Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kindjes met hoge wreef?

<<

Anoniem 77

Bericht 12 Okt 2013 16:21

Kindjes met hoge wreef?

Zijn er hier moeders van kindjes met een hoge wreef?
Vandaag hebben we schoentjes voor y gekocht, bij een betere kinder schoenenwinkel. Het was heel lastig om een passende schoen te vinden omdat hij zo'n hoge wreef heeft. We hebben nu lage schoenen van shoesme met klitteband en dan kan de bovenste klittenband maar voor de helft dicht. Prima, maar moet hij dan altijd lage schoenen? Of kan dit nog minder worden?
Misschien hebben jullie tips voor een bepaald merk voor de volgende keer?
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 12 Okt 2013 16:27

Re: Kindjes met hoge wreef?

Hier een mama met een hoge wreef... Mijn moeder vertelt nog steeds dat ik vroeger sandaaltjes ging passen en 9 van 10 gewoon het bandje niet over mijn wreef paste of dat ze er een extra gaatje in moest prikken in het bandje wanneer mogelijk...
Ik kan je vertellen... Het is bijna geheel weg getrokken. :yes: Ik heb nog steeds geen hele fijne voetjes, maar in de meeste schoenen geen last van mijn wreef.

Zijn veterschoenen niet wat?
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem 77

Bericht 12 Okt 2013 16:32

Re: Kindjes met hoge wreef?

Dat geeft hoop! Haha.
In de 3 winkels waar we geweest zijn paste hij in bijna geen 1 schoen. Die wel pasten vonden we niet mooi..
Maar in maatje 21 vond ik ook weinig keus, misschien is er meer keus in een grotere maat?
<<

Anoniem33

Bericht 12 Okt 2013 17:02

Re: Kindjes met hoge wreef?

Dat kan zeker nog veranderen... Loopt hij al lang los? Een kindervoetje bestaat nog heel veel uit babyvet en dat moet zich nog helemaal vormen, dat echte vormen gebeurt pas als het kindje al langere tijd loopt.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 12 Okt 2013 19:04

Re: Kindjes met hoge wreef?

Hier ook een hoge wreef. Heeft hij van mij :laughcry: Hoge schoenen zijn hier idd geen optie en hij heeft dus altijd lage schoentjes aan. Schoenen kopen is ook een drama, want hij komt gewoon haast nergens in. Waar wij op letten is dat de flap die over de voorvoet gaat ver naar voren doorloopt zodat je hem ver open kan slaan en eigenlijk zoveel mogelijk het voetje in de schoen kan zetten ipv er inschuiven.
Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 12 Okt 2013 19:14

Re: Kindjes met hoge wreef?

Ik heb een hoge wreef en R helaas ook. Ik vind schoenen kopen de grootste ellende die er maar kan zijn, en dan vooral voor mij. Een hoge wreef en dikke kuiten is heel heel veel irritaties kan ik je vertellen ;)
<<

Anoniem83

Bericht 12 Okt 2013 19:23

Re: Kindjes met hoge wreef?

Hier ook een jongetje met een hele hoge wreef. Wij hebben deze schoentjes voor hem gekocht, bovenste klitteband zit inderdaad ook niet zo dicht als het hoort, maar de klep kan helemaal naar voren geklapt worden zodat ze heel makkelijk aangaan.

Afbeelding
<<

Anoniem 77

Bericht 12 Okt 2013 22:26

Re: Kindjes met hoge wreef?

Pien hij loopt nu bijna 2 maanden los gok ik. En heeft altijd op slofjes en blote voeten of sokken gelopen. Ik hoop echt dat het minder word, want ik vond het echt een drama vandaag! Verklaard ook waarom ik zijn adidas 'slofjes' zo moeilijk aan kreeg waarschijnlijk.

Annie bedankt voor de tips!

Printje dat snap ik, dat het soms voor irritaties zorgt!

Mini die zien er erg leuk uit. In de 3 winkels waar wij zijn geweest hadden ze deze niet, misschien wel in grotere maten maar niet bij gekeken. En ik denk dat dit meer een schoen is voor als hij echt goed loopt? Fijn om te lezen dat een hoge schoen toch wel mogelijk is!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers