Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Maandag, het begin van de week!

<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 15 Nov 2016 20:23

Re: Maandag, het begin van de week!

Maandag mijn vriend zijn verjaardag gevierd 's avonds, en overdag lekker binnen gebleven
Vandaag naar de sportschool geweest en naar school gefietst in de regen :(
Morgen van half 10 tot half 7 op school :/
Donderdag 10:30 tot half 6 op school
Vrijdag van 12 tot half 3 op school
Zaterdag Amerika & Friends facebook groep meeting (uit eten)
Zondag heeft mijn vriend een hardloopwedstrijd
AfbeeldingAfbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 15 Nov 2016 21:15

Re: Maandag, het begin van de week!

Gisteren heb ik gewerkt en 's avonds ben ik met een vriendin even naar de Primark en uit eten geweest.
Vandaag wilde ik lekker een stuk wandelen/fietsen met dochter, maar het heeft de hele dag geregend.. Het enige uitje was dus naar de supermarkt, woop!
Woensdag: Gewoon werken.
Donderdag: Ook werken.
Vrijdag: Nog geen plannen. Als het kan, ga ik denk ik even bij een vriendin langs.
Zaterdag: Naar Utrecht voor een verjaardag.
Zondag: De babyshower van een vriendin.

Zowaar best veel te doen deze week, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Nov 2016 21:42

Re: Maandag, het begin van de week!

Pff ik heb een drukke week!
Maandag gewerkt en naar zumba geweest.
Dinsdag gewerkt en naar een concert in Utrecht geweest en daar bij een vriendin blijven slapen.
Woensdag gewerkt.
Vandaag 'even' naar Antwerpen geweest voor het werk. Ben nog onderweg naar huis.
Morgen werken, dan in Utrecht eten en dan naar m'n huis in DH.
Zaterdag heb ik daar nog een afspraak 's middags en dan ga ik naar huis en verder niks meer doen. Zondag misschien sporten en naar de intocht van Sinterklaas het dorp met de dochter van m'n vriend.

Zulke volle weken moet niet te vaak hebben, ik mis echt me-time deze week.
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kira