Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke drie dingen vind jij stom vandaag?

<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 31 Okt 2016 15:32

Re: Welke drie dingen vind jij stom vandaag?

-Dat ik het niet ben geworden (sollicitatie) omdat ze mijn opzegtermijn te lang vinden duren en ze liever nog vandaag dan morgen iemand kunnen gebruiken. Vet irritant aangezien ze zelf de procedure een maand hebben laten duren en ze van te voren wisten dat ik gewoon aan mijn huidige baan vast zit.
-Dat mijn vriend en ik niet samen kunnen klussen. Het gaat gewoon echt niet.
-Dat ik geen bakken met geld heb dat ik vandaag even lekker kan verbrassen.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 01 Nov 2016 16:32

Re: Welke drie dingen vind jij stom vandaag?

Dat het ging regenen toen ik net cadeautjes aan het shoppen was.
Dat ik zo slecht cadeautjes kan verzinnen, omdat ik bij heel veel dingen denk `hebben ze al´ of ´verdwijnt toch achterin de kast.` (ik ben zelf van het nuttige, vind het gewoon zonde om spullen te geven waar je weinig mee doet, zoals bijvoorbeeld kaarsen.)
Herfst/winter (krijg echt al last van m'n winterdip)

edit, oh, eigenlijk 4: Dat het aanrecht vol afwas staat en ik die eigenlijk van mezelf nog moet doen. Vriend heeft een vaatwasser maar die staat al een half jaar in de kelder wegens ruimtebrek en ook issie stuk. Zit nu nog garantie op maar die verloopt zo natuurlijk ook alleen maar... Maar hij wil m ook niet verkopen. Terugkerend onderwerp en krijg hem gewoon niet zo ver dattie actie onderneemt, maar ik kan dat ding moeilijk in m'n eentje 4 trappen omhoog tillen. Telkens als het niet zo lang meer duurt voor ik ongesteld moet worden erger ik me weer alle kleuren van de regenboog aan dat ding. :eyes:
Laatst gewijzigd door sonly op 01 Nov 2016 16:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 01 Nov 2016 16:36

Re: Welke drie dingen vind jij stom vandaag?

sonly schreef:Dat het ging regenen toen ik net cadeautjes aan het shoppen was.
Dat ik zo slecht cadeautjes kan verzinnen, omdat ik bij heel veel dingen denk `hebben ze al´ of ´verdwijnt toch achterin de kast.` (ik ben zelf van het nuttige, vind het gewoon zonde om spullen te geven waar je weinig mee doet, zoals bijvoorbeeld kaarsen.)
Herfst/winter (krijg echt al last van m'n winterdip)


Kaarsen zijn toch juist nuttig? Ik vraag dat juist omdat het altijd van pas komt.
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 01 Nov 2016 16:38

Re: Welke drie dingen vind jij stom vandaag?

Haha tja, ik vind ze niet zo nuttig. Doe ze zelf eigenlijk bijna niet aan en dus vangen ze hier voornamelijk stof. Daarom vind ik dat ook niet zo leuk om voor een ander te kopen.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 01 Nov 2016 16:39

Re: Welke drie dingen vind jij stom vandaag?

Elliot schreef:
Taeda schreef:- Dat Elliot nog geen baby heeft.
- Dat ik nog geen baby heb.
- Dat ik niet wil zeuren, omdat Elliot al langer aan het wachten is.

Haha! Ik vind het zelf ook wel stom dat ik nog geen baby heb. Ik word er echt nogal wanhopig van. Geef me gewoon die baby, ik heb echt wel lang genoeg gewacht nu hoor! Stomme mindgames hoor, door dat overtijd lopen. Ik hoop dat jouw baby wat sneller de uitgang weet te vinden :wink:

Deze kan gewoon in de herhaling :thumbdown:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Nov 2016 16:41

Re: Welke drie dingen vind jij stom vandaag?

Haha Taeda.

Ik vind het stom dat ik mezelf misselijk heb gegeten aan chocola
En ik vind het stom dat ik mezelf zooooo verveel (en daarom maar chocola ga eten)
En ik vind het stom dat ik daarnaast toch nog honger heb maar geen chocola meer wil (en dat is het enige dat ik nog heb).
Let's discover the world together.
<<

Lizzy

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:27

Bericht 01 Nov 2016 16:42

Re: Welke drie dingen vind jij stom vandaag?

M'n vermoeidheid/luiheid.
Het saldo op mijn bankrekening :palm:
Het weer, ben niet echt een herfsttype zeg maar!
Afbeelding
<<

Anoniem316

Bericht 01 Nov 2016 16:45

Re: Welke drie dingen vind jij stom vandaag?

Dat het ziekenhuis nog steeds niet heeft gebeld
Dat ze beloofd hadden dit gisteren al te doen, zelf bellen heeft tot nu toe niks uitgehaald
Ik daar continue harde buiken van heb..
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 01 Nov 2016 19:59

Re: Welke drie dingen vind jij stom vandaag?

Briggy schreef:Dankje Katie! Ik vind het STOM dat hij vandaag maar 2 keer is langsgeweest. En de actie was van 6 uur 's ochtends tot middernacht (bij alle andere acties was het steeds van 16:00 tot middernacht! Kut programma! Zeg dan op gegeven moment dat er vandaag geen kaartjes meer worden weggegeven.



Had je mijn pm nog ontvangen?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 01 Nov 2016 21:15

Re: Welke drie dingen vind jij stom vandaag?

- mijn keelpijn/verkoudheid;
- het klussen op mijn werk: geluidsoverlast en last van ogen door het stof dat er vrijkomt;

Een derde ding kan ik zo niet bedenken.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 01 Nov 2016 21:19

Re: Welke drie dingen vind jij stom vandaag?

De lange file op weg naar huis
Dat het al zo vroeg donker is
Dat ik vanmiddag 3 uur heb besteed aan het luisteren naar een presentatie waar ik echt totaal niets aan heb gehad, wat een waste of time was dat
<<

Anoniem245

Bericht 02 Nov 2016 18:28

Re: Welke drie dingen vind jij stom vandaag?

Marin, was het nog gelukt met de voice over?

Vandaag vind ik mijn ex stom, de wet stom, en onze advocaat die de zaakjes destijds niet goed geregeld heeft.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers