Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zomervakantie Polen / Slowakije

<<

Anoniem335

Bericht 05 Nov 2016 10:39

Zomervakantie Polen / Slowakije

Wij willen komende zomer met in totaal 8 personen 2 weken naar Polen of Slowakije. We willen vliegen op Krakau en daar een paar dagen blijven en dan willen we een auto huren richting mooie natuurgebieden voor een leuke sportieve vakantie. We houden van fietsen / wandelen / hardlopen etc en leuke dorpjes / lekker eten.

Hebben jullie tips wat mooie gebieden zijn in Polen of Slowakije of is alles mooi?
<<

Pitty

Bericht 05 Nov 2016 10:58

Re: Zomervakantie Polen / Slowakije

Wij zij in 2015 met de tent naar hetboerenhof.com geweest. Als je meer wil weten, vraag maar!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 05 Nov 2016 12:12

Re: Zomervakantie Polen / Slowakije

We zijn vorig jaar naar Krakau geweest, echt een geweldige stad :love: Ik heb er een reisrubriek over geschreven (reisrubriek-25-krakau-t17637.html?hilit=reisrubriek%20krakau).

Zakopane hebben we toen ook als tip gekregen maar wegens tijdgebrek zijn we er niet aan toegekomen. Slowakije ben ik nog nooit geweest, mijn vriend is wel naar Bratislava geweest. Dat vond hij een hele leuke stad maar je hebt het wel snel gezien omdat het geen grote stad is. Voor de rest geen tips :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 05 Nov 2016 13:49

Re: Zomervakantie Polen / Slowakije

Krakau is geweldig!! Toevallig was Zakopane pas bij 3opReis en zag er zo gaaf uit! Zou ik best nog eens terug voor willen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 05 Nov 2016 13:57

Re: Zomervakantie Polen / Slowakije

Pitty schreef:Wij zij in 2015 met de tent naar hetboerenhof.com geweest. Als je meer wil weten, vraag maar!


Dat ziet er leuk uit Pitty!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem335

Bericht 05 Nov 2016 15:02

Re: Zomervakantie Polen / Slowakije

De reisrubriek had ik al gelezen, prachtig geschreven en erg leuk! Vanwege de vele positieve reacties hier op het forum heb ik Krakau voorgesteld aan onze groep :)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron