Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fiets voetenzak achterzitje

<<

Anoniem204

Bericht 07 Nov 2016 12:34

Fiets voetenzak achterzitje

Hoi,

Hebben jullie een voetezak voor het achterzitje voor op de fiets ?
Ik kan nergens ern voetenzak vinden die om het yepp achterzitje past.
Hoe deden jullie dit ?
Ik fiets veel en met dat koude weer lijkt mij dit niet zo prettig allemaal.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 07 Nov 2016 13:36

Re: Fiets voetenzak achterzitje

Een maillot onder het broekje? Ik heb vorig jaar winter alles op de fiets gedaan ( geen auto) en heb nooit een voetenzak gehad, dat ging prima. Maar is misschien wel minder handig is al je kindje al wat groter is en zelf naar de toilet gaat.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 07 Nov 2016 20:43

Re: Fiets voetenzak achterzitje

Thermobroek van de Action? Is mooi nauwgesloten, past goed onder een broek. Of extra hoge sokken?
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 07 Nov 2016 20:51

Re: Fiets voetenzak achterzitje

Ik zou juist een broek eroverheen doen, regenbroek of skibroek?
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Heksenketel

Kwebbel

Berichten: 277

Geregistreerd: 13 Sep 2016 20:43

Bericht 08 Nov 2016 10:27

Re: Fiets voetenzak achterzitje

Ik fiets ook heel veel met de kinderen maar nooit een zak gebruikt moet ik zeggen. Ze moeten ook wel een beetje hard worden;) Gewoon dikke broek/ maillot aan en fietsen.
<<

anoniem196

Bericht 08 Nov 2016 14:47

Re: Fiets voetenzak achterzitje

Skipak of skibroek. Is makkelijker uittrekken als je ergens heen gaat dan een malliot of thermo broek er onder aan.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers