Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is minder leuk aan jouw partner?

<<

anoniem213

Bericht 30 Okt 2016 12:11

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

Caulfield schreef:Hij lust geen kaas.

Dat vind ik juist leuk aan die van mij.
<<

Anoniem316

Bericht 30 Okt 2016 12:32

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

Ik had laatst trouwens een foto gemaakt van mijn ergernis. En ook zo naar 'm toegestuurd. Hij toonde berouw maar ook dat lijkt 'ie alweer vergeten.

Het haakje is ook zo moeilijk te vinden...

Afbeelding
<<

Anoniem272

Bericht 30 Okt 2016 12:41

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

Ik vind het héél ergerlijk dat als we samen fietsen, hij INEENS rechtsaf kan slaan, want dat is dan de snelste route of zo. Ik moet dan helemaal een rondje fietsen om weer aan te sluiten.

En als we ergens wandelen kan hij ook INEENS wegbenen, moet ik een beetje achter hem aan rennen. Hij is 1m99 dus heeft ook van die lange benen. Ik voel me dan zo'n klein meisje.

Het is ook heel irritant als ik hem iets vraag ('hoe heet die ene band ook weer?') en hij wil het expres niet zeggen. Gewoon om mij te plagen. En dat houd hij dan heel lang vol...

Verder is hij perfect :love:
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 30 Okt 2016 12:51

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

Hij is heel erg vergeetachtig, echt irritant.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Okt 2016 13:08

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

Hij lust geen geitenkaas en geen blauwe kaas!

Oh en hij is vreselijk koppig.
<<

Anoniem313

Bericht 30 Okt 2016 13:14

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

June schreef:
Caulfield schreef:Hij lust geen kaas.

Dat vind ik juist leuk aan die van mij.


Omdat er dan meer overblijft voor jou?
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 30 Okt 2016 13:27

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

Hij houdt van vroeg opstaan. Ik HAAT het.
<<

Patsy

Bericht 30 Okt 2016 14:17

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

Hij is soms heel bot.
Hij kan eten wat hij wil zonder aan te komen.
<<

Anoniem281

Bericht 30 Okt 2016 14:18

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

Oh dat laatste is idd hatelijk. Wat een sukkel..
<<

Patsy

Bericht 30 Okt 2016 14:23

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

Bazinga schreef:Oh dat laatste is idd hatelijk. Wat een sukkel..

Echt hè, en hij is er nog trots op ook :face:
<<

anoniem213

Bericht 30 Okt 2016 14:36

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

Caulfield schreef:
June schreef:
Caulfield schreef:Hij lust geen kaas.

Dat vind ik juist leuk aan die van mij.


Omdat er dan meer overblijft voor jou?

Omdat hij dan nooit hoeft te zeuren over míjn kaasfobie :D.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 30 Okt 2016 16:45

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

Hij is ontzettend vergeetachtig (dus ik moet hem zo vaak dingen meerder keren vertellen waar ik me echt aan erger) en hij is laks.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem313

Bericht 30 Okt 2016 17:35

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

June schreef:
Caulfield schreef:
June schreef:Dat vind ik juist leuk aan die van mij.


Omdat er dan meer overblijft voor jou?

Omdat hij dan nooit hoeft te zeuren over míjn kaasfobie :D.


Oh, ben jij er ook zo één. :eyes:
<<

anoniem213

Bericht 30 Okt 2016 17:49

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

Jup, ik eet wel gesmolten kaas. Verzacht dat de pijn (wel de kaas)?
<<

Anoniem222

Bericht 30 Okt 2016 17:53

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

Haha, June! Wat is er dan anders aan gesmolten kaas? Eet je elke soort gesmolten kaas?
<<

Anoniem313

Bericht 30 Okt 2016 19:29

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

Dat maakt het wel makkelijker ja! Mijn vriend is heel principieel, geen gesmolten kaas (dus ook geen pizza), geen roomkaas door de pastasaus, geen flintertje parmezaan, hij eet zelfs geen kwark.
<<

Anoniem221

Bericht 30 Okt 2016 20:21

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

Mijn vriend kan zeuren/miepen/drammen als een kind van vier. Dat is expres, omdat ik weet dat ik me eraan stoor, maar sjees wat een k-gedrag.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 30 Okt 2016 20:22

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

Hij is ontzetend eigenwijs en zal nooit eens toegeven dat hij ook wel eens fout zit.
Verder heeft hij regelmatig dat hij iets in zijn hoofd krijgt en dan moet het ook accuut gebeuren. Zo had hij laatst om 10 uur in de avond betsloten dat de zolder moest worden opgeruimd. Dan denk ik doen we morgen of van de week wel, nee meneer gaat meteen naar zolder. Daar kan ik me dan omtzettend aan ergeren. Een andre irritatie is dat hij echt alles achter zich laat slingeren.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 30 Okt 2016 20:25

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

Zijn gesnurk. Dit komt door zijn gewicht want als hij paar kg minder weegt stopt het weer.
Nu hebben wij momenteel allebei niet de motivatie om af te vallen dus tsjah
2016
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 30 Okt 2016 20:27

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

Mijne eet ook geen kaas, vond ik ook altijd heel irritant! Nu eet ik het zelf ook niet meer, dus nu ben ik er wel blij om want stoppen met kaas is voor mij echt het lastigste qua vegan eten.

Zijn minder leuke kant is dat hij vaak te laat komt. En als hij bijv zegt ik kom met 30 min naar huis kan ik er gerust vanuit gaan dat ie over 1,5-2 uur thuis is. Helaas merken de kinderen het nu ook dus hij moet er echt iets aan gaan doen, hij brengt ze naar school, ik werk tot 8 uur dus red dat niet. Bel hem altijd 7 uur wakker en dan red hij het nog niet om de kinderen 1,5 uur later op school te krijgen. Dat hij te laat komt en zich daarvoor moet verantwoorden, prima. Maar dat kan je je kinderen niet aan doen, punt ;) irritatiepuntje zoals je leest.

Oh, en hij maakt de wc nooit schoon. Als ik paar dagen weg ben met vrienden naar het buitenland wacht ie net zo lang tot ik weer terug ben.

Verder issie heel leuk hoor ;)
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 30 Okt 2016 20:39

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

Soms heb ik het idee dat ik voor een restaurant kriticus moet koken iedere avond. Het eten word volledig geanalyseerd, soms best irritant. Hij zal nooit 'liegen' door te zeggen:'lekker schat", als hij het niet lekker vind. Ook niet als ik uren in de keuken heb gestaan.
Gordel niet gewoon omdoen, maar pas bij de snelweg of 'als hij misschien politie ziet'. Brrrr
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 30 Okt 2016 20:46

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

Dat hij vaak dingen niet uit zichzelf doet of het gewoon niet ziet ofzo.
Als ik bepaalde dingen niet vraag doet hij het ook niet.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

anoniem213

Bericht 30 Okt 2016 20:49

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

Harrison schreef:Haha, June! Wat is er dan anders aan gesmolten kaas? Eet je elke soort gesmolten kaas?

Haha, ik weet het niet! Ik eet alleen 'gewone', parmezaanse en mozzarella gesmolten, maar dat maakt het probleem wel minder groot. Mijn vriend heeft precies hetzelfde, heel gezellig. Ik vind geitenkaas ook heel vies, maar dat is anders dan met kaas. Dat smaakt gewoon precies zoals geit ruikt. Bah.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 30 Okt 2016 21:27

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

Whatever schreef:
Dee schreef:
Elliot schreef:Hij is een rommelkont, gooit vuile kleding en handdoeken naast de wasmand in plaats van erin en ziet gewoon niet uit zichzelf dat er best even gestofzuigd kan worden.


Dit.

En hij snurkt irritant. Het is niet zo'n fijne ritmische snurk maar van die hysterische uithalen wanneer je ze niet verwacht. Schrik me elke keer dood.




Mijn vriend gedraagt zich in gezelschap echt heel netjes maar als we samen thuis zijn is hij nogal van het scheten en boeren "moet je toch niet inhouden, krijg je buikpijn van". Ze stinken niet maar ik vind het zo onaantrekkelijk!


Dit inderdaad en ik word daar soms echt zo chagrijnig van. Daarbij heb ik veel vaker behoefte aan goede gesprekken dan hij. Hij heeft het praten niet zo meegekregen vanuit huis en daarin zitten we soms niet helemaal op een lijn.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

*foef*

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 131

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 30 Okt 2016 21:56

Re: Wat is minder leuk aan jouw partner?

.
Laatst gewijzigd door *foef* op 17 Feb 2018 16:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers