Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


vriend vreemdgegaan

<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 30 Okt 2016 15:26

vriend vreemdgegaan

Phoe, moeilijk dit, maar wil het zo graag kwijt.
Weet niet waar te beginnen en zal misschien een erg rommelig verhaal worden, maar probeer het.

Onze relatie, al meer dan 12 jaar. Vele ups en downs gekend. Veel besproken en altijd ook weer geprobeerd samen er voor te gaan. We wonen nu ruim 9jaar samen, hebben een kind en ben nu 3mnd zwanger van de 2e. (Wat het allemaal niet makkelijker maakt)

Sinds 3 maanden heeft mijn vriend contact met onze vroegere buurvrouw, die een jaar geleden is verhuisd naar andere stad, samen met haar vriend en 2 kinderen. Ze is een opvallende verschijning, 10 jaar jonger en lekker vrij in doen en laten.
Nu heeft hij dus pas contact met haar, wat begon via facebook ( hier was ik ook van op de hoogte )
Dit is verder gegaan in tel.nr uitwisselen en whatsapp contact. En later dus ook bellen. Dit is allemaal heel geheimzinnig gegaan en vriend probeerde dit te verbergen voor mij. Toch was ik achterdochtig. Zag hem appen en zag dat het met haar was, maar alles werd gelijk gewist. Dat zat me dus al helemaal niet lekker. Na confrontaties hiermee gaf hij het idd toe, maar het kwam van haar kant, zij was verliefd op hem. Gevoelens voor haar weren er niet, zoals hij zomooi vertelde.

Vorige maand is het dus echt 'mis' gegaan, blijkt nu.
De 2 uitjes die hij met ons kind heeft gemaakt waren dus niet alleen. Ze hadden afgesproken, speeltuin en dierentuin.
Kind zei al , ik heb met ....gespeeld ( (naam van haar dochter). Toen gingen mijn alarmbellen helemaal af (zal ook door de hormonen zijn)
Het hoge woord kwam er dus vrijdag echt uit nadat hij mij gezegd had ochtend vroeg weg te moeten om te gaan vissen, zijn hobby. Wekker ging om 4 uur s nachts. En niet veel later pakte hij zijn tel. (Ik was natuurlijk al klaar wakker) .4 gemiste oproepen en wat apps....allemaal van haar. . het klopte, wat ik al die tijd al vermoedde en hij ontkende. Ze hebben tijd met elkaar doorgebracht, geen toeval. Hebben gezoend, al aantal keer nu. En hij is verliefd, net als zij. Hij zou dus die ochtend naar haar toe gaan! Dit heeft hij dus niet meer gedaan want we hebben vanaf dat moment aleen maar gepraat, geruzied etc. Incl met haar aan de telefoon.
Reden: volgens hem ging het al 2 jaar niet lekker tussen ons ( wat hij zeker 3kwart jaar niet aan mij gemeld heeft ongelukkig te zijn, en hij vond het de laatste tijd ook niet super slecht, hijnwilde immers zelf graag voor een tweede gaan) wat hij miste in onze relatie gaf zij hem en zo is het van kwaad tot erger gegaan.

Maar nu... ik weett het niet, mijn hoofd loopt over en emotioneel ben ik uitgeput. Hebben gister wel goede gespreken gehad en hij heeft ook antwoord op al mijn vragen gegeven.
Maar toch, dat vertrouwen is weg. Het idee dat hij met een ander was krijg ik niet uit mn hoofd, 24 uur per dag.
Moet het verwerken, kan ik verder met hem, heb ik zekerheid dat het nooit weer gebeurt? Al die vragen, om gek van te worden.
Hij heeft sinds die dag wel het contact verbroken met haar. Hij wil nu kiezen voor zijn gezin, aankijken of het nog gaat tussen ons en daarna dus verder kijken.

Ik weet niet precies wat ik hiermee wil, maar tips, adviezen ed. zijn erg welkom.
Alvast bedankt voor het lezen, alleen dit van me af schrijven voelt al goed
K voel me verraden, voor de gek gehouden en aan de kant gezet
J. 07-11-2012
<<

Anoniem211

Bericht 30 Okt 2016 15:31

Re: vriend vreemdgegaan

Ah gatverdamme meid, wat een lamzak... ook al ben je niet gelukkig in je relatie, dan nog is dat geen reden om je partner zo bewust te belazeren. Zeker nu je zwanger bent! Is dit een geplande zwangerschap? Hoe kijkt hij daar nu tegenaan?
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 30 Okt 2016 15:43

Re: vriend vreemdgegaan

Het is idd en grote fout die hij heeft begaan, en gelukkig ook wel zelf inziet en toegeeft.
Zwangerschap is idd heel bewust voor gekozen. Vooral door hem.

Zoals ik probeer te omschrijven ging het ook niet slecht al deze tijd ( zeker een jaar), althans dat heeft hij niet laten merken.
Nu zij dus op zijn pad is gekomen, en dus mede door zijn verliefdheid, is hij dit naar zich zelf toe zo gaan zien, denk ik.
Zij gaf hem wat hij miste thuis. En dat heeft hem onze relatie denk ik negatief doen inzien
J. 07-11-2012
<<

Anoniem315

Bericht 30 Okt 2016 15:52

Re: vriend vreemdgegaan

Oh gatsie wat ellendig voor je :(
Blijf goed op je eigen gevoel afgaan en als je merkt dat het weer de verkeerde kant op gaat; kies voor je zelf!
Succes met het een plekje geven.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 30 Okt 2016 15:53

Re: vriend vreemdgegaan

Wat naar zeg Cinderella! Hij had beter moeten weten en niet op deze manier het contact met haar moeten aangaan, zeker die 'geheime' afspraakjes (waar hij ook nog jullie kind in betrok) en deze afspraakjes bleven niet bij één keer. Het lijkt me toch dat hij elke keer gedacht moet hebben, (appen is nog tot daar aan toe maar afspreken weet je echt wel zeker dat je heel fout bezig bent) ojee waar ben ik nu toch mee bezig, maar toch heeft hij het door gezet.

Wat wil je zelf? Heb je gezien dat hij het contact met haar heeft verbroken en geloof je hierin? Vooral als hij zegt dat hij verliefd is zal dit moeilijk voor hem zijn. En wat voor type is zij, heeft zij nu haar zinnen om hem gezet?

Sterkte, laat je emoties lekker de vrije loop en ben boos, verdrietig etc. Praat veel met elkaar en met anderen en zoek uit wat je van hem wil. Ik zou hier eigenlijk ook hulp bij vragen van buitenaf. Ik lees nu trouwens dat hij het ziet als 'aankijken of het nog gaat', maar ik zou wel verwachten van hem dat hij er met volle 100% voor gaat om jullie gezin te redden, dan lijkt het me meer kans van slagen hebben.

:hug:
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 30 Okt 2016 15:55

Re: vriend vreemdgegaan

Eens met hierboven. Als je besluit ook voor jullie relatie te willen gaan, zou ik wel overwegen om in relatietherapie te gaan. Wat een smerige actie zeg, wat verdrietig voor jou.
L2014 & H2017
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 30 Okt 2016 16:33

Re: vriend vreemdgegaan

2 jaar?? Waarom heeft hij in godsnaam niet zijn mond opengetrokken? Wat een nare situatie en dan ook nog zo 'cliché ' met de buurvrouw. Mag ik aannemen dat haar man ook op de hoogte is van de situatie?
Geef het wel de tijd om goed na te denken en denk vooral aan jezelf en aan de baby. Je relatie zomaar verbreken is heel makkelijk maar je gooit ook niet zomaar 12 jaar weg. Wat meerdere mensen aangeven misschien relatietherapie.
Wat mij wel erg moeilijk lijkt dat het de buurvrouw is en dat hij aangeeft verliefd te zijn. Hoe lang kunnen ze elkaar ontwijken? En is zijn verliefdheid nu wel of niet reëel. Dit lijkt mij zoveel moeilijker dan even een slippertje maken.

Heel veel sterkte TO. Bah, wat ontzettend naar! :hug:
Afbeelding
<<

Anoniem211

Bericht 30 Okt 2016 16:41

Re: vriend vreemdgegaan

Volgens mij gooit hij zo 12 jaar weg, niet zij..,
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 30 Okt 2016 16:49

Re: vriend vreemdgegaan

Marilyn schreef:Volgens mij gooit hij zo 12 jaar weg, niet zij..,

Mee eens! Maar ik kan me ook goed voorstellen dat de TO ondanks wat hij geflikt heeft niet zomaar 12 jaar weggooit.
Het lijkt me heel erg moeilijk om nu in haar situatie een beslissing te maken.
Afbeelding
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1895

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 30 Okt 2016 16:56

Re: vriend vreemdgegaan

Eerst en vooral veel sterkte met deze situatie. Dit is iets waar je totaal niet op zit te wachten, al helemaal niet als zwangere vrouw. Ik vind t een erg lastige situatie. In eerste instantie denk ik, met een man die je bedriegt wil je niet samen zijn, je verdient beter dan dat. Maar ergens hoop je toch zo dat hij zijn woorden meent en dit hopelijk een grote fout was van hem. Voor jou en je kinderen, om gewoon het gezin te kunnen zijn zoals jullie verdienen.

Ik denk dat je het beste de komende tijd rustig alles op een rijtje moet zetten, je eigen zo rustig mogelijk probeert te houden voor de baby en hopen dat jullie er uit komen. Ik hoop het zo voor jullie. En zo niet, probeer er het beste van te maken voor jou en de twee kindjes.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 30 Okt 2016 17:01

Re: vriend vreemdgegaan

Heftige situatie! En ook een hele lastige om een keuze te maken.

Ik zou er rustig een goed over nadenken en niet nu meteen een beslissing nemen en wat iemand zei misschien is relatietherapie wel gewoon verstandig.
Veel sterkte!
:heart: :heart: 2011
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 30 Okt 2016 17:13

Re: vriend vreemdgegaan

Wat een vreselijk sneue vent zeg. Volg je gevoel en idd hij moet er 100% voor gaan anders zou ik het persoonlijk al niet meer geloven. Ik zou zelf ook moeite hebben met te geloven dat er niks meer is gebeurd dan zoenen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 30 Okt 2016 20:52

Re: vriend vreemdgegaan

He bah! Wat een rot situatie! Ik krijg er gewoon buikpijn van en kan me niet voorstellen hoe dit voor jouw moet zijn.
Sterkte de komende tijd!
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 30 Okt 2016 23:46

Re: vriend vreemdgegaan

Nogmaals bedankt! Tijd zal idd nu erg belangrijk zijn.
Hij geeft zijn fout zeker toe en vind het ook heel erg. Maar wat het mij lastig maakt, en hem ook, is dat hij verliefd geworden is.
Dat doet pijn, en vertrouwen in een toekomst is lastig.

Maar het gekke is, ik begrijp de situatie heel goed, vanuit hem gezien. Er komt iemand op je pad die gek op je is, alle aandacht geeft, verliefd gevoel, alleen mawr fijne dingen, tja en dan zie je dat je het momenteel mist in je eigen relatie ( sleur of wat dan ook). De keuze die hij gemaakt heeft om erop in te gaan en toe te laten vind ik echter ook fout
J. 07-11-2012
<<

Anoniem211

Bericht 31 Okt 2016 01:22

Re: vriend vreemdgegaan

Vind hij zijn fout daadwerkelijk erg of is het alleen dat hij betrapt is dat hij het erg vond?
Mag ik een tip geven? (Ik had m achteraf aan mezelf moeten geven, heb bijna hetzelfde mee gemaakt): praat zijn gedrag niet goed in je hoofd. Jouw partner is doelbewust hierop in gegaan, gaan daten waar jullie kind bij was. Hij is betrapt en nu spreekt hij over dat hij het erg vindt. Verliefd zijn oke, maar er zo op ingaan terwijl je vrouw notabene je tweede kind draagt... dat kan écht niet.

Je hebt een relatie van 12 jaar, en dan denk je dat je iemand kent. En het is een gigantische klap want je zal het nooit verwacht hebben. Maar dit soort dingen gebeuren en het legt een enorme bom onder je relatie. Laat je hier ajb niet voor lenen.
<<

Anoniem245

Bericht 31 Okt 2016 08:40

Re: vriend vreemdgegaan

Ik kan mij alleen maar aansluiten bij Marilyn.
Hij heeft zelfs jullie kind erbij betrokken, dan ben je doelbewust bezig. Verliefd worden, ok. Maar er op die manier mee om gaan, nee.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 31 Okt 2016 15:17

Re: vriend vreemdgegaan

Het is geen opwelling geweest. Hijis er met stapjes ingegaan; favebook, appen, bellen, ontmoeten, zoenen, vrijen. Hij had in al die stappen kunnen bedenken dat t niet goed was, of iig niet goed ging worden.
En nu hij betrapt is bedenkt hij pas dat het niet goed is?
Vreemdgaan kan (ik vind niet dat t mag maar goed), maar hij heeft er zo lang de tijd voor gehad.... Dat veryrouwen terug winnen zou bij mij erg lang duren
Natuurlijk heel veel sterkte met je beslissing, dit wens je niemand toe weet ik..
Laatst gewijzigd door Elroya op 31 Okt 2016 15:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 31 Okt 2016 15:35

Re: vriend vreemdgegaan

Ahh jeetje wat een eikel zeg. Vreemdgaan in een opwelling zou ik al vreselijk vinden maar misschien wel kunnen vergeven, maar dit is zo doelbewust. En dan ben je ook nog eens zwanger...
Ik heb geen advies, alleen een dikke knuffel!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Brooke

Bericht 31 Okt 2016 15:49

Re: vriend vreemdgegaan

Ik sluit me ook aan bij marilyn. Verder heel veel sterkte, echt zwaar klote voor je.
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 31 Okt 2016 19:40

Re: vriend vreemdgegaan

Bedankt weer.
Ik kan het nog steeds niet geloven dat dit mij gebeurd.
Ben vandaag bij huisarts geweest, heb mn verhaal gedaan en kan morgen terecht bij praktijk psycholoog/maatschapp werker
Ik hoop mezelf snel terug te vinden een keuzes kan maken. Merk dat ik zwak ben en wil er vooral nu sterk in staan.
J. 07-11-2012
<<

Anoniem211

Bericht 31 Okt 2016 20:04

Re: vriend vreemdgegaan

Dat is heel erg logisch, dat je je zwak voelt. Hij schopt zomaar de grond onder je vandaan! Goed van je dat je actie onderneemt en hulp zoekt! Dit is zo heftig, alle hulp die je kunt gebruiken is nodig.
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 31 Okt 2016 20:46

Re: vriend vreemdgegaan

Echt he, ik heb gewoon geen inzicht meer in mn leven, komt het wel goed met me? Kan ik het aan... zo frustrerend
J. 07-11-2012
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 02 Nov 2016 10:05

Re: vriend vreemdgegaan

Natuurlijk komt het goed met je! Goed dat je hulp hebt gezocht. Veel sterkte!
30-04-2017
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 02 Nov 2016 11:12

Re: vriend vreemdgegaan

Jeetje, wat erg zeg! Ik kan me voorstellen dat je hele wereld nu eventjes op z'n kop staat. Ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen, maar wilde dit topic ook niet zomaar weg klikken. Sterkte ermee!
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 02 Nov 2016 13:45

Re: vriend vreemdgegaan

Bedankt kees en hope.
Zo voelt het nu gewoon nog niet, er gebeurt vanalles, alles overhoop en op zn kop. Het is een zooi, dat hij mij heeft aangedaan.
Vandaag echo gehad en dat valt dan ook zo zwaar. Ook heb ik nog geen duidelijke keuze, omdat er zoveel door me heen gaat en nog niet rationeel kan denken.
En het zal idd wel goed met me komen, maar de toekomst beangstigd me nu zo erg.
Ben je 32 en 2 kinderen en moet je je leven weer opnieuw inrichten en opnieuw beginnen.
Ben ook zeker blij dat ik hulp heb gezocht. Zal me ook goed doen
J. 07-11-2012
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers