Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heeft jouw man gekeken...

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 03 Nov 2016 16:11

Re: Heeft jouw man gekeken...

Ja even. Hij zegt nu nog wel eens: ik dacht wat een klein hoofdje, maar ineens 'Woooowww' :laughcry:
Ikzelf heb niet gekeken, vroegen ze wel, maar hoefde voor mij niet.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 03 Nov 2016 16:13

Re: Heeft jouw man gekeken...

Jaa dat heeft hij. Van mij mocht ie niet want ik dacht dag sexleven! Maar toen het hoofdje kwam zei de zuster: zo, nu kijken want dat is prachtig. En dus deed hij dat en ik was inmiddels zo ver heen dat ik dacht whatever...als die baby er maar uitkomt. Hij heeft het er nu nog over dat hij het prachtig vond en aan ons sexleven is niks veranderd :P
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 03 Nov 2016 16:16

Re: Heeft jouw man gekeken...

Ja, bij allebei de kinderen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Mil

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 272

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:07

Woonplaats: A'foort

Bericht 03 Nov 2016 16:20

Re: Heeft jouw man gekeken...

ja hoor. Ik kreeg 5 x zo'n buis ingebracht om een krasje op haar hoofdje te maken om het bloed te onderzoeken. Het enige wat toen in me opkwam was om te vragen of ze haar op het hoofdje kon zien. Toen zij de vrouw, kom maar kijken tegen mijn vriend. Hahah. Achteraf denk ik.. . :eyes:

paar uur later in de OK, stond hij naast me om te zien wat er gebeurde met de operatie. Dus ik denk dat hij heel veel heeft gezien hahaha
Afbeelding
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 03 Nov 2016 16:35

Re: Heeft jouw man gekeken...

Bij de oudste heeft ie naast mijn hoofd gestaan tot dat de verloskundige zei; ik zie al een hoofdje met haar! Dat hadden we beide niet verwacht dus kon hij het niet weerstaan en heeft ie toch gekeken.

Bij de jongste stond ie ook naast mijn hoofd, maar zoals ik al zei in het andere topic, lag ik in zulke rare bochten om de weeën op te vangen dat er geen ontkomen aan was. Hij heeft de jongste ook geboren zien worden.

Zelf heb ik bij beide niks gezien. Was veel te druk met andere dingen en voelde me ook niet genoodzaakt het te zien. Voelen vond ik meer dan genoeg :laughcry:

Vooraf dacht ik ook dat ik absoluut niet wilde dat mijn man zou kijken, maar echt, die preutsheid of schaamte had ik op dat moment echt allang laten varen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 03 Nov 2016 16:53

Re: Heeft jouw man gekeken...

Jans schreef:Mijn man heeft allebei de kinderen als eerst aangepakt, dus ja, hij heeft gekeken.


Dit heeft mijn man ook gedaan.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 03 Nov 2016 17:04

Re: Heeft jouw man gekeken...

Ex heeft bij mn hoofd gestaan, geen idee wat hij mee heeft gekregen.
Ik weet dat hij de placenta niet hiefde te zien, maar daar heeft hij uiteindelijk zelf foto van gemaakt

Ik heb zelf wel een spiegeltje vastgehad, maar kon me daardoor minder concentreren. Wel is er een foto gemaakt tot het hoofdje er een beetje uit was. Toen ze er echt uitkwam zei de vk, kijk eens wie we daar hebben. En toen keek ik naar de deur, omdat ik dacht dat er daar iemand aan kwam :palm: dus haar verder heelmaal geboren zien worden heb ik niet ;)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 03 Nov 2016 17:17

Re: Heeft jouw man gekeken...

Elsa schreef:Toen ze er echt uitkwam zei de vk, kijk eens wie we daar hebben. En toen keek ik naar de deur, omdat ik dacht dat er daar iemand aan kwam :palm: dus haar verder heelmaal geboren zien worden heb ik niet ;)
:lol:

Mijn man stond/zat beide keren naast mij en heeft dus ongeveer hetzelfde gezien als ik. Zelf hoefde ik niet met een spiegel te kijken. Wat iemand anders al zei, voelen was wel genoeg. :wink:
<<

Anoniem316

Bericht 03 Nov 2016 17:30

Re: Heeft jouw man gekeken...

Mijn man wil niet kijken. Van mij hoeft het ook niet maar denk niet dat het me dan boeit :wink: Ben heel benieuwd of hij nog gaat kijken!
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 03 Nov 2016 17:33

Re: Heeft jouw man gekeken...

Ja mijn man heeft alledrie de leren gekeken. En hij heeft ook nadat alles gehecht is na de eerste bevalling. Werd gevraagd of hij het er zo weer goed uit vond zien :palm:
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem 179

Bericht 03 Nov 2016 18:06

Re: Heeft jouw man gekeken...

Bij drie bevallingen stond hij naast mijn hoofd en heeft vanuit daar wel gekeken, maar niet echt tussen mijn benen dus. Bij één stond hij tussen mijn benen en heeft toen dus wel alles gezien.
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:54

Bericht 03 Nov 2016 18:40

Re: Heeft jouw man gekeken...

Spencer schreef:We hebben beide bij de tweede ks beide gezien hoe hij geboren werd. Maar dat was dus gewoon met ondergoed aan.


Met ondergoed aan? :) Hoe ging het dan met katheter en met de operatie zelf?
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 03 Nov 2016 18:53

Re: Heeft jouw man gekeken...

Ik heb geen idee eigenlijk. M'n oudste werd met een tang gehaald dus vraag me af of er veel te zien was. Bij de jongste had ik een gentle KS en dat konden we allemaal wel goed volgen.
#teammaple🍁
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 03 Nov 2016 19:36

Re: Heeft jouw man gekeken...

Hier beide keren gekeken. Kon me ook weinig meer schelen op dat moment, wie er wel of niet zou kijken, dat ging toch langs me heen. Zelf heb ik niet gekeken, kreeg beide keren wel een spiegel aangeboden, maar die hoefde ik niet. Voelen was op dat moment even voldoende zoals ik hier al vaker lees. Ik was zo bezig met bevallen, de pijn etc dat ik er geen behoefte aan had.
<<

Anoniem193

Bericht 03 Nov 2016 19:56

Re: Heeft jouw man gekeken...

Eerlijk gezegd heb ik geen idee of hij gekeken heeft. Ik zelf niet, niet omdat ik niet wilde, maar omdat ik dat met mijn postuur toen gewoon niet kon.
<<

Anoniem177

Bericht 03 Nov 2016 20:12

Re: Heeft jouw man gekeken...

Ja, hij wilde niet kijken maar zijn nieuwsgierigheid won!
Laatst gewijzigd door Anoniem177 op 03 Nov 2016 20:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 03 Nov 2016 20:24

Re: Heeft jouw man gekeken...

Urban Naked schreef:Ik heb geen idee eigenlijk. M'n oudste werd met een tang gehaald dus vraag me af of er veel te zien was. Bij de jongste had ik een gentle KS en dat konden we allemaal wel goed volgen.


Ik denk ze dan best wat kunnen zien. 1 van onze dochters is met de vacuüm gehaald maar mijn man kon wel alles en zei hij. Hij moest ook heel erg huilen omdathij zag hoeaan haar hoofdje getrokken werd.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 03 Nov 2016 20:39

Re: Heeft jouw man gekeken...

Blue flower schreef:
Spencer schreef:We hebben beide bij de tweede ks beide gezien hoe hij geboren werd. Maar dat was dus gewoon met ondergoed aan.


Met ondergoed aan? :) Hoe ging het dan met katheter en met de operatie zelf?


Nu je het zegt :eyes: Ik lag in ieder geval niet in m'n blote vogel. Gewoon alleen zo'n blauwe jurk denk ik dan?

Wel had ik sokken aan haha! Ik had het zo koud en ze vinden het prima.
R. 2013
D. 2016
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9421

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 03 Nov 2016 20:40

Re: Heeft jouw man gekeken...

Nee niet gekeken, wilde hij niet. Hij hield mijn hand vast en ondersteunde mijn hoofd tijdens het persen.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem234

Bericht 03 Nov 2016 20:41

Re: Heeft jouw man gekeken...

Mijn mijn heeft tijdens het persen mijn been vast gehouden om tegendruk te geven en heeft ook gezien hoe ze geboren werd. Ik heb daar niks van mee gekregen. Zelf heb ik niet gekeken.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 03 Nov 2016 20:51

Re: Heeft jouw man gekeken...

:lol: blote vogel!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem301

Bericht 03 Nov 2016 21:05

Re: Heeft jouw man gekeken...

Hij stond naast me en zag wel dat ze er met de vacuümpomp uit werd gehaald.
Maar hij heeft niet echt tussen mijn benen gekeken. Toen moest onze dochter snel meegenomen en gecheckt worden omdat haar hartslag dipte. In het voorbij lopen keek hij per ongeluk en zag nogal veel bloed dus keek snel weer weg.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 03 Nov 2016 21:12

Re: Heeft jouw man gekeken...

Bij de eerste kreeg ik uiteindelijk een ks, volgens mij heeft mijn vriend toen gekeken, maar ik kan het mij niet goed herinneren. Iemand van de verpleging heeft veel foto's gemaakt tijdens de ks en hoewel ik er lange tijd niet naar kon kijken, zijn ze me nu heel dierbaar. Maar te bloederig en ...plastisch (?) voor bijvoorbeeld het fotoalbum.

Bij de tweede heb ik zelf niet gekeken. Mijn vriend wel, maar het slagveld van na de bevalling heeft wel diepe indruk gemaakt. En ook het trekken aan het hoofd met de pomp vond hij echt niet leuk om te zien.
Ik heb zelf pas na een dag of drie de schade down under bekeken met een spiegeltje.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 03 Nov 2016 21:27

Re: Heeft jouw man gekeken...

Bij de oudste zat ik op de baarkruk en zat hij achter mij, dus heeft hij het niet gezien.
Bij de jongste lag ik in bed en zat of stond hij naast mij. Ik heb geen idee of hij het heeft gezien, volgens mij niet echt.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 03 Nov 2016 21:49

Re: Heeft jouw man gekeken...

Ja, hij heeft gekeken. Hij 'moest' wel, want ik wilde foto's. Ik heb niet live gekeken, maar dus wel de foto's.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers