Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


bordspel 2 jarige

<<

katje

Noob

Berichten: 75

Geregistreerd: 10 Sep 2013 19:56

Bericht 29 Okt 2016 07:49

bordspel 2 jarige

Weten jullie nog leuke bordspellen voor een 2 jarige. We hebben: Knappe koppen en domino. Dit vindt hij erg leuk om te spelen en kan het ook al relatief goed. Nu zoek ik nog een leuk spel om voor sinterklaas te geven. Dus, wel spel vinden jullie een aanrader voor een 2 jarige.
april 2012
juni 2014
mei 2017
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 795

Geregistreerd: 29 Jul 2016 13:50

Bericht 29 Okt 2016 10:26

Re: bordspel 2 jarige

Mijn dochter vond op die leeftijd boomgaardje al wel leuk. Dat is ook niet zo moeilijk.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 29 Okt 2016 10:29

Re: bordspel 2 jarige

Voor mijn neefje hadden we een heel leuk spelletje van Nijntje. Ik weet niet hoe het heet maar je moest kleurtjes dobbelen en elke Nijntje had dan een jurkje aan in de kleur van de dobbelsteen en dan mocht je bij de Nijntje van de kleur die je gooide een wortel pakken. Wie de meeste wortels had aan het einde had gewonnen.

♥♥
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 29 Okt 2016 10:58

Re: bordspel 2 jarige

Wij spelen nog wel eens Memory, met iets aangepaste spelregels.
<<

Anoniem331

Bericht 29 Okt 2016 10:59

Re: bordspel 2 jarige

Ik zou ook zeggen boomgaardje. Erg leuk voor die kleintjes.
<<

Aristoteles

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 25 Apr 2015 12:56

Bericht 29 Okt 2016 11:30

Re: bordspel 2 jarige

Hier is het knappe koppen spel echt een succes. Er zitten vragen bij zoals vlieg door de kamer als een vliegtuig. Dingen nabouwen etc. Je hebt speciaal vragen voor twee jarigen in het spel.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron