Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wieldoppen

<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 07 Nov 2016 12:11

Wieldoppen

Misschien weet iemand het hier wel, ik heb echt geen idee namelijk..

Van mijn set wieldoppen is er 1 stuk en de overige 3 zijn ook niet heel veilig meer.. Laatst liet er eentje los tijdens het rijden :silent: .. Hoe weet ik nu welke maat ik moet kopen? Ik wil eigenlijk niet de standaard van Citroen maar heb wel leuke andere gezien op een website. Mijn banden zijn trouwens ook geen officiële Citroen C1 banden meer.

Maar goed. De maat? Staat dat in het wiel ofzo?

Haha.. Ik voel me zo'n suf doos als het op mijn auto aankomt. Ik heb echt geen idee.
<<

Anoniem304

Bericht 07 Nov 2016 12:19

Re: Wieldoppen

Op de banden staat hoeveel inch. ;)
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 07 Nov 2016 12:44

Re: Wieldoppen

Ja! Gevonden. Je bent fantastisch haha.

Wieldoppen zijn echt goedkoop trouwens. Heb nu zo'n zwart setje voor 25 euro inclusief verzendkosten! Ik moet alleen mijn man 'overhalen'. Hij vindt het echt onzin en rijdt net zo nodig zonder wieldoppen als ze toch geen echte functie hebben.

Ik vind zoiets een stuk beter dan wieldoploos.
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 07 Nov 2016 12:47

Re: Wieldoppen

Ja, het staat altijd veel mooier!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers