Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

<<

Anoniem304

Bericht 22 Nov 2016 12:26

Re: Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

Kerstavond gaan we meestal samen lekker uitgebreid eten en later naar m`n schoonouders voor een borrel
Eerste kerstdag diner bij m`n schoonouders, TV kijken, spelletjes doen, vooral veel eten
Tweede kerstdag diner bij m`n broer en z`n gezin. M`n moeder komt dan ook en m`n schoonzus en ik koken samen. M`n broer en vriend roken een sigaar (traditie geworden).
Oudjaarsavond zijn we meestal samen thuis, hapjes en gezellig Ik hou van Holland kijken. Rond 11 uur gaan we naar m`n schoonouders om daar het jaar uit te zitten. Daarna op de fiets naar vrienden.
Nieuwjaarsdag naar m`n moeder om koffie (alle kinderen komen dan en m`n oom en tante) en misschien nog even naar m`n schoonouders.
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 22 Nov 2016 13:00

Re: Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

Ik hoop eigenlijk dat ik dan in het ziekenhuis lig of net weer thuis ben. Dat klinkt raar maar voor mij zou het betekenen dat ik weer zonder pijn zou kunnen leven en weer normaal kan gaan eten. Alleen vrees ik dat ik nog een tijdje moet wachten. Als dat zo is dan ben ik sowieso het liefste maar thuis met ons gezin. Ik hou niet van dat verplichte familie gedoe met eten wat je anders nooit eet maar dan wel omdat het kerst is. Een pan macaroni of boerenkool oid vind ik ook helemaal prima. Waarschijnlijk zullen we 1 dag bij mijn ouders zijn en de rest gewoon lekker thuis in de pyjama op de bank met een leuke film op de tv. Heerlijk vind ik dat.
<<

Anoniem222

Bericht 22 Nov 2016 13:01

Re: Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

Kerstavond zit ons huis vol met de familie van mijn vriend (vaders kant). We houden elk jaar een pubquiz met de hele familie, bij degenen die het jaar ervoor de quiz hebben gewonnen. Iedereen neemt dan iets lekkers mee.

1e kerstdag zijn we waarschijnlijk bij mijn opa met mijn familie van mn moeders kant. Uitgebreid veel-gangendiner. En cadeautjes.

2e kerstdag waarschijnlijk met de familie van mijn vriend (moeders kant).

Oud&Nieuw vieren we met 4 bevriende stellen in het nieuwe huis van één van die stellen.
<<

Anoniem250

Bericht 22 Nov 2016 13:21

Re: Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

1e kerstdag bij mijn familie en tweede kerstdag met een grote groep vrienden en heel veel kinderen. Oud en nieuw geef ik niks om, dus ik blijf thuis met de kinderen. Ik heb geen zin om met ze te gaan slepen.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 22 Nov 2016 13:38

Re: Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

Ik moet werken (horeca) volgende week krijgen we als het goed is de definitieve planning en ik hoop dat ik eerste kerstdag vrij heb gekregen. Mocht ik inderdaad vrij hebben dan ga ik naar mijn ouders om daar kerst te vieren met de familie zo niet dan 'vier' ik het op het werk. Oud en nieuw heb ik me vrijwillig opgegeven want daar geef ik niks om.
<<

Geel

Bericht 22 Nov 2016 13:38

Re: Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

Eerste kerstdag zijn we waarschijnlijk met z'n drieën. Dat is niet bewust gegaan, maar we vinden het eigenlijk wel lekker nu het zo uitkomt. Ik ben van plan heel lekker te gaan koken en ik denk dat we een leuke film gaan kijken en mooie muziek luisteren.

Tweede kerstdag gaan we de hele dag naar mijn familie. Wij maken het tussengerecht.

Met Oud & Nieuw heb ik nog geen concrete plannen, maar de kans zit er dik in dat we naar mijn schoonouders in Middelburg gaan.
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 11:32

Bericht 22 Nov 2016 13:42

Re: Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

Dit jaar gaan gekke feestdagen worden. Voor het eerst als gescheiden mama...niet zeker of we al in ons huis zitten of niet....kindjes deels bij papa...nieuwe relatie. Heb er dan ook al best stress om en gedoe...bleh. Voor nu ziet het er zo uit:

Kerstavond bij mijn familie met de kindjes en zonder vriend want dat is voor de kindjes misschien nog teveel verandering.

Eerste Kerstdag kindjes mee met papa en ik met vriend mee naar zijn familie 's middags (iek! ik ken ze nog niet eens goed en hij heeft mega veel broers en zussen).

Tweede kerstdag kindjes bij mij en hopelijk lekker thuis en ik hoop zo dat de kachel al is geinstalleerd en we lekker in de opgeknapte woonkamer knus bij t vuur kunnen zitten.

Oud en Nieuw komt mijn broer en schoonzus naar mij (ALS we in ons huis wonen) en mijn vriend ook en zijn de kindjes bij mij en gaan we lekker samen koken.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 22 Nov 2016 13:48

Re: Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

Kerstavond zijn we lekker met zijn tweetjes. Misschien gaan we uitgebreid koken, maar misschien ook lekkere hapjes/tapas. Dat beslissen we dan op het laatste moment wel. Verder lekker tv kijken en spelletjes doen of zo.
Eerste kerstdag komen de ouders en broers van mijn man hier. Geen idee nog hoe laat of zo, dat moeten we nog afspreken. We zijn aan het bedenken of we een 'activiteit' kunnen bedenken voor 's middags, anders zit je ook maar de hele dag binnen te hangen. Wij gaan koken en ik heb nog geen idee wat. Pizzarette leek ons wel een keer leuk, maar wij hebben zo'n ding niet, en ik zou niet weten hoe ik eraan moet komen (kopen wil ik niet). Dus waarschijnlijk wordt het gewoon een driegangendiner.
Tweede kerstdag gaan we naar mijn ouders, mijn zus komt ook. Misschien ook mijn oma, maar als zij niet komt gaan we 's middags even bij haar op bezoek als ze thuis is.
Oud en nieuw nog geen plannen. Ik vind daar eerlijk gezegd ook geen bal aan. Maar dat zien we nog wel.
<<

Anoniem189

Bericht 22 Nov 2016 14:04

Re: Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

Eerste kerstdag: gaan we brunchen met mijn familie.
Tweede kerstdag: nog geen plannen.
Oud en nieuw: zijn we bij vrienden.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 22 Nov 2016 14:47

Re: Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

Waarschijnlijk gaan we 1 v.d. dagen langs bij mijn schoonouders omdat hun met de hond zitten, mijn ouders hebben gevraagd of we met Kerst langskomen, maar ik weet nog niet of we dat willen (omdat mijn "broer" er dan ook is (helaas)).
AfbeeldingAfbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 22 Nov 2016 14:50

Re: Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

Ik krijg helemaal zin in die dagen als ik die gezelligheid zo lees.
L2014 & H2017
<<

Brooke

Bericht 22 Nov 2016 14:54

Re: Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

Waarschijnlijk gewoon thuis met z'n drietjes.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 22 Nov 2016 16:06

Re: Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

Kerstavond bij mijn moeder en haar man.
1ste kerstdag bij mijn vader
2de kerstdag bij de ouders van mijn vriend
Oud& nieuw ook bij ouders van mijn vriend.

Ik vind dat altijd zó gezellig! Ik hou echt van dagen die vol zitten met familiedingen. Zo gezellig:)
<<

Anoniem192

Bericht 22 Nov 2016 17:17

Re: Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

Kerstavond; uit eten met schoonfamilie
1e kerstdag; werken & in avond met vriend samen denk ik.
2e kerstdag; naar mijn familie

& daarna heb ik drie weken vakantie! O&N nog niks gepland.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 22 Nov 2016 18:03

Re: Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

Kerstavond - lekker samen hapjes eten en All you is love special kijken. Overdag de laatste boodschappen en cadeautjes halen.
Ik maak zelf bordjes met carpaccio en gevulde pasteitjes.
Eerste Kerstdag - vooralsnog geen plannen. Die komen nog wel van de familie.
Tweede Kerstdag - komt mijn moeders kant hierheen met mijn opa en oma, mijn broers en schoonzussen. We doen cadeautjes en gaan tv kijken en lekker eten en drinken. Geen diner maar gewoon op de bank soep en lekkere broodjes.

Oud en Nieuw - blijven we gewoon thuis met het gezin. Geen zin in visite dan. Hopelijk slapen de kids een beetje met al dat vuurwerk en is het niet telkens naar boven om te troosten.
We drinken gewoon wat we beide lekker vinden en kijken tv. Vorig jaar lag ik om 00.15 uur al in bed.
Nieuwjaarsdag - moeten we naar verschillende kanten van de familie.
04-2014
10-2015
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 22 Nov 2016 20:52

Re: Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

Kerstavond waarschijnlijk bij mijn zus en haar gezin met nog wat familie en vrienden van hun want mijn nichtje wordt dan 14 jaar. We gaan 's middags altijd al naar hun toe en blijven meestal hangen, super gezellig altijd.
Eerste kerstdag bij mijn schoonouders, niets bijzonders maar gewoon lekker bijelkaar zitten en kletsen, eten en drinken.
Tweede kerstdag bij mijn ouders, bij goed weer maken we altijd een boswandeling en daarna lekker borrelen en eten bij een knapperend haardvuurtje.

Oud en nieuw waarschijnlijk zoals ieder jaar thuis, meestal komen mijn schoonouders bij ons en komen na twaalven soms nog wat vrienden langs.
Heel misschien dat we bij vrienden blijven want hun dochtertje wordt 1 die dag maar voor de kinderen ben ik liever thuis zodat ze gewoon lekker naar bed kunnen wanneer ze moe worden.
Nieuwjaarsdag oliebollen eten en een wijntje drinken bij mijn ouders.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 22 Nov 2016 21:00

Re: Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

Ik word een paar dagen voor kerst geopereerd. Als het goed is ben ik dan net thuis uit het ziekenhuis. Ik lig dus met kerst en oud&nieuw in bed of op de bank.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 22 Nov 2016 21:01

Re: Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

1e kerstdag bij mijn schoonfamilie.
2e kerstdag komen mijn ouders naar ons.
En oud&nieuw gaan we met mijn ouders naar mijn oom, tante en nichtje.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anoniem281

Bericht 22 Nov 2016 21:08

Re: Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

Kerstavond zijn we bij mijn schoonouders, gourmetten met de familie. Ik kijk er een klein beetje tegenop, eigenlijk.. Mijn schoonouders hebben 4 kinderen, op één na allemaal met partner en in totaal 7 kinderen. Tobias is dan met 8 maanden de jongste en de oudste is dan 9. Ertussen zit chaos.

Eerste kerstdag gaan we met z'n drietjes lekker ontbijten en chillen! Eind van de middag komen mijn broer en moeder eten. Tweede kerstdag komen mijn vader, m'n beste vriendin, haar moeder en zusje bij ons eten. Overdag moet m'n man wss werken, niet heel lang hoop ik! Verder zal ik gewoon lekker ontspannen met m'n kleine man :)

Oud&Nieuw doen wij he-le-maal niks! :D Ik kijk er zó naar uit, ik heb een hekel aan oud&nieuw, vind dat verplicht wakker blijven heel moeilijk haha. En ik vind 't gewoon niet zo een boeiend feest. Één van onze katten is bovendien doodsbang dus ik wil er zijn om haar gerust te stellen :)
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 22 Nov 2016 21:20

Re: Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

Ik ben voor het eerst in 12 jaar vrij met kerst. Ik vind het nog steeds een rare gewaarwording.
Kerstavond ben ik alleen thuis en ga ik de ontknoping van serious request en all you need is love kijken.
Ik denk dat ik dan eerste kerstdag rond het middaguur naar mijn ouders ga en dan tweede kerstdag begin van de middag weer lekker naar huis ga.
Oudejaarsavond ben ik ook bij mijn ouders, ik denk dat mijn broer, schoonzus en nichtje daar dan ook zijn. Nieuwjaarsdag heb ik late dienst.

Doordat ik vrij ben zie ik toch eigenlijk voor het eerst een beetje op tegen de kerstdagen, maakt het gemis van een partner toch wel sterker voor mij ondanks dat ik super lieve familie en vrienden heb en ik echt wel een gezellige kerst ga hebben!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 22 Nov 2016 21:49

Re: Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

Met kerst gaan we toch heel cliché eten met familie. Hoe en wat precies nog geen idee.
Voor O&N hebben we nog geen plannen, misschien dat we ook wel lekker met z'n drietjes thuis blijven.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 22 Nov 2016 22:31

Re: Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

Ik vind het dit jaar maar lastig. Helaas is er vorig jaar veel gezeik geweest in de vriendengroep dus daar mee samen vieren zal niet gaan gebeuren denk ik, tot nu toe is er nog niemand over begonnen.
Dit jaar staat er ook op de planning dat mijn vriend officieel moet werken maar dan moet er wel werk zijn en dat weten we waarschijnlijk kort van te voren pas zeker....

Kerstavond, geen idee of ik alleen ben of niet. Maar ik kijk vast de all you need is love kerstspecial.
1e kerstdag naar mijn ouders daar eten en cadeaus.
2e kerstdag, geen idee. Misschien ben ik alleen met de meiden.. misschien is mijn vriend er. Andere jaren hebben we altijd wat met vrienden gedaan, dat zal vast niet gaan gebeuren dit jaar.
Oud en Nieuw.. geen idee. (ergens vind ik dit irritant want ik wil niet alleen komen te zitten, maar het duurt nog even dus hoop dat er nog iets komt en ja ik weet dat ik ook iedereen uit kan nodigen, maar eigenlijk doe ik dat elk jaar al)
:heart: :heart: 2011
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 23 Nov 2016 08:33

Re: Plannen met Kerst en Oud en Nieuw

Kerstavond: niets bijzonders. Meestal kijken we de finale van SR.
Eerste kerstdag: naar mijn ouders. Cadeautjes uitpakken en gourmetten met de hele familie.
Tweede kerstdag: naar mijn schoonouders. We maken allemaal een gang en wij hebben dit jaar het hoofdgerecht.
O&N: drie bevriende stellen komen naar ons toe. Gezellig kletsen en borrelen.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers