Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Amersfoort

<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 13 Nov 2016 20:38

Amersfoort

Ik ga binnenkort een weekend naar Amersfoort met mijn man.
Heeft iemand nog tip qua eten/restaurants? We houden beiden niet heel erg van vis en sushi, leuke bistro of eetcafe?

Verder kun je een beetje winkelen in Amersfoort? :)
Andere tips zijn ook welkom !
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Nov 2016 20:48

Re: Amersfoort

Mijn vriend en ik hebben laatst gegeten bij 't Lieve Vrouwtje: http://www.lievevrouwtje.nl/. Was leuk! Lekker gegeten. Je kunt gewoon normaal van de kaart eten, maar ook negen kleine gerechtjes (drie voor-, drie hoofd- en drie nagerechten). Dat hebben wij ook gedaan en het beviel goed. Het was wel druk, dus ik zou wel even reserveren voor de zekerheid.
❤ 7 juni 2018
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 353

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 13 Nov 2016 20:52

Re: Amersfoort

Leuk dat jullie een weekend naar Amersfoort gaan. In Amersfoort kun je prima winkelen.

Op het Hof zitten heel veel restaurantjes, bijvoorbeeld Alberts. Maar, het Spui, C'est Tout, Dara (wereldgerechten) en Hoog Vuur zijn ook aanraders.

Voor taartjes moet je zeker naar BUUF in de Serre.

Verder is de rondvaart leuk om te doen, een stadswandeling (Koppelpoort, muurhuizen Monnickendam een must see) en de Onze Lieve Vrouwen Toren beklimmen. Je kunt ook een stadstour doen per TukTuk (http://evenementenamersfoort.nl/?q=acti ... Gwod8vECBg).

Ik ben benieuwd wat jullie gaan doen!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 13 Nov 2016 20:57

Re: Amersfoort

Ook leuk is een rondvaart met de waterlijn. En in de kromme elleboogstraat zitten leuke wat minder mainstream winkeltjes en voor een lekkere lunch coffee corazon.
Eten is het lieve vrouwtje inderdaad een aanrader, Dara ben ik nooit geweest maar wil ik graag nog een keer heen, goede verhalen over gehoord. Als je wat chiquer en luxer wil eten is De Saffraan een aanrader.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 13 Nov 2016 22:07

Re: Amersfoort

Ik vind C'est tout een leuk restaurant, maar ook Voor iedereen. En als je luxe uit eten wilt Merlot. Voor ontbijt of koffie is Bagels & Beans leuk, of Barista. Ook schijnt Livingstone leuk en hele goede koffie te zijn, maar dat moet ik zelf nog proberen. Je kunt bij Queens heel leuk lunchen of high teaen.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 14 Nov 2016 00:22

Re: Amersfoort

Bloks Restaurant?
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 14 Nov 2016 17:23

Re: Amersfoort

Bedankt voor jullie tips, ik ga ze straks eens bekijken :)
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 16 Nov 2016 23:30

Re: Amersfoort

Wij zijn 2x bij Lazy louis geweest, beviel erg goed!
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 353

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 18 Dec 2016 12:02

Re: Amersfoort

Zijn jullie al geweest?

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers