Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afleiding gezocht!

<<

Anoniem316

Bericht 31 Okt 2016 16:39

Re: Afleiding gezocht!

Elliot schreef:Voetreflexologie heb ik gisterochtend gehad, vooralsnog zonder resultaat. Sex afgelopen weekend en vanmorgen maar ook nog zonder resultaat. Tepelstimulatie heb ik nog niet geprobeerd maar volgens mij moet je dan echt een half uur ofzo aan je tepels gaan zitten. Ik geloof niet dat ik me daartoe geroepen voel :laughcry:


Haha klopt! Als tip stond erbij: doe wat olijfolie tussen je vingers. Zie mezelf al zitten, op de bank tijdens een leuke serie. Hahah echt nait.
<<

anoniem213

Bericht 31 Okt 2016 17:15

Re: Afleiding gezocht!

Een boek schrijven, columns schrijven over alle irritaties rond je zwangerschap, sudoku's of kruiswoordpuzzels maken, kleuren, tekenen, je voorraadkast checken op zaken die over datum zijn, fotoboeken maken, ergens een kop koffie of thee gaan drinken, je schaamhaar in een figuurtje scheren, stukje van mijn scriptie schrijven, mijn keuken poetsen, mijn was doen, de kussentjes op je bank wassen ehhhhhhhh nou, staat er al iets tussen?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 31 Okt 2016 17:19

Re: Afleiding gezocht!

June schreef:Een boek schrijven, columns schrijven over alle irritaties rond je zwangerschap, sudoku's of kruiswoordpuzzels maken, kleuren, tekenen, je voorraadkast checken op zaken die over datum zijn, fotoboeken maken, ergens een kop koffie of thee gaan drinken, je schaamhaar in een figuurtje scheren, stukje van mijn scriptie schrijven, mijn keuken poetsen, mijn was doen, de kussentjes op je bank wassen ehhhhhhhh nou, staat er al iets tussen?


Ik vind dit wel een leuke uitdaging. Zeker gezien je dat helemaal niet kan zien door die buik die ervoor zit: maar als je dan een spiegel pakt krijg je ook nog wat beweging ook (door alle onmogelijke houdingen die je jezelf aanmeet). Dan komt je man thuis: ziet je mooie figuurtje staan en hop: nog een keer seks. En dan komt die baby wel hoor.
Laatst gewijzigd door Caro op 31 Okt 2016 17:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

anoniem213

Bericht 31 Okt 2016 17:20

Re: Afleiding gezocht!

Jij snapt het!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 31 Okt 2016 17:21

Re: Afleiding gezocht!

Je moet het willen zien. Dat is de key bij dit soort dingen!
<<

anoniem213

Bericht 31 Okt 2016 17:22

Re: Afleiding gezocht!

Wel lullig om zo te verwoorden als de uitdaging juist ook is dat je het niet kunt zien met zo'n buik ervoor.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 31 Okt 2016 17:23

Re: Afleiding gezocht!

J :nerd: ij snapt hem!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11152

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 31 Okt 2016 18:57

Re: Afleiding gezocht!

Al ananasharten etende een stuk fietsen over een hobbelige weg?
Hier twee keer laten beginnen met seks maar daar heb je natuurlijk je man voor nodig.

Zijn je nagels al gelakt? En je benen geschoren?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem316

Bericht 31 Okt 2016 20:04

Re: Afleiding gezocht!

Fietsen voelt nu toch helemaal niet fijn meer? Bij mij niet in ieder geval :P

Ik las ook met de auto over een hobbelige weg rijden. Alleen onze auto is zo'n superverende wagen, dus dat werkt niet haha.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11152

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 31 Okt 2016 20:13

Re: Afleiding gezocht!

Ik heb tot de dag voor de bevalling gefietst, inclusief peuter in voorzitje.
R. 2013
D. 2016
<<

Geel

Bericht 31 Okt 2016 22:10

Re: Afleiding gezocht!

En, wat ben je gaan doen? Heb je je een beetje vermaakt?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 31 Okt 2016 22:37

Re: Afleiding gezocht!

Ik heb m'n nagels gelakt, een extra wasje gedaan, m'n ziekenhuistas nog een keer helemaal nagelopen, thee gedronken met m'n moeder en een boek gelezen! En hoera nu komt m'n man alweer bijna thuis :)
Morgen de ramen lappen, hoognodig... :wink:

♥♥
<<

anoniem213

Bericht 31 Okt 2016 22:46

Re: Afleiding gezocht!

Jammer dat mijn tips niet zijn gebruikt :(. Voelt toch alsof ik heb verloren.
<<

Anoniem316

Bericht 31 Okt 2016 23:23

Re: Afleiding gezocht!

Ohh toch nog best in de weer geweest Elliot! Ik ben vandaag enorm gepamperd door mijn man. Had echt even een rotdag.
Morgen ga ik maar een voorbeeld aan je nemen!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 31 Okt 2016 23:34

Re: Afleiding gezocht!

June schreef:Jammer dat mijn tips niet zijn gebruikt :(. Voelt toch alsof ik heb verloren.



Sorry! Ik zal morgen gaan figuurscheren.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 01 Nov 2016 11:12

Re: Afleiding gezocht!

Elliot schreef:
June schreef:Jammer dat mijn tips niet zijn gebruikt :(. Voelt toch alsof ik heb verloren.



Sorry! Ik zal morgen gaan figuurscheren.

Ga je dat voor of na het kopen van een nieuwe dweil doen?
<<

anoniem213

Bericht 01 Nov 2016 11:21

Re: Afleiding gezocht!

Haha, iew!
<<

Geel

Bericht 01 Nov 2016 12:10

Re: Afleiding gezocht!

Ga je ons trouwens als het begonnen is op de hoogte stellen, als het kan, Elliot? Of heb je besloten dat niet te doen?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 01 Nov 2016 12:15

Re: Afleiding gezocht!

Haha de dweil is al in huis hoor! Nu eerst ramen lappen en dweilen en dan pas tijd voor andere dingen :P

Ik weet het nog niet Geel, ik denk het niet. Lijkt me zoveel druk opleveren, dan krijg ik het gevoel dat ik steeds moet updaten ofzo. Maar misschien denk ik er tegen die tijd anders over natuurlijk.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 01 Nov 2016 12:23

Re: Afleiding gezocht!

Haha doe maar een Exootje. `s ochtends heel actief op het forum en `s middags/`s avonds 'even' bevallen :P
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 01 Nov 2016 12:32

Re: Afleiding gezocht!

Haha ja dat lijkt me heerlijk! 1 november is wel een mooie datum toch? Al had jij geloof ik ingezet op 2, dus misschien moet ik hem toch nog even binnen houden.

♥♥
<<

Anoniem197

Bericht 01 Nov 2016 12:49

Re: Afleiding gezocht!

Elliot schreef:Haha ja dat lijkt me heerlijk! 1 november is wel een mooie datum toch? Al had jij geloof ik ingezet op 2, dus misschien moet ik hem toch nog even binnen houden.


Ligt eraan of de ramen inmiddels gewassen zijn ;)

Heb Je nog iets aan de recepten gehad?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 01 Nov 2016 13:54

Re: Afleiding gezocht!

Ik mag van m'n man niet op het trapje gaan staan dat ik nodig heb voor het ramen lappen. En hij moet werken dus hij gaat het ook niet voor me doen. Stommerd!

Jaa ik heb een aantal recepten uit het topic inmiddels in de vriezer liggen, heel fijn!

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43733

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Nov 2016 14:14

Re: Afleiding gezocht!

Ik zou recalcitrant de onderkant van alle ramen schoonmaken tot ongeveer de helft en bij thuiskomst van hem een emmer sop met trapje er naast klaar zetten.
Let's discover the world together.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11152

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 01 Nov 2016 14:39

Re: Afleiding gezocht!

Haha Marin
R. 2013
D. 2016
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers