huis?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem243

Bericht 26 Nov 2016 16:33

Re: WiFi versterken

Wij hebben ook zo'n versterker in huis. Werkt met dezelfde modem volgens mij (moeten alleen netwerk xxxxa aanklikken dan). Werkt goed voor de tweede verdieping, waar hij staat, maar niet zo goed op de zolder.
<<

Anoniem186

Bericht 26 Nov 2016 16:51

Re: WiFi versterken

Jip schreef:
Jans schreef:Wij hadden eerst een WiFi repeater, maar die deed het niet goed. Nu hebben we een extra modem op zolder hangen, dat werkt perfect.


Werkt die samen met het eerste modem? Of heb je dan twee 'netwerken' in huis?


2 netwerken idd. Maar dat maakt niet uit. Hij schakelt automatisch over als de 1 niet meer voldoende bereik heeft.
<<

Anoniem304

Bericht 26 Nov 2016 16:57

Re: WiFi versterken

Wij hebben zo'n repeater. Werkt prima.
<<

saskias

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 483

Geregistreerd: 12 Jul 2016 22:21

Bericht 28 Nov 2016 17:23

Re: WiFi versterken

Wij hebben twee accespoints op de KPN experiabox met een draad aangesloten.

Een om het signaal in huis te versterken en een om het signaal in de tuin te versterken.

Ooit adviseerde een ICT'er dit te doen en we hebben geen spijt ervan. Hij vertelde ook dat de goedkopere wifi versterkers te zwak zijn (hij wil niet zegen dat ze werken, maar hij vertelde dat de wifi versterker niet versterken maar alleen het signaal doorgeeft. Zo als je KPN experia box een laag wifi signaal heeft dan versterkt de wifi versterk dit signaal niet maar geeft het gewoon door) Het kost wel even wat, maar dan heb je ook wat.

Ook kunnen we op de twee accespoint nog vier apparaten met een draad aansluiten. Zo spelcomputers staan erop en mijn werklaptop, tv's etc.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11405

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 29 Nov 2016 13:36

Re: WiFi versterken

Op zich is ons wifi signaal prima, dus als de wifi 'versterker' het doorgeeft, dan is dat al de oplossing!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem304

Bericht 29 Nov 2016 13:47

Re: WiFi versterken

Ja ons signaal is prima, dus een doorgever is voldoende.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 29 Nov 2016 15:29

Re: WiFi versterken

Wij hebben een WiFi versterker van de KPN en die werkt prima. Boven hebben we nu prima internet .
Deze https://www.kpn.com/internet/wifi-versterker.htm hebben wij

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers