Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar word je blij van?

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 02 Nov 2016 17:03

Waar word je blij van?

We hebben "wat wil je kwijt?" en "waar baal je van?" maar daar hoort natuurlijk een "waar word je blij van?" topic bij. Omdat het ook gewoon heel fijn is om te lezen waar mensen blij van worden en omdat het goed is om ook naar de positieve dingen te kijken, hoe klein ook.

Dus: waar worden jullie blij van?
Van een gekookt ei waarvan de dooier nog nét zacht is? Van de spelende kinderen buiten? Van je oma die zo blij is met een kaartje? Van het weer? Van je lievelingssjaal die zo lekker zit en ruikt?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 02 Nov 2016 17:05

Re: Waar word je blij van?

Ik heb er vandaag meerdere:

- Ik word blij van ons nieuwe huis wat nu echt steeds verder word wat wij er van wilden.
- Dat een vriend van J. toevalligerwijs een huis twee huizen verder heeft gekocht, ze een babytje hebben en ik het goed kan vinden met zijn vriendin. We hebben al afgesproken op elkaar katten te passen en sleutels uit te wisselen. En we verhuizen bijna tegelijkertijd.
<<

Anoniem253

Bericht 02 Nov 2016 18:31

Re: Waar word je blij van?

Ik word blij van de schopjes in mijn buik :love:
<<

Anoniem197

Bericht 02 Nov 2016 19:21

Re: Waar word je blij van?

Ik word blij van mijn 2 kinderen! Ow en van mijn lieve man natuurlijk.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Nov 2016 19:24

Re: Waar word je blij van?

Hier was toch al een topic van? Of is dit meer in het algemeen bedoeld en niet vandaag?

Ik word blij van (uit)slapen, stukjes schrijven voor m'n werk, lopen/fietsen in de zon, lekker eten, muziek etc.
❤ 7 juni 2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 02 Nov 2016 19:55

Re: Waar word je blij van?

Bliss schreef:Hier was toch al een topic van? Of is dit meer in het algemeen bedoeld en niet vandaag?

Ik word blij van (uit)slapen, stukjes schrijven voor m'n werk, lopen/fietsen in de zon, lekker eten, muziek etc.


Ik heb gezocht maar kon niets vinden, ik vond het ook al gek dat zo'n topic er niet al was want ergens had ik vaag in mijn hoofd van wel.
Algemeen of vandaag maakt mij niet uit trouwens.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 02 Nov 2016 19:55

Re: Waar word je blij van?

Champagne schreef:Ik word blij van de schopjes in mijn buik :love:


Aw! :love:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Nov 2016 19:57

Re: Waar word je blij van?

Pompoen schreef:
Bliss schreef:Hier was toch al een topic van? Of is dit meer in het algemeen bedoeld en niet vandaag?

Ik word blij van (uit)slapen, stukjes schrijven voor m'n werk, lopen/fietsen in de zon, lekker eten, muziek etc.


Ik heb gezocht maar kon niets vinden, ik vond het ook al gek dat zo'n topic er niet al was want ergens had ik vaag in mijn hoofd van wel.
Algemeen of vandaag maakt mij niet uit trouwens.


Volgens mij staat ie nog op de eerste pagina, 'Wat vind je leuk vandaag?' heet het topic geloof ik.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Nov 2016 20:11

Re: Waar word je blij van?

Champagne schreef:Ik word blij van de schopjes in mijn buik :love:


Me too! :love:

Al zal jouw kleine meid al een stuk harder kunnen schoppen dan mijn boef.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Nov 2016 20:11

Re: Waar word je blij van?

En wat leuk van die vrienden in de buurt Pompoen. Denk dat dat heel waardevol gaat zijn!
Let's discover the world together.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 02 Nov 2016 20:26

Re: Waar word je blij van?

Marin schreef:En wat leuk van die vrienden in de buurt Pompoen. Denk dat dat heel waardevol gaat zijn!


Ja, het is erg prettig om leuke mensen in de buurt te hebben. Ik vind het fijn dat ik sowieso langzamerhand hier een beetje ingeburgerd begin te raken. Laatst al spontaan thee gedronken met een andere vrouw van een andere vriend, dat was zo gezellig. Ik merk dat ik daar echt heel vrolijk van word. Ik heb hier echt wel veel mensen om me heen en ik heb ook echt wel lieve vriendinnen, maar wat ik zo mis zijn juist de mensen met wie ik spontaan iets kan doen, mensen die lekker dichtbij wonen en die je appt: joh heb jij zin om...
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 02 Nov 2016 20:36

Re: Waar word je blij van?

Wat fijn Pompoen!

Ook ik word heel erg blij van het gebubbel en gefladder wat ik van mijn baby in mijn buik voel. Zo bijzonder!
En vanmiddag bij de verloskundige met het luisteren naar het hartje schopte de kleine ook flink toen de verloskundige de baby eindelijk had gevonden.
10.04.17
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 02 Nov 2016 20:37

Re: Waar word je blij van?

- als de werkdag bijzonder druk is geweest en het eindelijk voorbij is (ik vind mijn werk wel leuk hoor, maar wat daarna komt vind ik nog veel leuker)
- als mijn zoon thuis komt en blij is om mij te zien
- als mijn man dingetjes van mij overpakt en begrip heeft voor mijn vermoeidheid
- als het lekker warm is in huis
- complimentjes
- tekenen (moet ik echt weer voor gaan zitten)
L2014 & H2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Nov 2016 20:45

Re: Waar word je blij van?

Pompoen schreef:
Marin schreef:En wat leuk van die vrienden in de buurt Pompoen. Denk dat dat heel waardevol gaat zijn!


Ja, het is erg prettig om leuke mensen in de buurt te hebben. Ik vind het fijn dat ik sowieso langzamerhand hier een beetje ingeburgerd begin te raken. Laatst al spontaan thee gedronken met een andere vrouw van een andere vriend, dat was zo gezellig. Ik merk dat ik daar echt heel vrolijk van word. Ik heb hier echt wel veel mensen om me heen en ik heb ook echt wel lieve vriendinnen, maar wat ik zo mis zijn juist de mensen met wie ik spontaan iets kan doen, mensen die lekker dichtbij wonen en die je appt: joh heb jij zin om...


Ja dat herken ik heel erg. Dat begint hier ook langzaam te komen, hopelijk met een kindje straks meer.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem245

Bericht 03 Nov 2016 09:02

Re: Waar word je blij van?

Het lijkt mij juist helemaal niet fijn om van te voren al af te spreken elkaars sleutel te krijgen etc. Maar wel grappig dat iedereen weer ergens anders blij van wordt.

Ik ben ook blij als ik in de middag na mijn werk weer naar huis kan, vind mijn werk leuk en ga met plezier maar ik hou ervan om thuis te zijn.
Verder wordt ik blij van muziek maken, door het bos wandelen, vogektjes die fluiten, de zon, mijn vrolijke zoon. Eigenlijk word ik blij van heel veel dingen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Nov 2016 09:12

Re: Waar word je blij van?

Kira schreef:Het lijkt mij juist helemaal niet fijn om van te voren al af te spreken elkaars sleutel te krijgen etc. Maar wel grappig dat iedereen weer ergens anders blij van wordt.


Waarom niet? Omdat je ze niet zou vertrouwen? Het lijkt mij heerlijk om mensen die je goed kent in de buurt te hebben. Wij waren vorig jaar ook ontzettend blij toen de beste vriend van m'n man met z'n vriendin in ons dorp kwam wonen. Hebben ook direct sleutels uitgewisseld. Zij doen de post en plantjes als wij weg zijn en vice versa. Ideaal. En daarnaast natuurlijk gewoon super gezellig om mensen dicht in de buurt te hebben die ook nog eens leuk zijn. Zoveel vrienden hebben we niet in de buurt. Kan me goed voorstellen dat Pompoen dat ook fijn vindt, gezien ze zelf naar de andere kant van het land is verhuisd voor haar vriend. Fijn als dat sociale leven weer beetje op gang komt.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem245

Bericht 03 Nov 2016 09:17

Re: Waar word je blij van?

Oh nee, niet qua vertrouwen hoor. Ik vertrouw mijn vrienden allemaal, maar zo van te voren dat al afspreken zou ik gewoon de kriebels van krijgen haha. Maar ik zou dan eerder bang zijn dat je de deur bij elkaar gaat plat lopen, als je ook maar twee deuren van elkaar af loopt en daar heb ik echt een hekel aan.
Verder is het natuurlijk heel fijn als je inderdaad in een nieuwe omgeving gaat wonen en meteen een klik met iemand hebt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Nov 2016 09:22

Re: Waar word je blij van?

Oh zo! Ja de deur bij elkaar plat lopen ken ik uberhaupt niet, dus daar was ik eigenlijk ook niet bang voor. Soms zien we elkaar weken niet, soms twee keer per weekend. Maar komen nooit zomaar onaangekondigd aan, maar misschien is dat bij andere vrienden anders.
Let's discover the world together.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 03 Nov 2016 10:04

Re: Waar word je blij van?

De deur bij elkaar platlopen ken ik inderdaad ook niet zo, zo ben ik ook niet opgegroeid trouwens. We hadden eerst andere vrienden hier aan de overkant wonen maar die zijn verhuisd. Die hadden de sleutel ook voor noodgevallen, dat was erg handig. Met hun kan ik het ook heel goed vinden, maar er is meer afstand of zo dus ik ga niet zo snel spontaan op de thee.
Het is gewoon fijn om mensen in de buurt te hebben die je vertrouwd en met wie je af en toe gezellig kunt afspreken.
Ik heb trouwens ook afgesproken dat als ze in de stress zitten dat ze hun dochter niet op tijd van de opvang kunnen halen (daar had ze het over) dat ze ons altijd kan proberen, wij wonen er vlakbij en onze kinderen zitten er ook op. Waren ze erg blij mee.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 03 Nov 2016 22:05

Re: Waar word je blij van?

Pompoen schreef:
Marin schreef:En wat leuk van die vrienden in de buurt Pompoen. Denk dat dat heel waardevol gaat zijn!


Ja, het is erg prettig om leuke mensen in de buurt te hebben. Ik vind het fijn dat ik sowieso langzamerhand hier een beetje ingeburgerd begin te raken. Laatst al spontaan thee gedronken met een andere vrouw van een andere vriend, dat was zo gezellig. Ik merk dat ik daar echt heel vrolijk van word. Ik heb hier echt wel veel mensen om me heen en ik heb ook echt wel lieve vriendinnen, maar wat ik zo mis zijn juist de mensen met wie ik spontaan iets kan doen, mensen die lekker dichtbij wonen en die je appt: joh heb jij zin om...


Hee je glas water hier was ook heel gezellig en spontaan!
Ik vind het zo leuk voor je dat het lekker loopt!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 03 Nov 2016 22:10

Re: Waar word je blij van?

Parel schreef:
Pompoen schreef:
Marin schreef:En wat leuk van die vrienden in de buurt Pompoen. Denk dat dat heel waardevol gaat zijn!


Ja, het is erg prettig om leuke mensen in de buurt te hebben. Ik vind het fijn dat ik sowieso langzamerhand hier een beetje ingeburgerd begin te raken. Laatst al spontaan thee gedronken met een andere vrouw van een andere vriend, dat was zo gezellig. Ik merk dat ik daar echt heel vrolijk van word. Ik heb hier echt wel veel mensen om me heen en ik heb ook echt wel lieve vriendinnen, maar wat ik zo mis zijn juist de mensen met wie ik spontaan iets kan doen, mensen die lekker dichtbij wonen en die je appt: joh heb jij zin om...


Hee je glas water hier was ook heel gezellig en spontaan!
Ik vind het zo leuk voor je dat het lekker loopt!


Ja vond ik ook! Maar dat begint nu dus te komen.
<<

Anoniem316

Bericht 03 Nov 2016 22:12

Re: Waar word je blij van?

Ik word blij van het feit dat ik steeds meer naar mijn oudste zus toe trek. Er zit nogal een leeftijdsverschil tussen ons maar nu ik zwanger ben, merk ik dat onze band veranderd in positieve zin.
En het is gewoon bijzonder om te merken hoeveel we eigenlijk op elkaar lijken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Nov 2016 22:13

Re: Waar word je blij van?

Wat fijn, Dee. Mooie ontwikkeling. Schelen jullie veel qua leeftijd?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem177

Bericht 03 Nov 2016 22:23

Re: Waar word je blij van?

Op dit moment; een slapende baby. Heerlijk even rust.
<<

Anoniem316

Bericht 03 Nov 2016 22:28

Re: Waar word je blij van?

Marin schreef:Wat fijn, Dee. Mooie ontwikkeling. Schelen jullie veel qua leeftijd?


11 jaar. En het toeval wil ook dat zij 11 jaar geleden precies hetzelfde als mij er bij liep. Zij was op 13-11 uitgerekend van haar oudste dochter. Toch wel heel speciaal.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers