Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend (of bijna)!

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 17 Nov 2016 23:37

Weekend (of bijna)!

Jullie nog leuke of bijzondere plannen?

Mijn man en ik gaan morgen naar Rotterdam, ik heb ook een hotel geboekt. We weten nog niet precies wat we 's middags gaan doen, 's avonds iig een hapje eten en naar een concert. De dag erna een museum bezoeken, ik denk Boijmans van Beuningen, en 's avonds ook uit eten denk ik (nog in Rotterdam of onderweg naar huis ergens). Ik hoop op sushi.
Zondag boodschappen doen en huishouden, en ik denk dat ik aan de slag ga met mijn Italiaans huiswerk. Verder niets bijzonders.
<<

Anoniem245

Bericht 18 Nov 2016 07:41

Re: Weekend (of bijna)!

Ik heb een leuk druk weekend:

Eerst werken, en vanavond bowlen met de jeugd van de fanfare.
Morgen moet ik met mijn jeugdorkestje spelen in een winkelcentrum, en mijn zoon gaat ook mee. 'S avonds hebben we het patroonsfeest van de fanfare, en zoon blijft bij opa en oma en vriend en ik gaan dus lekker samen daarheen.
Zondag, klein beetje uitslapen, repetitie en verjaardag van dochter van een vriendin.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Nov 2016 08:10

Re: Weekend (of bijna)!

Ik zou naar de Markthal gaan! Ik ben daar nog steeds niet geweest, maar lijkt me leuk.

Ik ga vanavond borrelen en eten met twee vriendinnen en daarna weer even naar m'n eigen huis, post ophalen en ik heb morgen een afspraak daar. Morgen weer naar huis, avondje chillen en zondag misschien sporten en naar de intocht van Sinterklaas.
❤ 7 juni 2018
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 18 Nov 2016 08:43

Re: Weekend (of bijna)!

Vandaag niks bijzonders. Vanmiddag ff naar de bibliotheek met mijn kinderen en zometeen naar de supermarkt.
Vanavond een feestje van oud-collega/vriendin.

Morgen komt Sinterklaas hier aan met een boot, dus gaan we daarheen met de kinderen.
Eind van de middag hebben we een feestje in de kroeg van een familielid.

Zondag wil ik naar de ijsbaan en winkelen in het centrum.

Best leuk dus!
04-2014
10-2015
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 18 Nov 2016 09:10

Re: Weekend (of bijna)!

Ik heb vanavond een feestje van mijn ene werk in Amersfoort, dus lekker in de bus heen en terug....

Morgen ga ik een dagje schminken bij mijn oude bijbaantje (doe ik nog eens in de zoveel tijd) en zondag
lekker chill met vriend thuis waarschijnlijk.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 18 Nov 2016 09:13

Re: Weekend (of bijna)!

Veel plezier in Rotterdam! Markthal is zeker de moeite waard even te kijken, als je er nog nooit geweest bent.

Voor mij geen weekend. Vanavond, morgen en overmorgen werken.
<<

Brooke

Bericht 18 Nov 2016 09:23

Re: Weekend (of bijna)!

-Vanavond werken. Daarna lekker relaxen met serie of filmpje.
-Morgen viert mijn vader zijn verjaardag (was in oktober al jarig) en gaan we ergens lunchen met de familie. Verder daarna hopelijk nog gitaar oefenen en als J. op bed ligt relaxen.
-Zondag wordt een relaxdagje. Hopelijk is J. lief en kunnen we lekker knuffelen en genieten van elkaar en hopelijk nog even een wandeling maken als het droog is. Sowieso boodschappen doen en gitaar oefenen.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 18 Nov 2016 09:24

Re: Weekend (of bijna)!

Vandaag moet ik eerst naar de fysio met mijn dochter. Daarna nog wat boodschappen halen en huishouden doen. Vanavond gaat mijn man met zijn collega's onze veranda plaatsen en ik ga op school helpen bij een quiz die georganiseerd is door de oudervereniging waar ik bij zit. Mijn moeder komt hier in huis zitten voor de kinderen.

Morgen ga ik eerst hardlopen, daarna naar de verjaardag van mijn schoonvader en in de avond hebben we een buurtfeest een paar huizen verderop.

Zondagochtend uitslapen en in de middag komen mijn beste vriendin en haar vriend hierheen en blijven hier ook eten.

Druk maar gezellig weekend hier!
2012 & 2016
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 18 Nov 2016 10:08

Re: Weekend (of bijna)!

Bedankt voor de tip Bliss en Parisienne. Maar markthal ben ik al geweest een tijdje terug, en ik vond er eerlijk gezegd geen bal aan. Viel me zo tegen als je dat vergelijkt met dit soort hallen in het buitenland. Bovendien hebben we sinds deze week hier ook zo iets, dus dan ga ik liever hier in de stad, dan kan ik tenminste ook lekkere dingen halen voor thuis (al ben ik er nog niet geweest, dus misschien valt die hier ook wel tegen, al heb ik niet superhoge verwachtingen).
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 18 Nov 2016 11:20

Re: Weekend (of bijna)!

ZO, hier nog een dagje werken tot 17u en dan is het voor mij ook weekend.
Vanavond gaan we bij vrienden eten.

Morgenochtend ga ik 2 uurtjes werken bij de speelotheek.

Verder eigenlijk het hele weekend geen plannen, heerlijk!
We gaan dus lekker chillen, het huis lijkt wel ontploft, dus een beetje huishouden zal er ook wel bij komen kijken.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Nov 2016 11:22

Re: Weekend (of bijna)!

Ik ga vanmiddag een cadeautje halen voor Elliot's baby en boodschappen doen.
Morgenmiddag naar Elliot op kraamvisite :D
Zondag relaxdag
<<

Anoniem335

Bericht 18 Nov 2016 11:56

Re: Weekend (of bijna)!

Vandaag studiedag, vanmiddag langs m'n ouders, moet met de bus, dat is een half uur reizen en weer half uur terug.

Morgenmiddag vier ik m'n verjaardag (er komen maar 6 mensen op visite) en zondagmiddag muziekmiddag van m'n vaders koor waarbij ik moet helpen.

Volgend weekend vier ik nog een keer m'n verjaardag, dan wordt het een stukje drukker.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 18 Nov 2016 12:54

Re: Weekend (of bijna)!

Vanochtend gebootcampt en ga vanmiddag nog even met de kinderen de stad in.

Morgen met mijn moeder, zusje en schoonzusje relaxen en high tea'en in en bij het thermaalbad in Nieuweschans. Heel veel zin in!

Zondag hopelijk tijd voor bootcamp en 's middags naar een verjaardag van een vriendin
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 18 Nov 2016 12:55

Re: Weekend (of bijna)!

Vandaag ben ik vrij en kan ik lekker rustig aan doen.
Morgen werk ik een half dagje, 's avonds hebben we eerst de verjaardag van mijn opa, ze laten dan een buffet bezorgen voor de hele familie. Daarna gaan we door naar de verjaardag van een oom van mij.

Zondag ben ik lekker vrij en hebben we nog geen plannen.
10.04.17
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 15:06

Bericht 18 Nov 2016 15:08

Re: Weekend (of bijna)!

Vanavond gaan de kinderen bij mijn ouders eten en logeren dus mijn man en ik gaan lekker samen een hapje eten.
Morgen ga ik met een vriendin naar de margrietbeurs
Zondag niks op de planning
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 18 Nov 2016 15:34

Re: Weekend (of bijna)!

Vanmorgen boodschappen gedaan en nog wat schoencadeautjes gekocht voor N. Zojuist nog wat in het huishouden gedaan, voor vanavond nog geen plannen.
Zaterdag even koffie drinken bij mij ouders, verder nog geen plannen.
Zondag hebben een doop van de zoontjes van vrienden.
Maart 2014
Februari 2018
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 18 Nov 2016 16:28

Re: Weekend (of bijna)!

Vandaag was ik vrij; samen met dochter boodschappen gedaan en verder lekker "gespeeld", geknuffeld en wat series gekeken.
Morgen gaan we op visite bij mijn zwager en schoonzus. 3 weken geleden is hun jongste geboren.
Verder misschien ergens lunchen met vriend en kind.
Zondag viert mijn moeder haar verjaardag.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 18 Nov 2016 17:43

Re: Weekend (of bijna)!

Vandaag heb ik gewerkt, vanavond lekker bankhangen.
Morgen wat in het huishouden doen, even langs mijn oma en een taart bakken.
Zondag krijgen we visite.
Ergens tussendoor ga ik mijn sinterklaasgedicht maken :smile:

Fijn weekend allemaal!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 18 Nov 2016 17:49

Re: Weekend (of bijna)!

Mijn weekend was al begonnen vandaag. Mijn hemel ik ben kapot! Was alleen met m'n kinders vandaag (kleuter had z'n derde studiedag op een rij) en we konden de deur niet uit vanwege de regen. Speculaas gebakken, geknutseld, duizend werkbladen voor hem uitgeprint, boeken gelezen, soep gemaakt, geverfd.

Ik moet dit weekend nog 60 rapporten schrijven (heb er al 90 af).
Morgen gaan we eerst de jongens naar m'n schoonouders brengen, die gaan met hen naar een sinterklaasintocht en kinderen blijven daar slapen (en schoen zetten). M'n man en ik gaan uit eten met vrienden in Groningen en daarna naar een cd-presentatie. Dan slapen we bij m'n schoonouders.
M'n man heeft zondag een vergadering in Groningen, ik ga dan hardlopen en rapporten schrijven, en eind vd middag vertrekken we weer naar huis.
#teammaple🍁
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 18 Nov 2016 18:11

Re: Weekend (of bijna)!

Morgenvroeg ga ik met mn oudste even naar de stad schoenen kopen voor hem.
Morgenmiddag is de sinterklaasintocht hier in het dorp, daar gaan we naartoe.
Morgenavond gaan we op uitnodiging van mijn schoonvader uit eten.
Zondag overdag nog geen plannen.
Zondagavond ga ik met collega's uit eten.
<<

anoniem224

Bericht 18 Nov 2016 18:12

Re: Weekend (of bijna)!

Ik doe niet mee, werk heel het weekend, maar wil jullie allemaal een fijn weekend wensen!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 18 Nov 2016 18:15

Re: Weekend (of bijna)!

Ook ik ben aan het werk dit weekend.
Morgen 07.00 - 15.30, daarna even langs een verjaardag en dan met mijn man en schoonzusje uit eten.
Zondag werken van 09.00 - 14.00, daarna krijgen we visite.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Nov 2016 18:30

Re: Weekend (of bijna)!

wij gaan morgen naar roden naar een winkeltje om servies te halen daarna naar een kampeer winkel ideeën opdoen voor een nieuwe tent. En daarna lunchen ergens

zondag schijnt het rot weer te worden dan maar lekker hele dag greys kijken
Afbeelding
<<

Anoniem192

Bericht 18 Nov 2016 18:32

Re: Weekend (of bijna)!

Ik heb heerlijk lang weekend! Dagje relaxed vandaag, boodschappen, bed verschoond etc, zit nu op was/droog combi te wachten. Weekend in huis aan de slag, en verder zien we het wel :)
<<

Anoniem186

Bericht 18 Nov 2016 19:33

Re: Weekend (of bijna)!

We vieren dit weekend de verjaardag van m'n dochter. Ik ben al lekker allemaal smeersels enzo aan het maken.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron