Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

<<

Anoniem192

Bericht 09 Nov 2016 20:39

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

Om me heen heb ik er positieve reacties over gehoord, heb er zelf verder geen ervaring mee. Het voordeel met zo'n cadeautje is dat het wel voor langer is, misschien snapt ze er nu nog niet zo heel erg veel van, maar hoe ouder ze worden, hoe creatiever ze er natuurlijk mee om zullen gaan.

Sowieso heeft Grimm's ook veel andere leuke houten dingen, dus misschien daar iets van?

En kamertje is dan wel een leuk idee, als je weet welke stijl het nieuwe kamertje gaat worden, kan je bv. ook een leuke poster met dierenprint bestellen die je nu veel ziet, of meerdere dingen in een 'thema'.

Je hebt bv. bij de Sostrene Grene hele leuke koffertjes ook voor baby kamers, die vind ik echt té leuk.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 09 Nov 2016 20:52

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

Een zilveren armbandje?
Een besteksetje met naam?
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 09 Nov 2016 21:23

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

Armbandje heeft ze al gekregen bij de geboorte en van oma hebben ze alle drie bij de geboorte een bestekset gehad (is een familietraditie bij hen).

Sorry wil niet ondankbaar overkomen en alles afschieten maar ze hebben al heel veel.

@ Katie zal inderdaad nog eens bij Grimm gaan kijken houten speelgoed is altijd goed. Al lijkt me iets voor het kamertje zoals je zegt ook een goed idee zal eens gaan informeren naar de kleuren. Sostrene Grene zit hier helaas niet in de buurt zag ik op de site.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 09 Nov 2016 22:39

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

De stapelbakjes van grimms zijn ook leuk, of bijv een trekdier van goki.

Een hele andere hoek maar mijn dochter(8 maanden) is echt verzot op zo n v tech tamboerijn en zoefzoef aapje. Zelf ben ik meer van het hout maar hier dus echt geliefd
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 09 Nov 2016 23:00

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

Siem schreef:Armbandje heeft ze al gekregen bij de geboorte en van oma hebben ze alle drie bij de geboorte een bestekset gehad (is een familietraditie bij hen).

Sorry wil niet ondankbaar overkomen en alles afschieten maar ze hebben al heel veel.

@ Katie zal inderdaad nog eens bij Grimm gaan kijken houten speelgoed is altijd goed. Al lijkt me iets voor het kamertje zoals je zegt ook een goed idee zal eens gaan informeren naar de kleuren. Sostrene Grene zit hier helaas niet in de buurt zag ik op de site.


Persoonlijk vind ik de slingerlampjes in ijsvormpjes van The little love company erg leuk en schattig voor kleine jongens en meisjes! Heb die ook op het oog voor mijn jongste voor sint of verjaardag.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 10 Nov 2016 08:01

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

En iets van muziek instrumentjes Siem? Of hebben ze dat ook al? Iets van sambaballen of iets met belletjes, verkopen ze vaak wel in houten speelgoedwinkels en zal de komende maanden vast een hit worden, hier vanaf een maand of 9 geloof ik.

Wij geven ons neefje een opblaasbadje voor in de douchebak ( vooral praktisch voor als hij in de toekomst niet meer in zijn badje past, maar veel kindjes vinden het ook wel heel leuk om lekker te badderen.) Maar wellicht hebben ze een bad/ of al zoiets in huis? Ik wilde mijn broer en schoonzus in ieder geval niet overladen met speelgoed en hij is nu nog zo klein dat hij het toch nog niet snapt, dus ik denk dat ze dit wel leuk vinden.

Mijn man is ook drama om iets voor te verzinnen. Hij houdt wel van whisky, dus ik whisky stones gekocht ( maar dat was maar 2 euro), ipv ijsblokjes. Ik weet dat hij van mijn schoonouders ook al een fles whisky krijgt dus dat wil ik eigenlijk niet meer geven. Van mijn ouders krijgt hij een wijnrek en voor zijn verjaardag ( net na Sinterklaas) geef ik samen met onze zoon een leren tas voor zijn werk. Maar wat dan nog voor Sinterklaas? Spullen voor in de douche wordt hij niet blij van, hij heeft geen hobby's waar ik iets voor kan kopen en het enige op zijn verlanglijstje zijn ITunes bonnen zodat hij boeken kan kopen, maar dat vind ik niet leuk om te geven. Moeilijk!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 10 Nov 2016 10:10

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

Siem: iets voor het kamertjes is wel leuk, maar lijkt me nu wel heel lastig als ze gaan verhuizen. Misschien hebben ze wel iets heel specifieks in gedachten. Wat je koopt moet er dan maar net bij passen.

Minoes: wat is je budget? Gaat het om een kleinigheidje of mag het wat duurder zijn? Als kleinigheidje misschien een decemberkraslot of een lot voor de oudejaarstrekking van de Staatsloterij? Heeft hij nog een nieuwe sjaal nodig, of handschoenen?
En als het wat meer mag kosten misschien iets van kleding? Of een lekker geurtje?
<<

Anoniem192

Bericht 10 Nov 2016 13:00

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

Mizz_S, dat kan je dan juist ff met de ouders overleggen natuurlijk!
Minoes, zag in Lidl folder ook houten instrumenten!

Misschien voor je man een horloge? Of leuke/grappig sokken? Luxe riem? Kraslot? Luchtje? Tijdschrift?
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 10 Nov 2016 13:06

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

Een beetje tussen een groot cadeau en een kleinigheidje in een euro of 20 a 30? Ik vind het zo irritant dat hij al weken roept dat hij al iets voor mij weet en ik maar niks kan bedenken. Helaas zijn een sjaal of handschoenen ook niet iets wat hij nodig heeft.
Tijdschrift, hij leest er maar 1 en daar heeft hij een abonnement op, horloges heeft hij al drie en draagt hij nauwelijks, geurtje doet hij niet op ( wilde mijn ouders ook al geven). Zucht, het is moeilijk! :sss:
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 10 Nov 2016 17:50

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

Katie schreef:Mizz_S, dat kan je dan juist ff met de ouders overleggen natuurlijk!
Minoes, zag in Lidl folder ook houten instrumenten!

Misschien voor je man een horloge? Of leuke/grappig sokken? Luxe riem? Kraslot? Luchtje? Tijdschrift?


Ik ging er een beetje vanuit dat het voor de ouders ook een verrassing moest zijn wat er gekocht werd.
<<

Anoniem304

Bericht 10 Nov 2016 17:51

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

Ik heb nu voor m`n neefjes wel gewoon overlegd met de ouders. Zij vinden het zelf ook al lastig, dus dan kan je maar beter zeker weten dat het goed is.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 10 Nov 2016 17:54

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

Minoes: En dan toch iets van kleding? Voor 30 euro heb je echt wel leuke shirts bijvoorbeeld. Hebben jullie nog iets nodig voor in huis? Gereedschap of iets voor in de keuken? Iets decoratiefs voor aan de muur? Kaartje voor een toneelvoorstelling, pretpark, dierentuin, sportwedstrijd? Pakketjes met lekkere kaasjes, worst, nootjes oid, eventueel flesje wijn/bier erbij als hij dat drinkt?
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 10 Nov 2016 17:56

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

Cotton schreef:Ik heb nu voor m`n neefjes wel gewoon overlegd met de ouders. Zij vinden het zelf ook al lastig, dus dan kan je maar beter zeker weten dat het goed is.


Het zou mij ook niet uitmaken hoor, maar ik had er gewoon niet bij nagedacht in dit geval dat overleggen een optie was.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 19 Nov 2016 00:36

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

Bedankt voor de hulp heb het even nagevraagd en het wordt een nachtlampje voor in het nieuwe huis.
<<

Anoniem192

Bericht 19 Nov 2016 00:46

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

O, mooi dat het gelukt is!
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 28 Nov 2016 22:43

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

Ik ben nog op zoek naar een cadeau voor mijn schoonmoeder. Ze vraagt tot nu toe alleen maar theeglazen en vrijdag is de surprise al. Mag tussen € 10 en € 15 kosten. Ze houdt niet van lezen en films, verder vindt ze best veel leuk. Jullie misschien nog ideeën?
Maart 2014
Februari 2018
<<

Anoniem192

Bericht 28 Nov 2016 23:29

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

Dan zoek je toch mooie luxe theeglazen uit? En kan je misschien pakketje van maken met tijdschrift, theesoorten of een thee ei met verse thee??
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 29 Nov 2016 01:02

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

Wat Katie zegt vind ik een heel leuk idee.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 29 Nov 2016 01:27

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

Kruidvat heeft voor €9,95 zo'n tijdschriftenbon, waarmee je uit vele tijdschriften kan kiezen. 5 maanden voor de maandtijdschriften, 22 weken of zoiets voor de weektijdschriften. Nog leuke theeglazen erbij en je hebt een leuk pakketje.
<<

Anoniem192

Bericht 29 Nov 2016 09:05

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

11 weekbladen of 5 maandbladen krijg je met die bon! Ik koop ze elk jaar voor m'n schoonfamilie!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 29 Nov 2016 10:21

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

minoessepoes schreef:Een beetje tussen een groot cadeau en een kleinigheidje in een euro of 20 a 30? Ik vind het zo irritant dat hij al weken roept dat hij al iets voor mij weet en ik maar niks kan bedenken. Helaas zijn een sjaal of handschoenen ook niet iets wat hij nodig heeft.
Tijdschrift, hij leest er maar 1 en daar heeft hij een abonnement op, horloges heeft hij al drie en draagt hij nauwelijks, geurtje doet hij niet op ( wilde mijn ouders ook al geven). Zucht, het is moeilijk! :sss:


Ik weet niet of ik nu t elaat ben, maar ik heb voor mijn vriend een 'Secrid' gekocht: https://www.secrid.com/. Die van mij loopt altijd met een stom metalen hoesje wat als portemonnee moet doorgaan en ik kwam dit een keer tegen in een winkel. Heel verzorgd, netjes, niet te groot en je kan het in alle kleuren bestellen. Ik heb zelf nu het model 'slimwallet' gekocht: daarin kunnen zowel pasjes als briefgeld.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 29 Nov 2016 14:00

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

De theeglazen heb ik al en denk dat ik dan nog de tijdschriftenbon ga halen en wat lekker thee. Bedankt voor de tips!
Maart 2014
Februari 2018
<<

Anoniem192

Bericht 29 Nov 2016 17:55

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

O Caro, dat is perfect voor m'n vriend z'n verjaardag!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 29 Nov 2016 18:00

Re: Het grote cadeautjes topic voor de feestdagen!

Die zijn inderdaad erg mooi! Perfect cadeautje voor mijn schoonvader!
10.04.17
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers