Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Foto/film bevalling

<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2395

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 21 Nov 2016 16:15

Re: Foto/film bevalling

Lotus schreef:Ja van de eerste wel, gemaakt door medisch personeel. Had ik niet om gevraagd, maar achteraf ben ik er wel blij mee.

Van de tweede niet. Man ondersteunde mij en vk en Kraamzorg deden de bevalling. Dus niemand die foto s kon maken.


Ik ben even benieuwd, wat deden ze dan? Je benen vasthouden of zo?
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Geel

Bericht 21 Nov 2016 16:22

Re: Foto/film bevalling

Ik heb een stukje video van nét na de bevalling en een foto van tijdens, toen ik nog gewoon thuis was en de weeën stond weg te puffen. Mijn zus heeft die gemaakt, omdat zij erbij was. Achteraf had ik wel meer beelden willen hebben, omdat er zo veel dingen zijn die je maar half meekrijgt.
<<

Anoniem316

Bericht 21 Nov 2016 18:30

Re: Foto/film bevalling

Ik ben heel blij dat er bij de keizersnede foto's zijn gemaakt. Ik heb ze nog niet op groot formaat durven te bekijken (wel op de camera).
Ik was zo versuft bij de keizersnede dat die als een roes aan me voorbij is gegaan. Ben blij dat er dus wat is vastgelegd!
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3851

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 22 Nov 2016 07:28

Re: Foto/film bevalling

Bij R. Hadden we veel foto's. Mijn moeder was erbij en heeft ze gemaakt. Bij I. Hebben we niks. De bevalling ging zo snel, er lag niet eens een deken voor de baby klaar.
<<

Anoniem236

Bericht 22 Nov 2016 07:51

Re: Foto/film bevalling

Blue Phone schreef:
Lotus schreef:Ja van de eerste wel, gemaakt door medisch personeel. Had ik niet om gevraagd, maar achteraf ben ik er wel blij mee.

Van de tweede niet. Man ondersteunde mij en vk en Kraamzorg deden de bevalling. Dus niemand die foto s kon maken.


Ik ben even benieuwd, wat deden ze dan? Je benen vasthouden of zo?


Laten we het erop houden dat ze niet in de gelegenheid waren om met een camera erboven te hangen.
Sorry vind je vraag een beetje vernederend klinken.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 23 Nov 2016 22:26

Re: Foto/film bevalling

Dankjewel voor jullie reacties! Als ik jullie ervaringen lees, zou het toch wel fijn kunnen zijn om beeldmateriaal te hebben, dus ik hoop dat mijn vriend of een verpleegkundige ofzo dit kan doen. Dan kan ik nog altijd bekijken of ik ze wil zien.
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem260

Bericht 24 Nov 2016 00:18

Re: Foto/film bevalling

Als ze er zijn, kun je altijd besluiten om ze niet te kijken/niet te bewaren. Andersom gaat niet!
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 24 Nov 2016 21:36

Re: Foto/film bevalling

Lotus schreef:
Blue Phone schreef:
Lotus schreef:Ja van de eerste wel, gemaakt door medisch personeel. Had ik niet om gevraagd, maar achteraf ben ik er wel blij mee.

Van de tweede niet. Man ondersteunde mij en vk en Kraamzorg deden de bevalling. Dus niemand die foto s kon maken.


Ik ben even benieuwd, wat deden ze dan? Je benen vasthouden of zo?


Laten we het erop houden dat ze niet in de gelegenheid waren om met een camera erboven te hangen.
Sorry vind je vraag een beetje vernederend klinken.


Blue Phone: wat een gekke reactie. Komt op mij ook nogal vernederend over. Ik neem aan dat je niet serieus denkt dat de taken van de verloskundige en kraamhulp bij de bevalling voornamelijk bestaan uit de benen van de moeder vasthouden. Kan je écht niet zelf bedenken waarom zij niet altijd tijd hebben om foto's te maken tijdens een bevalling? Ik ben twee keer bevallen en beide keren hadden de verloskundige en de verpleegkundige echt geen tijd om foto's te maken. En nee, ze hielden niet mijn benen vast (dat moet je trouwens meestal zelf doen want als een ander dit doet dan heb je een veel grotere kans op bekkenproblemem na de bevalling).

On topic: ik heb geen foto's van de bevalling. Dit wilde ik niet en ik vind dat achteraf ook niet jammer ofzo.
<<

Anoniem243

Bericht 24 Nov 2016 22:33

Re: Foto/film bevalling

Ik heb geen foto's en wilde dit ook niet. Film al helemaal niet. Ik ben misschien een beetje raar daarin, maar ik wil mijn eigen herinnering, vanuit mijn eigen oogpunt, zo puur mogelijk houden. En ook gewoon voor mezelf, ik wil het op mijn netvlies hebben staan, niet op een scherm of printje. Zoiets. :)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers