Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Restaurant gezocht in Rotterdam

<<

Neva

Noob

Berichten: 129

Geregistreerd: 27 Jul 2015 10:34

Bericht 20 Nov 2016 22:10

Restaurant gezocht in Rotterdam

Hallo.

Aanstaande vrijdag gaan mijn man en ik naar Rotterdam voor een concert van Waylon.
Nu gaan we al vroeg heen en we verblijven in "hotel Rotterdam".
Wij willen 's avonds nog uit eten, maar zijn nog nooit in Rotterdam geweest.

Wat kunnen jullie ons aanraden wat ook nog een beetje in de buurt van het hotel of het centraal station ligt ??
Laatst gewijzigd door Neva op 20 Nov 2016 22:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
Never let go of your dreams
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 20 Nov 2016 22:14

Re: Restaurant gezocht in Rotterdam

Waar is je hotel? Wat vind je leuk/lekker eten? Floor vind ik leuk (op schouwburgplein, tegenover de Pathé, naast de Schouwburg) en is op loopafstand van CS. Op Zuidplein kun je ook eten maar is niet heel veel, alhoewel je misschien bij.. Oh ik moet het even opzoeken... Kunt eten.

Sultan Lounge. Aan de andere kant van Zuidplein. Of treedt hij niet op in Ahoy. :palm:
L2014 & H2017
<<

Anoniem313

Bericht 20 Nov 2016 22:19

Re: Restaurant gezocht in Rotterdam

Hotel Rotterdam op de Schiekade? Dan zou je in Noord kunnen blijven en bij Le Nord gaan eten, een wijnbar met prima eten, lekkere steak tartare vooral. Als je liever meer richting centrum gaat heb je heel veel keuze, bijvoorbeeld in de Witte de With. Bij het Schouwburgplain zou ik wegblijven, met uitzondering idd van Floor, en Stadhuisplein moet je ook vermijden.
Wat voor iets zoek je? Er is echt heel veel keus namelijk, maar ook veel meuk. Sowieso is op een vrijdag reserveren wel handig.
<<

Neva

Noob

Berichten: 129

Geregistreerd: 27 Jul 2015 10:34

Bericht 20 Nov 2016 22:21

Re: Restaurant gezocht in Rotterdam

Hotel rotterdam aan de schiekade inderdaad.

Waylon staat in de Ahoy inderdaad, dus daar in de buurt kan ook.

Qua eten lusten we bijna alles wel, dat maakt het ook zo moeilijk in een keuze maken.
Wel handig om te weten dat reserveren handig is
Never let go of your dreams
<<

Anoniem313

Bericht 20 Nov 2016 23:02

Re: Restaurant gezocht in Rotterdam

Zuidplein is volgens mij niet zo leuk, zou ik niet doen.
Als je nog naar dat concert gaat wil je denk ik een beetje snel eten, niet uitgebreid tafelen? Dan zou je kunnen denken aan La Pizza op het Bentinckplein, of superlekkere dim sum bij Tai Wu. Spagetatta is volgens mij ook snel en lekker.
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 10:09

Bericht 29 Nov 2016 16:29

Re: Restaurant gezocht in Rotterdam

Restaurant de Pijp.
27-12-2011
03-06-2013
<<

Anoniem186

Bericht 29 Nov 2016 18:05

Re: Restaurant gezocht in Rotterdam

Obba in Rotterdam Zuid is erg leuk en lekker. En dan vooral het verassingsmenu.

Op de overschiese kleiweg (dichtbij de schiekade) zit restaurant de herberg. Dat is m'n oude buurman. Een klein restaurantje in een oud jaren 30 huis. Heel knus. En super lekker eten! Edit: oh bij hem moet je wel de tijd hebben om te eten, een super snelle hap zit er niet in.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers