Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verdeling vakantie weken

<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 15 Nov 2016 20:50

Re: Verdeling vakantie weken

Flower schreef:
Framboos schreef:
Flower schreef:
VInd het altijd wel een gedoe in de zorg hoor, die vakanties!



Pfff nou echt he! Toen ik september vakantie had, moest ik het al doorgeven voor 2017. Gaat echt nergens over. Verder gaat het bij ons in overleg als er teveel tegelijk vakantie willen.
<<

Anoniem221

Bericht 15 Nov 2016 21:00

Re: Verdeling vakantie weken

Bij alle werkgevers waar ik gewerkt heb was het zo dat gezinnen en alleenstaande moeders/vaders als eerste mochten kiezen. Daarna kwamen de werknemers met partner in de bouw aan de beurt. En ik, altijd zonder relatie, was ergens in september nog eens aan de beurt en ik was nooit mondig genoeg om te melden dat ik ook weleens in de bouwvak met vakantie wilde.
<<

Anoniem184

Bericht 15 Nov 2016 21:10

Re: Verdeling vakantie weken

Bij ons is dit momenteel nogal onderwerp van discussie. We hebben een groot team, de helft aan schoolvakanties gebonden, de andere helft niet. Ons 'vakantiehoogseizoen' loopt van mei tot oktober en ze wisten voor aankomend jaar eventjes niet zo goed hoe ze iedereen hierin tegemoet moeten komen. We hebben ook een groot gebrek aan invalkrachten, dus dat speelt ook mee. Ik heb zelf nog geen vakanties ingediend, ten eerste omdat ik niet weet wat we komend jaar willen doen en wanneer, ten tweede hecht ik niet zoveel waarde aan een lange vakantie in hoog-, voor- of naseizoen. Ik neem net zo makkelijk mijn lange vakantie in november op en dat is tot nog toe nooit een probleem geweest.
Collega's met schoolgaande kinderen hebben niet per defenitie voorrang in de schoolvakanties, maar vaak is de verdeling als vanzelf wel zo dat zij in de schoolvakanties gaan en de rest die niet aan die schoolvakanties gebonden zijn, daar gewoon buiten, want dat is voor hen tenslotte veel goedkoper.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron