Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

<<

anoniem203

Bericht 20 Nov 2016 21:51

Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Hebben jij en je partner een gezamelijke vriendenstel? Waar je bijv. mee samen uit eten gaat, avondje kletsen bij elkaar, dagjes weg enz.

En is die vriendschap ontstaan vanuit zijn kant of jouw kant?
En zo niet, vind je dat jammer?
Laatst gewijzigd door anoniem203 op 20 Nov 2016 22:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

anoniem213

Bericht 20 Nov 2016 21:56

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Ja, maar we spreken niet heel regelmatig af of zo. Eén stel is een vriend van mij en hij heeft een relatie gekregen met een vriendin van mij. Dat is altijd wel gezellig. Ander stel is een vriend van mijn vriend die een relatie heeft gekregen met een vriendin van mij. Ik kende die vriend al wel en mijn vriend kende die vriendin ook al, dus dat is wel altijd heel gezellig. Oh ja en nog een vriendin van mij met haar vriend en haar vriend kenden wij ook allebei al voor ze een relatie kregen.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 20 Nov 2016 22:01

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Ja. Ik leerde iemand kennen via een honden forum die ik in het echt eindelijk ook al kende. Heel toevallig.
We spraken veel af en zij werd m'n beste vriendin (7 jaar geleden). Op een gegeven moment gingen we samen naar een concert, met z'n vieren. Tussen onze mannen klikte het ook heel goed. Zo is het langzaamaan gegroeit dat zij ook hele goede vrienden werden. Heel fijn.

Met onze buren kunnen we trouwens ook altijd samen dingen ondernemen. Weekendjes weg, uit eten, op stap..
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Nov 2016 22:01

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Ja, met name van de kant van m'n man.
De beste vriend van m'n man en zijn vriendin zijn vorig jaar naar ons dorp verhuist. We doen negen van de tien keer met z'n viertjes, borrelen, uiteten en vorig jaar zijn we een weekendje weg geweest.

Via m'n man's dispuut hebben we ook veel bevriende stellen waarvan één stel in 't bijzonder. Daar gaan we ook vaker mee op reis. En via hen kennen we weer een ander stel met wie we ook goed kunnen opschieten.

En we zijn zojuist vijf dagen opgetrokken met een bevriend stel in Amerika. Zij heeft met m'n man op uni in Amerika gezeten vijftien jaar geleden en konden 't altijd al goed vinden. We zijn twee jaar geleden naar hun bruiloft geweest, vorig jaar waren zij bij onze bruiloft. Toen stuurde haar man (die wij dus eigenlijk pas twee keer kort hadden gezien) een mailtje met we like you, you like us, we need to meet up again. En dat hebben we dus net gedaan. Die jongen kenden we dus eigenlijk niet eens heel goed en ik het meisje ook niet, maar m'n man natuurlijk wel. En het klikte gewoon echt zo goed. Gewoon geen irritaties, wat best bijzonder is als je ineens zo intensief met elkaar optrekt. Gewoon een kwestie van echt zelfde interesses en soortgelijk stel. Echt leuk!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 20 Nov 2016 22:14

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Wij doen niet perse dingen met andere stellen, hebben meer allebei onze eigen vrienden en zijn daar druk genoeg mee. Zijn beste vriend is met zijn partner en hun kinderen bij ons om de hoek komen wonen en nu doen we wel meer samen en zie ik zijn partner ook als vriendin van mij; met haar spreek ik ook af zonder onze mannen.
Verder spreekt mijn vriend bijvoorbeeld wel weer geregeld af met een vriendin van mij, zij zijn ook vrienden geworden, maar daar hoeven haar vriend en ik dan niet bij te zijn.
De meeste vrienden van mijn vriend hebben een partner (de meeste van mijn vrienden trouwens ook), maar al zou ik het willen, ik kan er niet bevriend mee raken - geen idee waar ik de tijd vandaan zou moeten halen.
<<

Anoniem221

Bericht 20 Nov 2016 22:35

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Toen mijn vriend en ik elkaar leerde kennen en later aankondigde een relatie te hebben, kwamen we erachter dat we erg veel gezamenlijke vrienden hebben. Op Facebook alleen al 50 gemeenschappelijke vrienden. Maar afspreken doen we nauwelijks of niet. Mijn vriend zit het liefst elk weekend met elke keer een ander stel in een restaurant, terwijl ik het leven thuis, zonder "pottenkijkers", veel interessanter vind. Daarin lijk ik voor 100% op mijn vader. Mijn vader was een hele leuke man met drank op, maar zonder drank had hij liever geen mensen om zich heen. Ik ben exact zo. Maar misschien komt het nog. Ik doe mijn best om het te veranderen voor mijn vriend. Omdat ik weet dat mensen om hem heen wel belangrijk voor hem zijn.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 20 Nov 2016 22:43

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Ja, we hebben 1 stel waar we echt heel veel mee om gaan. De mannen zijn al heel lang beste vrienden. We hebben ook nog genoeg andere vrienden afzondelijk van elkaar maar dat stel past gewoon heel goed bij ons.
<<

Anoniem198

Bericht 20 Nov 2016 23:23

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Nee niet echt en dat vind ik wel jammer. De partners van de vrienden van mijn vriend daar klikt het wel mee maar doordat we 2 uur rijden bij elkaar vandaan wonen zien we elkaar weinig.
We doen wel af en toe dingen met m'n broer en schoonzus.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Nov 2016 23:26

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Ja. De vrienden van ons op dr bruiloft waar we elkaar hebben leren kennen. Vorig jaar samen oud en nieuw gevierd in Parijs en bij de geboorte van de kleine moesten wij in de eerste week langs komen.
Verder lopen we vrij gemakkelijk bij elkaar binnen bij wijze van.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 20 Nov 2016 23:37

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Ja, we hebben een stel met wie we vaak borrelen/eten/weekendjes weggaan. Hij is een oud-collega van mijn vriend, en ik ben vroeger jaren met haar ouders en mijn ouders (waren vrienden) op wintersport geweest. En met z'n 4en klikt het supergoed.

Een ander stel, hij is de beste vriend van mijn vriend en zijn vrouw is inmiddels ook een vriendin van mij geworden.

Verder gaan we binnenkort voor t eerst uit eten met een goede vriendin van mij en haar man. De mannen hebben elkaar een paar keer ontmoet op een verjaardag, en dat klikte heel goed.

Verder nog veel "kennissen stelletjes" met wie we regelmatig uit eten gaan. We hebben een druk sociaal leven :ja:
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Nov 2016 00:44

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Ja en dan met name van mijn man zijn kant. Met en zonder Kids doen wij wel wat.
Maar ik spreek ook wel alleen met die vrouwen af.
2014 2016
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 21 Nov 2016 08:39

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Wij hebben dat helemaal niet. Onze vrienden zijn best wel gescheiden. Ik ga soms wel mee naar verjaardagen maar ik zie de mensen daar niet vaak genoeg om er echt bevriend mee te raken. Ik vond het in het begin jammer maar nu eigenlijk wel prima.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 21 Nov 2016 09:35

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Ja via mijn vriendinnen hebben we twee stellen met wie we samen afspreken. Ook gaan we regelmatig borrelen met onze buren. Onze vrienden mixen ook goed en we vieren elk jaar oud en nieuw met een hele club.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 21 Nov 2016 09:37

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Ja en dan eigenlijk echt van mijn kant, lekker uit eten met vrienden of spelletjesavond. Ook gaan we weekendjes weg, hartstikke gezellig altijd en oud en nieuw vieren we ook al jaren met mijn beste vriendin en haar gezin
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 21 Nov 2016 09:40

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Ja, we hebben twee stellen waar we regelmatig mee afspreken. Jaarlijks gaan we een weekendje weg met z'n zessen (en nu twee kids). Met de vrouwen spreek ik ook best vaak af, de mannen hebben heel soms mannenavond. Het zijn vriendinnen die ik via mijn studie ken en de mannen klikten heel goed, erg gezellig!

Daarnaast doen we heel veel samen met mijn zus/zwager en kids. Mijn zwager en man sporten elke vrijdagavond, klussen regelmatig op zaterdag en zien elkaar echt als vrienden. Ik ga ook een spelletje doen wanneer mijn zwager een dag thuis is met de kids of mijn man schuift aan bij het avondeten als ik er niet ben. Ze wonen dichtbij, dus dat is ook gezellig en handig.
Laatst gewijzigd door Taeda op 21 Nov 2016 09:44, in totaal 1 keer gewijzigd.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 21 Nov 2016 09:44

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Ja en dan vooral via mijn man z'n kant. Hij heeft een hele grote vriendengroep van 15 jongens en ze hebben bijna allemaal een relatie. Meestal doen we dus met meerdere stellen tegelijk iets. We zitten bij iemand thuis, gaan naar feestjes of gaan uit eten met z'n allen. Met zijn 2 beste vrienden en partner doen we vaker iets, daar gaan we binnenkort ook weekendje mee weg.
Met mijn vriendinnen en hun mannen doen we heel soms dingen. Mijn man is daar heel anders in, hij steekt liever zijn tijd in zijn vrienden dan in die van mij. Dat is wel erg jammer, want hij verwacht wel dat ik iedere keer met hem mee ga.
<<

Anoniem304

Bericht 21 Nov 2016 09:46

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Ja, in mijn vriend zijn vriendengroep zijn (inmiddels) allemaal stelletjes, er is niemand meer vrijgezel. We kunnen het met alle stellen goed vinden, maar er is wel 1 stel bij waar we veel mee optrekken. Gisteren nog mee uit eten geweest. Ik beschouw haar ook als een van m`n goede vriendinnen.

Daarnaast heb ik nog 'losse' vriendinnen. Die hebben overigens ook een vriend, maar mijn vriend heeft daar verder niks mee. Die heeft z`n eigen vrienden en geen behoefte om de partners van mijn vriendinnen te leren kennen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Nov 2016 20:16

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

ja we hadden dat. Vriend van mijn man. Alleen is hun relatie net uit zo jammer want we deden vaak want met zijn vieren en nu zitten we een beetje tussen hun in. We zien haar nu vaker dan hem
Afbeelding
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 21 Nov 2016 22:20

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Ja al heel lang, we hebben elkaar allemaal leren kennen bij ons bijbaantje destijds. Ik heb mijn man er leren kennen en die vrienden elkaar daar ook. Inmiddels zijn we ongeveer 14 jaar verder en we zien elkaar nog steeds vaak, gaan uit eten, soms een weekend weg, dagjes weg maar vooral veel gezellige avondjes bij elkaar.
<<

Dot

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 223

Geregistreerd: 29 Dec 2015 15:26

Bericht 23 Nov 2016 12:27

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Ik heb een groepje met vijf vriendinnen. Van drie vriendinnen zijn de mannen ook bevriend geraakt met mijn man. We spreken vaak met z'n allen af (ondertussen ook allemaal kinderen gekregen).
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 23 Nov 2016 14:41

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Nee. We zijn allebei vrij kieskeurig in onze vriendenkeuze, dus de kans is ook niet zo groot dat we met 'zoveel' mensen tegelijk bevriend zijn die dan ook nog 's partners zijn. Ik vind het niet erg, al kan ik me voorstellen dat het leuk/handig kan zijn, zeker als je allemaal kinderen hebt. Samen oud en nieuw vieren bv. terwijl de kinderen slapen.
<<

Anoniem190

Bericht 23 Nov 2016 14:55

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Wij hebben een vriendengroep die uit alleen maar stelletjes bestaat. (op een jongen na, vrijgezel) De groep komt van zijn kant, de vrienden die ik voorheen had die zijn allemaal bij mijn ex blijven hangen, toen ik relatief snel een relatie met J kreeg stond ik qua vrienden op 0. Nu een gezellige groep van nog 5 stelletjes.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 23 Nov 2016 15:32

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Onze vriendengroep bestaat eigenlijk allemaal uit stellen. Wij hebben 14 stellen en één single in onze vriendengroep. We spreken geregeld af, soms maar met 1 stel, soms met een paar tegelijkertijd en soms met de hele vriendengroep.

Daarnaast hebben we ook nog losse vriendenstellen waar we mee afspraken. Wij hebben best wel veel gezamenlijke vriendenstellen. We hebben ook vriendenstellen waarmee ik ook wel eens alleen afspreek met mijn vriendin zonder onze partners.

Ik vind het echt prima zo en erg gezellig.
2012 & 2016
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 23 Nov 2016 15:58

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Ja, van beide kanten :)

Mijn vriend heeft vooral vrienden die nog geen relatie hebben, maar met 1 stel gaan we wel eens uit eten en we zijn ook een keer een weekendje naar Winterberg geweest.

'Van mijn kant' hebben we een vriendengroep met 4 stelletjes (ondertussen ook allemaal een kind), waarmee we regelmatig wat met z'n allen doen, maar ook de mannen en vrouwen apart van elkaar.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 27 Nov 2016 22:02

Re: Nav, hebben jullie een gezamelijk vriendenstel?

Via beide kanten. Onze vriendengroep zijn allemaal stellen en daarbuiten kennen we nog een paar stelletjes waar we weleens mee afspreken.
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers