Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel kleinkinderen...

<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 21:05

Bericht 06 Nov 2016 13:35

Re: Hoeveel kleinkinderen...

Thunder schreef:
Roodkapje schreef:Oma wil het eerste kind van mijn eerste kind nog meemaken ;) Dus ben benieuwd of ze dat red.

Dat willen mijn opa en oma ook heel graag! 5 generaties is ook wel erg bijzonder.


Ja dat is inderdaad best bijzonder. Ook hier tot nu toe alleen maar vrouwelijk, dus ze hoopt stiekem al op een meisje.
( lees: mijn oudste 2 dochters zijn nu 10 en bijna 9 en spelen nog met poppen bij wijze van ;) ). Oma is nu 76, ik was met 20 de oudste van de zusjes die zwanger raakte dus als ze mij na doen, dan kan het op zich makkelijk gehaald worden.

Mijn kinderen voelen geen druk , ze weten hier niets van. Oma zegt het soms als grapje tegen mij dat ze pas doodgaat als M. Of I. een kindje hebben. Lijkt haar fantastisch om mee te mogen maken.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 06 Nov 2016 14:31

Re: Hoeveel kleinkinderen...

Zowel mijn ouders als mijn schoonouders verwachten het 3e kleinkind.
30-04-2017
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 06 Nov 2016 14:46

Re: Hoeveel kleinkinderen...

Roodkapje schreef:
Thunder schreef:
Roodkapje schreef:Oma wil het eerste kind van mijn eerste kind nog meemaken ;) Dus ben benieuwd of ze dat red.

Dat willen mijn opa en oma ook heel graag! 5 generaties is ook wel erg bijzonder.


Ja dat is inderdaad best bijzonder. Ook hier tot nu toe alleen maar vrouwelijk, dus ze hoopt stiekem al op een meisje.
( lees: mijn oudste 2 dochters zijn nu 10 en bijna 9 en spelen nog met poppen bij wijze van ;) ). Oma is nu 76, ik was met 20 de oudste van de zusjes die zwanger raakte dus als ze mij na doen, dan kan het op zich makkelijk gehaald worden.

Mijn kinderen voelen geen druk , ze weten hier niets van. Oma zegt het soms als grapje tegen mij dat ze pas doodgaat als M. Of I. een kindje hebben. Lijkt haar fantastisch om mee te mogen maken.

Mijn oudste is ook 10 en mijn oma is twee jaar ouder dan de jouwe (mijn opa is 80) dus in theorie zou het kunnen! Allemaal hetzelfde geslacht zou hier niet meer kunnen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

bo_79

Noob

Berichten: 24

Geregistreerd: 12 Okt 2015 09:51

Bericht 07 Nov 2016 09:25

Re: Hoeveel kleinkinderen...

Mijn moeder: 2
Mijn Schoonmoeder: 13
<<

Lizzy

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:27

Bericht 07 Nov 2016 09:53

Re: Hoeveel kleinkinderen...

Mijn ouders hebben er 3 en mijn schoonouders 2. We hopen dat er nog 1tje bijkomt :smile:
Afbeelding
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 09 Nov 2016 22:26

Re: Hoeveel kleinkinderen...

Mijn ouders hebben 2 kleinkinderen, onze kinderen (meisje en jongen).

Mijn schoonouders hebben 4 kleinkinderen, 3 jongens en een meisje.
<<

Anoniem321

Bericht 11 Nov 2016 10:13

Re: Hoeveel kleinkinderen...

Beide 1, dat is onze zoon..
Ik heb 2 jongere broers. De ene is helaas onvruchtbaar gebleken, de ander heeft nog nooit een relatie gehad. Het zou dus theoretisch nog kunnen dat hij ooit een kleinkind 'aflevert', maar ik denk niet dat het wat wordt want hij heeft asperger en zegt altijd dat het voor hem te veel aanpassingsvermogen zou kosten om samen te leven met iemand anders.

Wat mijn schoonfamilie betreft, mijn vriend heeft een oudere broer. Hij is getrouwd, maar zij hebben samen besloten geen kinderen te krijgen in verband met een ziekte die zij heeft en de risico's die daaraan verbonden zijn.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 12 Nov 2016 10:20

Re: Hoeveel kleinkinderen...

Mijn ouders 7, mijn schoonouders 4. Mijn broertje moet nog een relatie krijgen, maar wil wel kinderen. Bij mijn schoonfamilie verwacht ik er ook nog wel een koppel :)
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem286

Bericht 12 Nov 2016 11:10

Re: Hoeveel kleinkinderen...

Volgens mij had ik nog niet gereageerd. Mijn ouders hebben 3 kleinkinderen ( 2van van mijn zus en 1 van mij) mijn broertje wil ook nog wel kinderen maar pas over een paar jaar
Mijn schoonouders hebben 1 kleindochter en binnen nu en 3 weken komt daar nog een kleinzoon bij. Ik verwacht er nog meer bij mijn schoonzus tzt. :love:
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 12 Nov 2016 21:32

Re: Hoeveel kleinkinderen...

Voor mijn ouders is onze dochter de eerste. Mijn schoonouders hebben de 4.
<<

Minty

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 55

Geregistreerd: 15 Jun 2016 21:09

Bericht 12 Nov 2016 22:37

Re: Hoeveel kleinkinderen...

Mijn ouders hebben er 4. En mijn schoonouders 5.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 12 Nov 2016 22:42

Re: Hoeveel kleinkinderen...

Mijn moeder heeft 1 kleinkind, mijn zoontje.
Trots op mijn stoere ventje!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers