Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderfeestje, hoe pak ik het aan? En? Wat te doen?

<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 03 Nov 2016 14:57

Re: Kinderfeestje, hoe pak ik het aan? En? Wat te doen?

kinderfeestje-thuis-leuk-ideeen-t24165.html

Er was pas ook een ander topic over, misschien kun je daar ook nog inspiratie uit halen.

Lotte had gisteren een kinderfeestje, daar begonnen ze met poffertjes en broodje knakworst.

Voor to zou ik het rustig proberen te houden gezien de omstandigheden, misschien er een bioscoopfeestje van maken. Film kijken die leuk is voor de meiden, allemaal kussens in de woonkamer, popcorn erbij.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

YEX

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 08 Nov 2016 21:33

Re: Kinderfeestje, hoe pak ik het aan? En? Wat te doen?

Zo, de uitnodigingen hebben we maandag gegeven. Er komen 4 meisjes van school en ons buurmeisje. Meer wou ze niet want daar speelde toch niet mee of vond ze niet leuk, prima hoor. Zusje blijft dus ook gewoon. Dresscode, prinsessen. Dus al bordjes, slingers etc gehaald. Cadeautjes om mee te geven als ze naar huis gaan.

We nemen ze mee uit school, gaan pannenkoeken lunchen (mogen ze zelf versieren).
Idee is daarna om cadeautjes uit pakken dmv een spel, cupcakes versieren, dansen/zingen/springen of buiten spelen (ligt aan het weer over 2 weken) nagels lakken wil ze, en we gaan nog foto lijstjes beplakken. Weet nog niet zo zeer in welke volgorde allemaal, maar dat komt wel. Hebben nu nog 2 weken de tijd.

Ow de tijd is vanaf school dus, gaat om 12.15 en om 15.30 worden ze weer opgehaald.
Y. #23112010 ♥
E. #16102012 ♥
X. #24022017 ♥
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 09 Nov 2016 16:58

Re: Kinderfeestje, hoe pak ik het aan? En? Wat te doen?

Wij hebben afgelopen vrijdag voor het eerst voor onze 6 jarige dochter een feestje gehouden. Het was van 14 tot 17.30 uur en iedereen mocht verkleed komen. Ze had 5 meisjes uitgenodigd. Zijn begonnen met cadeaus verstoppen en daarna lekker drinken en je eigen cakeje versieren. Vervolgens heb ik dat opgeruimd en heeft vriend even muziek aangedaan en heeft iedereen gedanst en even samen op de foto. vervolgens had ik bij de wibra houten huisjes met een bakje gehaald en die kon iedereen schilderen en versieren. Dat heb ik vervolgens allemaal opgeruimd en zijn de meisje even gaan dansen met de playsation. Daarna hebben we nog een uurtje buiten spelletjes gedaan en hebben we poffertjes gegeten. Daarna iedereen weer naar huis gebracht.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron