Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 08 Nov 2016 15:15

Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Hoeveel banen hebben jullie na het afronden van je opleiding of het afstuderen gehad? En paste het werk bij je achtergrond? Wat voor werk doe je nu?

Ik ben in 2011 afgestudeerd en heb nu in totaal 2 banen voor mijn huidige baan gehad. Ik heb 5 jaar gewerkt in de jongvolwassenen GGZ met mensen met ASS. Nu werk ik sinds kort in de volwassenen psychiatrie met mensen met allerlei leeftijden en problematiek. Vooral veel schizofrenie, ex verslaving en ex forensisch. Een switch waar ik wel aan toe was na 5 jaar met dezelfde doelgroep gewerkt te hebben. Dit sluit perfect aan op mijn studie toegepaste psychologie.
<<

Anoniem315

Bericht 08 Nov 2016 15:18

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Ik heb op 3 scholen gewerkt als leerkracht.
2 jaar in 'het westen', 1 jaar ergens anders en nu al 6 jaar op m'n huidige adres :) Ik zit hier heel goed en ben erg tevreden met m'n werk en m'n collega's.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Nov 2016 15:21

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Ik heb geen opleiding afgerond.

Nadat ik stopte met m`n MBO ben ik in de bakkerij van een Jumbo supermarkt gaan werken en daarna ben ik als datatypiste begonnen bij het bedrijf waar ik nu (bijna) 10 jaar later nog steeds werk als Office Manager.
<<

Anoniem316

Bericht 08 Nov 2016 15:21

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Ik heb 3 werkplekken gehad. Bij de laatste (waar ik nog zit) voer ik nu mijn 3e functie uit. Ik heb me hier opgewerkt. Alle functies waren wel aansluitend op mijn opleiding.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 08 Nov 2016 15:21

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Ik heb drie banen gehad en ik heb als freelancer gewerkt. Baan 1 was lesgeven, dat heb ik twee jaar gedaan, eerst fulltime, daarna nog 1 dag in de week. Baan 2 was werken als onderwijsadviseur en dyslexiebehandelaar. Dat heb ik 3,5 jaar gedaan, totdat het bedrijf waar ik werkte failliet ging. Daarna ben ik gestart als freelancer: onderwijskundige en het geven van remedial teaching. Dat laatste doe ik nog steeds 1 dag in de week, de andere vier dagen werk ik alweer 2,5 jaar als accountmanager bij een grote educatieve uitgeverij. Ik werk zowel in de binnen- als buitendienst. Op kantoor beantwoord ik telefonisch en via de mail inhoudelijke vragen van scholen en plan ik afspraken in voor mijn buitendienstmaatje en regel ik van alles voor hem. Als ik op pad ga, geef ik presentaties op scholen over onze methodes of help ik scholen die net met één van onze methodes zijn gestart.

Alle banen sluiten aan bij de twee opleidingen die ik heb gevolgd: PABO en Onderwijskunde.
<<

Anoniem250

Bericht 08 Nov 2016 15:23

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Ik heb drie jaar in het onderwijs gewerkt als coach en docent en sinds 2012 werk ik als -ben begonnen als projectmedewerker- projectleider bij een culturele stichting. Ik ben daar drie keer in functie omhoog gegaan.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 08 Nov 2016 15:39

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Ik ben altijd officemanager geweest. Bij een makelaar, 3 architecten bureaus, een vastgoedhandelaar en nu bij verschillende kleine architectenbureaus als freelance officemanager.

Al snel wist ik dat ik bij een architect wilde werken. Het vastgoedbedrijf was vanwege de crisis, toen was er geen werk voor/bij architecten.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:10

Bericht 08 Nov 2016 16:16

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Ik heb een tijd als activiteitenbegeleider gewerkt in een verzorgingshuis. Toen ben ik de Pabo gaan doen en heb ik veel invalbaantjes gehad in het basisonderwijs. Sindskort werk ik als docent in een huiskamerklas op het voortgezet onderwijs. Een contract tot einde schooljaar met wellicht uitzicht op langer. Laten we het hopen!
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Anoniem192

Bericht 08 Nov 2016 16:19

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

In 2009 heb ik de middelbare hotelschool afgerond, daarna heb ik Intercedente gewerkt bij 2 bedrijven, een paar maanden als gastouder en sinds 2011 bij mijn huidige werk, al is dit wel mijn derde locatie (met wat tijdelijke tussen locaties) inmiddels.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 08 Nov 2016 16:30

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

In 2012 afgestudeerd toen werkte ik nog in het verpleeghuis.

Heb in 4 praktijken waarnemingen gedaan en 1,5 jaar een contract gehad in een praktijk

Nu zit ik sinds januari 2015 voornamelijk thuis. Eerst ziektewet toen ww 2 maanden werken en nu weer een soort van ziektewet-achtig. Bijstand maar zonder sollicitatieplicht.
2015 💙
<<

Anoniem192

Bericht 08 Nov 2016 16:31

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Ik dacht altijd dat je geen bijstand achtig iets kon krijgen als je inwoonde bij mensen die 'normaal' inkomen hebben, omdat je dan gekort wordt, maar fijn voor jou dat dat dan anders is Minx, hoop dat het snel wat positiever voor jou wordt allemaal, dat gun ik je!
<<

anoniem203

Bericht 08 Nov 2016 16:35

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Als ik mijn bijbaantjes niet mee tel heb ik 4 banenen gehad. Allemaal in een winkel. Ik ben begonnen bij het bedrijf waar ik nu werk en hoop er ook te eindigen. Tussendoor heb ik bij 2 totaal andere winkels gewerkt. Nu werk ik in een drogist. En bij baan nummer 2 heb ik mijn man leren kennen :)

Ik heb trouwens nooit geweten wat ik 'later wilde worden' Ik ben hier met mijn 18e ingerold en ik vind het werk gewoon leuk wat ik doe.
<<

Anoniem331

Bericht 08 Nov 2016 18:29

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

1 bijbaantje en 1 echte baan waar ik nu al jaren met veel plezier werk.
<<

Anoniem234

Bericht 08 Nov 2016 18:45

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Ik heb 1 bijbaan gehad toen ik een studie deed en 2 banen. De eerste een jaartje gedaan en bij de tweede werk ik nu alweer 10 jaar.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 08 Nov 2016 19:22

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Teamleider bij een supermarkt. Dat deed ik al tijdens mijn studie en heb ik daarna nog een tijdje gedaan naast mijn andere werk.
Begeleider van jongeren met een beperking (begeleiding bij school/onderwijs). Heb ik een tijd naast mijn studie gedaan, en daarna ook nog. Met teamleider bij de supermarkt ernaast dus.
Docent Engels op het Hbo.

Ik heb Engelse taal en cultuur gestudeerd aan de universiteit (geen onderwijsvakken/richting), dus mijn werk past er wel bij. Ik heb vorig jaar via mijn werk wel nog mijn bevoegdheid voor het Hbo moeten halen.
<<

Fanta

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 05 Nov 2016 03:22

Bericht 08 Nov 2016 21:34

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Altijd in de zorg gewerkt.
Heb ik ben 3x verwisseld van werkgever. En waar ik nu werkt werk ik voorlopig nog wel
*2009*2011*2013*
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 08 Nov 2016 22:24

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Katie schreef:Ik dacht altijd dat je geen bijstand achtig iets kon krijgen als je inwoonde bij mensen die 'normaal' inkomen hebben, omdat je dan gekort wordt, maar fijn voor jou dat dat dan anders is Minx, hoop dat het snel wat positiever voor jou wordt allemaal, dat gun ik je!


Ik word ook gekort hoor, ze kijken naar het aantal inwoners en daar zit een formule op en zoveel krijg je. Daar wordt dan ook nog eens de alimentatie van afgetrokken die ik ontvang voor J dus het is niet heel veel, maar alle kleine beetjes helpen.
2015 💙
<<

Anoniem243

Bericht 08 Nov 2016 22:40

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Ik heb de pabo gedaan en heb daarna in grote lijnen drie (betaalde)banen gehad; leidster kinderdagverblijf, groepsleerkracht basisschool en secretaresse/administratief medewerkster. Leerkracht ben ik op verschillende groepen en verschillende scholen geweest, zowel inval als vast. Kinderdagverblijf ook verschillende vestigingen. Secretaresse/adm. medew. voor vast bij een bedrijf. Nu ben ik thuisblijfmoeder.
<<

Anoniem221

Bericht 08 Nov 2016 23:04

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Ik heb veel functies gehad. Secretaresse, intercedente, callcentermedewerker, senior callcentermedewerker en medewerker KCC. Laatste banen waren functioneel applicatiebeheerder, projectgroepmedewerker, trainer (alle drie binnen hetzelfde bedrijf) en de allerlaatste medewerker verwerken en behandelen bij de overheid.

Op de secretaressefunctie na sluit niets aan op mijn opleidingen. Ik doe maar wat en weet nog steeds niet wat ik precies met mijn leven wil.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 08 Nov 2016 23:58

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

In 2002 heb ik de middelbare hotelschool afgerond. En ben vanaf toen gaan werken als (zelfstandig werkend) kok. Ben nu inmiddels werkzaam bij mijn 6de werkgever. Bij het 4de en 5de restaurant was ik sous chef. En bij dit restaurant ben ik voor het eerst chefkok.
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1954

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 09 Nov 2016 12:50

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Ik werk al bijna tien jaar als leerkracht op een basisschool. Omdat ik nog maar twee jaar een vast contract heb, heb ik al op veel verschillende scholen gewerkt. Wel allemaal voor dezelfde stichting.
2011 2012 2017
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 09 Nov 2016 13:26

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Teveel als je het mij vraagt. Ik probeer alles. Laten we het daar op houden.

Verkoopster bij Bakker Bart (zaterdag 1 jaar)
Op de broodafdeling bij Albert Heijn (zaterdag 3,5 jaar)
Blijven hangen bij stage (zaterdag 2 jaar)
Visual Merchandiser bij Men at Work (4 maanden)
Mise & Place (een jaar of 1,5 jaar)
Skybox medewerker (een seizoen)
Commercieel medewerker binnendienst (een half jaar)
Klantenservice medewerker bij Albert Heijn (10 maanden)
Leerling kraamzorg (8 maanden)
Call center (3 weken. Dat kon ik echt niet)
En een hele leuke tijd bij een Educatieve stichting. Helaas was dat via een uitzendbureau en voor maar 4 maanden in een drukke periode. Ik kijk nu af en toe nog op hun website of ze misschien vacatures hebben.
Voedingsassistent ziekenhuis (bijna een jaar)

En nu ben ik weer aan het solliciteren. Die laatste paar banen heb ik allemaal puur aangenomen om inkomen te hebben. Dus als er iets beters/leukers/meer passend voorbij komt dan ben ik weg.

Ik volg weer een opleiding dus ik zie mijn banen tot nu toe ook niet als vaste plekken.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 09 Nov 2016 19:41

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Sinds m'n zeventiende werk ik in de bloemen. Dit de eerste 4 jaar gecombineerd met een opleiding. Ik heb nu m'n 8e baan in de bloemenwereld. Ik ben nu ruim 6 jaar in dienst, maar helaas al een hele tijd in de ziektewet.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 09 Nov 2016 21:33

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Toen ik mijn studie afrondde, had ik nog twee bijbaantjes. Het ene bleef een bijbaantje voor het weekend (callcenter) en het andere werd een jaar lang mijn full-timebaan (officemanager bij het vertaalbureau waar ik stage had gelopen in mijn laatste studiejaar). Daarnaast zette ik in die tijd ook mijn eigen bedrijfje als zelfstandig vertaalster op.

Naarmate ik daar meer werk van kreeg, stopte ik met mijn baan als officemanager. Daar lag mijn hart niet echt en het was iedere dag een heel eind rijden. Het bijbaantje in het callcenter (Mercedes, Franse pechhulpdienst) werd toen 30 uur. Daarna verschoof die verhouding, ik kreeg telkens meer vertaalwerk en ging minder uren naar het callcenter. Uiteindelijk ging ik in 2006 fulltime aan de slag als vertaalster en dat doe ik nu nog steeds met ontzettend veel plezier.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem221

Bericht 09 Nov 2016 22:20

Re: Hoeveel banen heb jij gehad en wat doe je nu?

Op mijn 13e begon ik mijn 'carrière' in de keuken van een restaurant. Eerst als afwashulp, daarna als patatbakker en vervolgens als sous-chef. Ik noemde mezelf het hulpje van de kok. Ik zat daarnaast gewoon op school, maar het was wel een heel leuk bijbaantje. Mijn tweede bijbaantje was die in een tankstation als pompbediende. Ik tankte auto's vol en leerde te acteren. Want ik vond mensen niet leuk, maar door mijn baan kon ik wel heel sociaal doen.

Na school ben ik planner, secretaresse, intercedente, (senior) medewerker KCC en was ik binnen een groot bedrijf Key-user, leidinggevende, projectgroepmedewerker, trainer, senior etc. Laatst genoemde was ook de leukste functie.
Volgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron