Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bekijken menukaart als je uit gaat eten

<<

Anoniem197

Bericht 28 Okt 2016 20:26

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Toen ik zwanger was deed ik dat wel om een geschikt restaurant te zoeken. Wil wel wat keuze hebben en vaak mocht/luste/kon ik dingen niet eten waardoor er geen keuze meer was behalve een schnitzel met 2 soorten saus.
Voor mijn zwangerschap keek ik om te zien wat ze hadden en dan kon ik mijzelf al lekker maken ;)
<<

Brooke

Bericht 29 Okt 2016 10:15

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Ik kijk ook van tevoren als ik weet waar we uit eten gaan naar de menukaart. Ben veel te nieuwsgierig om te wachten en ben graag ook voorbereid onbewust denk ik wat voor eten we kunnen verwachten. Tegelijk kijk ik dan ook hoe het restaurant eruit ziet, vind het fijn om me er een voorstelling van te kunnen maken. Ik ben overigens geen moeilijke eter, ik lust bijna alles wel.
<<

IlikeBali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 93

Geregistreerd: 11 Sep 2013 10:25

Bericht 29 Okt 2016 16:46

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Ik lees van tevoren de menukaart en maak dan 'stiekem' al wel een selectie, maar beslis pas in het restaurant zelf waar ik op dat moment zin in heb.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers