Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tenue de ville - help

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 28 Okt 2016 08:02

Tenue de ville - help

Ik ga volgende week koningin Maxima en Willempie ontmoeten, jawel. Ze komen naar Sydney en ik ben uitgenodigd. Vet leuk maar ik moet in tenue de ville. En guess what, dat draag ik nooit. Ik heb 10tallen jurkjes maar dan weer niet op knie, dan weer iets decollete, dan weer split etc. Ik heb geen mooie nette zwarte broek, maar wel zwarte rok op zich. Met jasje dan? God, zo lastig dit.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem313

Bericht 28 Okt 2016 10:26

Re: Tenue de ville - help

Wat leuk dat je gaat ontmoeten!
Als ik het goed begrijp heb je wel jurkjes die tot op de knie vallen, maar die hebben dan net een te diep decollete? Want dat laatste zou je kunnen oplossen met een hemdje eronder.
Een mantelpakje (met rok of broek)kan ook binnen TdV, en hoeft niet zwart te zijn. Zwart zie je juist minder vaak, het zijn eerder zachte kleuren. Heb je iets in andere kleuren?
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 29 Okt 2016 08:17

Re: Tenue de ville - help

Ja, mag dat, met een shirtje eronder? Ik heb alleen rokken in zwart dat beetje netjes eruit ziet, anders zijn het al gauw zomer kleren. Thanks voor reageren Caulfield!
Afbeelding
Afbeelding
<<

anoniem213

Bericht 29 Okt 2016 13:02

Re: Tenue de ville - help

Blauw is volgens mij ook vaak wel een goede kleur voor tenue de ville. Wat leuk dat je naar zoiets toe mag! Misschien kun je hier even de foto's plempen van al je opties. Dan keuren wij wel :wink:.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 29 Okt 2016 13:18

Re: Tenue de ville - help

Kledingtips heb ik niet maar wat leuk dat je ze gaat ontmoeten!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 31 Okt 2016 10:04

Re: Tenue de ville - help

Lukt het met de kledingkeuze? Ik hoorde dat ze aan het bezoek zijn begonnen en moest aan je topic denken :wink:
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 31 Okt 2016 12:32

Re: Tenue de ville - help

Ja, ik denk toch zwarte rok, zwarte hakjes, rood bloesje en zwart jasje..
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25127

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Nov 2016 08:51

Re: Tenue de ville - help

Hoe was het met Willy en Max??
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43733

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Nov 2016 10:15

Re: Tenue de ville - help

Ik hoorde vanochtend op het journaal dat ze vele studenten hebben gezien. Daar moet jij bij hebben gezeten toch? Zo leuk! Hoe was het? En wat had je aan? Heb je Max verblind met je outfit?
Let's discover the world together.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 04 Nov 2016 01:57

Re: Tenue de ville - help

Dan heb je mij ook gezien Marin :)
Dat groepje kinderen dat je op het nieuws zag in het oranje zijn onze leerlingen en wij stonden er als juffen bij. Zo bijzonder. Heb ze dus 2 keer ontmoet, 1 keer met de kinderen en later nog op de receptie. Had dit uiteindelijk aan:
Afbeelding

Heb leuk kort praatje kunnen maken en ben nu officieel grote fan van het koningshuis, wat zijn ze aardig!

Er is nog geen materiaal van de receptie, die was vrij besloten. Maar hier kun je de aankomst zien met de ferry (je ziet trouwens aan de andere kant ook mijn werk daar aan het water haha, zo kom ik ook elke ochtend aan met de ferry) en kort de kinderen:
http://nos.nl/artikel/2141121-dag-vier- ... -hoed.html
Afbeelding
Afbeelding
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 04 Nov 2016 08:55

Re: Tenue de ville - help

Wat een gave ervaring zeg!
Je zag er mooi uit.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43733

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Nov 2016 10:54

Re: Tenue de ville - help

Ik had het journaal alleen gehoord, niet gezien (m'n man kijkt 's ochtends op z'n telefoon altijd journaal en ik luister met half oor mee terwijl ik lees). Maar ik had al wel filmpjes op NOS website gezien, dus leuk dat je de link plaatst. Dat ga ik thuis even bekijken! Ik ga op de kindjes en jou letten.

Je zag er heel mooi uit trouwens!
Let's discover the world together.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers