Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Overgeven en in bed leggen

<<

Anoniem291

Bericht 05 Nov 2016 21:51

Overgeven en in bed leggen

De kleine man is sinds vanmiddag aan het spugen. Hij ligt nu bij mij te slapen maar vind het ook een soort van eng om hem in bed te leggen.

Hoe doen jullie dat? Houd je hem bij je of leg je hem toch in bed? En nachts dan?
Laatst gewijzigd door Anoniem291 op 06 Nov 2016 02:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 05 Nov 2016 21:53

Re: Overgeven en in bed leggen

Wij hebben hem toen in bed gelegd. Hoorden wel als hij spuugde en gingen er dan snel heen.
Of in een camping bedje naast je bed?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 05 Nov 2016 22:13

Re: Overgeven en in bed leggen

Wij legden R dan op onze kamer. Ledikantje versleept we tot naast m'n man zijn kant van het bed. Die lag het dichtst bij de badkamer en kon zodra hij hem hoorde kokhalzen naar de wc rennen met hem.
R. 2013
D. 2016
<<

anoniem196

Bericht 05 Nov 2016 22:21

Re: Overgeven en in bed leggen

Je kan eventueel de babyfoon naast je bed zetten. Zodat je zeker weet dat je hem meteen hoort.
Ik zette dan een plastic bakje klaar naast het bedje.
Zodra ik geluid hoorde rende ik er heen.
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 05 Nov 2016 23:05

Re: Overgeven en in bed leggen

Hier gaan ze gewoon het bed in. Babyfoon op luid, bakjes paraat, deuren open en het beste ervan hopen.
Middelste hier is ook ziek. Vervelend virus volgens mij.
Beterschap voor je kleine man!!
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 05 Nov 2016 23:28

Re: Overgeven en in bed leggen

S is 1 keer echt heel ziek geweest, toen eindigde we uitgedroogd in het ziekenhuis met hem. Toen hebben we zijn ledikantje aan het voeteneind van ons bed gezet, ik wilde echt bij hem in de buurt zijn. Hij heeft een topper op zijn matras en daar hadden we nog een badhanddoek opgelegd en dan het bedje opgemaakt met een XL hydrofiel dubbel onder zijn hoofdje, als we "geluk" hadden viel het verschonen van het bedje dan mee.

Beterschap, het is zo naar als ze ziek zijn!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

anoniem203

Bericht 06 Nov 2016 00:22

Re: Overgeven en in bed leggen

Hier gingen ze toen ze zo klein waren tussen ons in op een grote handdoek. De broer van mijn vriendin is vroeger toen hij een peuter was bijna gestikt in zijn eigen braaksel en dat verhaal is mij altijd bij gebleven. Onze jongste gaat nog steeds tussen ons in als hij erg ziek is en mijn oudste slaapt sinds een jaar in zijn eigen bed. Alle deuren staan dan open en ik slaap zowat met 1 oog open. Ik vind het echt doodeng als ze zo ziek zijn en ik denk dat ik het zo blijf houden totdat ze uit huis gaan :laughcry:
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 06 Nov 2016 00:35

Re: Overgeven en in bed leggen

Hier komen ze dan bij mij in bed liggen. Of zoon eventueel wel in zijn eigen bedje, die slaapt meestal niet zo goed in het grote bed. Maar als ze echt goed ziek zijn dan slaapt ook hij wel aardig bij mij. Dus voor mijn gemoedsrust en omdat zij het ook fijner vinden liggen ze dan over het algemeen bij mij. Meestal wel op wat handdoeken en met voor de oudste een teiltje in de aanslag en voor de jongste een hele stapel hydrofielen (die kan nog niet mikken en wil ook geen bakje). Beterschap voor de kleine man!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 06 Nov 2016 01:26

Re: Overgeven en in bed leggen

Hier slapen ze bij ons dan. Maar we hebben dit alleen met mijn dochter meegemaakt nog.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 06 Nov 2016 01:41

Re: Overgeven en in bed leggen

Hier was het twee weken geleden ook raak. Ze heeft toen wel in haar bedje geslapen. De aerosleep bleek toen heel nuttig, de spuug trok er meteen in waardoor ze er niet te erg in lag. Toen die was ondergespuugd hebben we 'm snel in de was gedaan en het bedje met extra handdoeken opgemaakt. De babyfoon stond vol aan, zo durfde ik het wel.

Beterschap, wat naar dat hij dit er ook nog bovenop heeft gekregen.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem291

Bericht 06 Nov 2016 02:03

Re: Overgeven en in bed leggen

Bedankt voor jullie reacties. Hij heeft vanavond bij mij of in de box gelegen en nu is hij net naar bed. Babyfoon vol aan maar denk dat het heel licht slapen wordt.

@ Teun: Het gaat niet echt lekker met hem nee :(
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 06 Nov 2016 08:23

Re: Overgeven en in bed leggen

Aah wat sneu voor hem. Hoe is het gegaan vanacht?

Ik hield toen 's nachts onze een haar deur open en emmer al naast haar bed.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem291

Bericht 06 Nov 2016 11:34

Re: Overgeven en in bed leggen

Op zich wel aardig, heeft niet gespuugd vannacht gelukkig.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers