Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is jouw favoriete winkel?

<<

Anoniem192

Bericht 29 Okt 2016 22:08

Wat is jouw favoriete winkel?

Heb jij een favoriete winkel, van wat dan ook, waar je echt altijd heen moet als je er langs komt?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Okt 2016 22:09

Re: Wat is jouw favoriete winkel?

Sacha! Sowieso moet ik altijd ff in de etalage kijken bij schoenenwinkels, maar Sacha is wel mijn echte favoriet.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem316

Bericht 29 Okt 2016 22:09

Re: Wat is jouw favoriete winkel?

Action :P
<<

Anoniem187

Bericht 29 Okt 2016 22:11

Re: Wat is jouw favoriete winkel?

HEMA, kan er altijd wel iets gebruiken.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Okt 2016 22:12

Re: Wat is jouw favoriete winkel?

Serendipity schreef:HEMA, kan er altijd wel iets gebruiken.


Oh ja, HEMA! Ook favoriet bij mij inderdaad, vanmiddag weer e.e.a. gekocht daar.
❤ 7 juni 2018
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 29 Okt 2016 22:16

Re: Wat is jouw favoriete winkel?

Tegenwoordig is dat Søstrene Grene. Heerlijke winkel! :heart:

Oh, en de Bijenkorf. Heel gek, maar als ik in de stad ben en niet aan het werk loop ik toch altijd even binnen. Heb tijdens het werk niet de tijd om alle afdelingen af te lopen natuurlijk, maar houd er wel van lekker rond te lopen daar.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 29 Okt 2016 22:25

Re: Wat is jouw favoriete winkel?

Hmm geen idee eigenlijk. De Only hier in de stad vind ik heel fijn, ik kan er niet naar binnen zonder iets te kopen. In mijn oude woonplaats zat een hele fijne boekenwinkel, daar kon ik heerlijk rondneuzen. Ze verkochten er ook veel bordspellen. De boekwinkel hier in de stad vind ik echt prut, ze hebben er echt helemaal niets. :nopompom:
<<

Anoniem316

Bericht 29 Okt 2016 22:25

Re: Wat is jouw favoriete winkel?

Oh en de Hema ook inderdaad! Neus ik eigenlijk ook altijd wel eventjes.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 29 Okt 2016 23:14

Re: Wat is jouw favoriete winkel?

Jaaa Sostene Grene!

En ik zou willen zeggen Sissy boy home, maar ik koop er bijna nooit wat want allemaal zo duur, maar ik vind altijd zoveel mooi! De mooie dikke vesten of sjaals daar ook!

Oh en grote drogisterijen vind ik heerlijk. Een grote kruidvat of Etos ofzo. Hmmmm
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers