Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schoen zetten

<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 12 Nov 2016 23:59

Re: Schoen zetten

Hier staan de schoentjes met een bakje water en appel klaar bij de achterdeur.
Ze krijgen allebei een doosje met verrassings chocolade eieren.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

anoniem203

Bericht 13 Nov 2016 00:06

Re: Schoen zetten

Hier staan de schoentjes bij de achterdeur met een appel erin en natuurlijk een mooie tekening + verlanglijstje. Mijn oudste krijgt een mini monstertruck die je kan afschieten en 2 pakjes met kaarten waar spelletjes op staan. En mijn jongste krijgt een kleurboekje met stiften. En papa en mama een chocoladeletter :smile:

Ze mogen 'm tot 5 december 5 keer zetten. Al zet mijn zoon toch iedere dag zijn schoen maar ik heb voor 5x kleine cadeautjes zoals een Paw Patrol figuurtje, spelletjesboek, leesboekjes, advent kalender, puzzeltje, stickers enz
<<

Anoniem181

Bericht 13 Nov 2016 00:25

Re: Schoen zetten

Hier staan de schoenen op de mat bij de achterdeur. De oudste heeft haar schoen en die van haar zusje daar neergezet, ze ging helemaal zenuwachtig naar bed. En ik maar denken dat ze wel doorheeft dat wij die cadeautjes regelen :laughcry:

Ze mag, denk ik, elke zaterdag haar schoen zetten. Maar het zal ook vast wel een keer extra tussendoor mogen. Ik heb een stuk of zes cadeautjes voor beide kinderen, variërend van snoepgoed tot Lego en puzzeltjes. Vanavond zit er voor de oudste een speculaaspop in haar schoen en bij de jongste een boekje van Nijntje.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 13 Nov 2016 01:32

Re: Schoen zetten

N. mag elke zaterdag en woensdag haar schoen zetten. Voor de verwarming in de woonkamer, onder het raam. Ik vul de schoenen toch pas als ik naar bed ga en de verwarming uit gaat.

Ze krijt er altijd een cadeautje in. N. houdt niet van snoepen/pepernoten/speculaas/mandarijn, dus daar wordt ze niet gelukkig van als dat enkel in haar schoentje zit. Voor de sier leg ik ze er altijd wel omheen.

Vanavond krijgt ze eenhoorn-sloffen en twee mini-eenhoorn-knuffel-sleutelhangers in haar schoen. Of althans, ik zet haar gezette schoentje een stuk verder en zet de twee sloffen ingepakt ervoor in de plaats. Voor vriend en mijzelf heb ik ook een kleinigheidje.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 13 Nov 2016 10:04

Re: Schoen zetten

Hier mogen ze hem een keer of vier vijf zetten. R gevraagd waar hij dacht dat de schoenen moesten, bij de achterdeur op de mat.

Vandaag kreeg hij een prikblok en Dtje een spiraaltje met kralen.
R. 2013
D. 2016
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 13 Nov 2016 10:13

Re: Schoen zetten

De schoen staat voor de houtkachel.

Dus ja ze zetten hier hun schoen, zeker nu sinterklaas heeft gezegd dat het mocht in het sinterklaasjournaal.
Hoe vaak en wanneer weet ik nog niet, sowieso op vrijdag of zaterdagavond, maar misschien ook nog wel een keer tussendoor.
Vandaag hadden ze een fleecedekentje van frozen en poppetjes van frozen.
:heart: :heart: 2011
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 13 Nov 2016 10:14

Re: Schoen zetten

Bij ons komt de schoen bij de achterdeur. Daar hangt ook een poster voor Sint (van vorig jaar van de AH). Vanavond mag hij zijn schoen zetten.
L2014 & H2017
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 13 Nov 2016 10:53

Re: Schoen zetten

Hier doen wij het elke zaterdag. Wij zetten de schoen op de verwarmings ombouw.
Vandaag hebben ze een treintje gekregen voor de treinbaan.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 13 Nov 2016 11:18

Re: Schoen zetten

Hier het schoentje bij de kartonnen haard van Kruidvat gezet. Hij mag hem op zaterdag en woensdag zetten wat hij kan zien op zijn sint aftelkalender.

Ik heb als cadeautjes:
Spiderman poppetje (hij gaat vanmiddag met zijn vader naar de Marvel Live show)
Lego
Playmobil
Hot wheels
Potje slijm met dino
Kleurenpen minions
Playmobil kalender

De playmobil kalender is wat groot, maar was in de aanbieding 6 euro. Die krijgt hij dus op 30 november zodat hij daarna af kan tellen tot kerst.
Afbeelding
<<

Brooke

Bericht 13 Nov 2016 14:29

Re: Schoen zetten

J. heeft nog niet haar schoen kunnen zetten, want ze is uit logeren en weet niet of ze dat doen in het logeerhuis, dus mag ze morgenavond haar schoen zetten.

Denk dat ik de schoen bij de voor- of achterdeur laat zetten. Eigenlijk nog niet precies over nagedacht hoe vaak ze d'r schoen mag zetten. Maar denk 2 a 3 keer per week. De eerste keer krijgt ze in een ieder geval een stevig kartonnen boekje, dat vindt ze heel leuk, kan ze een beetje zelf 'lezen' op haar manier.

Verder weet ik nog niks, denk dat het weer een boekje wordt, een keer een chocoladeletter en misschien een keer wat speculaas (ze is niet zo'n snoepkont). Dus moet nog op schoencadeautjes jacht.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 13 Nov 2016 18:05

Re: Schoen zetten

Hier zetten ze de schoen voor het sfeerhaardje.

En ik denk zo om de dag hun schoen zetten, al heeft de jongste net alles alweer klaar gezet inclusief de appel en de bak water voor het paard haha
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 13 Nov 2016 19:12

Re: Schoen zetten

Huismus om de dag ja? Ik vind 2 keer per week al netjes haha.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 13 Nov 2016 21:10

Re: Schoen zetten

Yrsa had een stapelspelletje van Disney Tsum Tsum, Ezra een tovenaarshoed. Dinsdag krijgen ze een setje van Lego Friends en een tovenaarscape.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 13 Nov 2016 21:15

Re: Schoen zetten

Ze zetten de schoentjes bij de haard, ongeveer eens per week in het weekend. Vanavond voor de eerste keer gezet, ze krijgen allebei badspeelgoed van Munchkin. De oudste badletters en de middelste een rupsslang. De jongste is 2,5 maand en nog wat jong voor dit soort dingen.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem336

Bericht 13 Nov 2016 21:27

Re: Schoen zetten

Om de dag?? Vind dar echt bizar veel. Die arme pieten. Hier max 3x tot 5dec
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 13 Nov 2016 22:05

Re: Schoen zetten

Hier mag het drie keer per week, dus ook bijna om de dag. Vind daar niks bizars aan. De een doet het nou eenmaal vaker dan de ander.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem336

Bericht 13 Nov 2016 22:35

Re: Schoen zetten

Is ook een ieders keuze, ik vind het persoonlijk gewoon erg veel.
Hier staat de schoen alweer, maar helaas, piet komt vanavond niet.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 13 Nov 2016 22:39

Re: Schoen zetten

Dat kan, ik snap gewoon nooit waarom het nodig is om daar bij elkaar commentaar op te geven.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 13 Nov 2016 22:48

Re: Schoen zetten

hier mag het als sinterklaas het zegt :)

dus afgelopen zaterdag, waarschijnlijk komende zaterdag als hij op het dorp aan komt en omdat we pakjes avond al 3 december vieren denk ik dat ik haar 5 dec ook nog haar schoen laat zeten. Mocht ze tussendoor nog een keer willen dan kan dat. Ze is ook nog jarig dus cadeaus genoeg komende weken.
<<

Anoniem336

Bericht 13 Nov 2016 22:55

Re: Schoen zetten

Susan schreef:Dat kan, ik snap gewoon nooit waarom het nodig is om daar bij elkaar commentaar op te geven.

Commentaar is niet per definitie iets negatiefs he. Maar ik ben niet uit op een discussie verder, zie het als een verbaasde reactie.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 14 Nov 2016 01:58

Re: Schoen zetten

Elja schreef:
Susan schreef:Dat kan, ik snap gewoon nooit waarom het nodig is om daar bij elkaar commentaar op te geven.

Commentaar is niet per definitie iets negatiefs he. Maar ik ben niet uit op een discussie verder, zie het als een verbaasde reactie.

Ik ben juist verbaast dat het bij de meeste zo "weinig" is, maar ieder z'n keuze
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 14 Nov 2016 05:51

Re: Schoen zetten

Elja schreef:Om de dag?? Vind dar echt bizar veel. Die arme pieten. Hier max 3x tot 5dec


Maar de schoen mogen zetten betekend toch niet dat er wat in hoeft?
Wij mochten vroeger iedere dag onze schoen zetten, maar er zat echt niet altijd wat in hoor! Nu ik eraan terug denk zal dat misschien 1x per week zijn geweest. En vast af en toe een mandarijn :wink:
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 14 Nov 2016 08:14

Re: Schoen zetten

Bij ons inderdaad ook Meneer de Uil. We mochten elke avond onze schoen zetten maar Sinterklaas heeft niet elke dag tijd om langs te komen, dus de meeste dagen was hij gewoon leeg, wij kregen op woensdag iets lekkers volgens mij en op zaterdag een cadeautje toen.

Mijn zoon was gisteren vooral heel erg blij met de mandarijn, hij kwam meteen bij mij in bed en ik moest hem voor hem pellen, alsof hij een enorme schat in zijn schoen gevonden had :love:
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 14 Nov 2016 08:56

Re: Schoen zetten

Minoessepoes, wij hebben ook weleens een banaan in de schoen gedaan, onze zoon was super blij haha
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 14 Nov 2016 09:19

Re: Schoen zetten

Huismus schreef:Minoessepoes, wij hebben ook weleens een banaan in de schoen gedaan, onze zoon was super blij haha

Hij is nog gekker op bananen dan op mandarijnen, ik vind het een goed idee voor de volgende keer!
Hij had ook een boek bij zijn schoentje liggen hoor, maar die was lang niet zo interessant als de mandarijn.
25-11-2014 & 09-06-2017
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron