Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Peeling

<<

Anoniem186

Bericht 04 Nov 2016 23:07

Peeling

Sinds het plaatsen van m'n spiraal heb ik opeens last van puistjes. Echt verschrikkelijk. Ik bleek vanuit m'n aanvullende verzekering een acnebehandeling vergoed te krijgen. Dus dat leek me wel een goede oplossing.
Bij de eerste afspraak heeft ze alleen m'n gezicht gereinigd, gister was de 2e keer dat ik naar de huidtherapeut ging en toen heeft ze een peeling gedaan. Man, wat een verschrikking! Pijnlijk! Daarna was ik een tomaat en nu begint het vervellen, het ziet er echt niet uit.
Heeft er iemand ervaring met zo'n peeling? Hoe lang duurde het voordat je huid er weer toonbaar uit zag?
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 08 Nov 2016 14:24

Re: Peeling

Ik ben gisteren voor het eerst bij de huidtherapeut geweest.
Ik heb een milde peeling gehad, ze heeft wel alle puistjes weg gehaald.... nou dat was geen pretje zeg!
Maar eerlijk, na 1 keer zie ik wel verschil.
Heb gisteravond de hele avond echt een rode kop gehad. Mijn volgende afspraak is op zaterdagmiddag, ik denk dat ik die even verzet na een later tijdstip want z'n rode kop ziet er niet uit... dus helaas, ik kan je er niet mee helpen.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem186

Bericht 08 Nov 2016 14:58

Re: Peeling

Ik heb die peeling op donderdag gehad en er zitten nog steeds vellen op m'n gezicht. Moet zeggen dat ik er nog absoluut niet beter uit zie. Ik hoop dat het alsnog gaat komen...
<<

Anoniem250

Bericht 08 Nov 2016 15:17

Re: Peeling

ik zou even bellen en vragen of het normaal is. Zo niet, dan zou ik vragen om een kalmerende gezichtsbehandeling.
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:10

Bericht 08 Nov 2016 16:27

Re: Peeling

Ik zou haar ook even bellen om te vragen of de reactie normaal is.

Misschien kan je iets minder heftig proberen tegen de puistjes, zoals producten met niacinamide erin (zit in Oil of Olaz en een nieuwe lijn van Biodermal, '25+' of '30+' lijn) of een product die wel peelt, maar niet zo heftig is: salicylzuur. Te koop in de webshop van Paula's Choise, geloof ik.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Anoniem186

Bericht 08 Nov 2016 16:39

Re: Peeling

Ze had gezegd dat het er een week zo uit kon zien. Dus ik heb nog een paar dagen.
Normaal gesproken zoek ik altijd eerst alles uit voordat ik iets doe, dat had ik nu niet gedaan. Beetje jammer.
<<

Anoniem186

Bericht 11 Nov 2016 08:32

Re: Peeling

Het heeft ook echt helemaal niet geholpen. Ik heb bijna een week met vellen gelopen en daarna kwam er een huge dikke puist midden op m'n voorhoofd. Echt geen porum.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 11 Nov 2016 10:00

Re: Peeling

Heb je al speciale zalf via de huisarts geprobeerd?
<<

Anoniem186

Bericht 11 Nov 2016 11:07

Re: Peeling

Sawadee schreef:Heb je al speciale zalf via de huisarts geprobeerd?


Nee, misschien ook maar eens proberen. Over 2 word ik eindelijk geopereerd, hopelijk gaat het beter als m'n spiraal eruit is.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 25 Feb 2017 23:40

Re: Peeling

Ik heb vandaag ook een peeling gehad, een kruidenpeeling. Echt niet fijn, had het idee dat ik net zo goed mijn gezicht had kunnen schuren met schuurpapier :laughcry: Hopelijk gaat het bij mij wat verbetering geven al heb ik er een hard hoofd in. Heb nu in ieder geval ook een hoofd als een tomaat..

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers