Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bekijken menukaart als je uit gaat eten

<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:28

Bericht 27 Okt 2016 16:13

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Ik kijk ook vaak de kaart even online. De echte keuze maak ik pas in het restaurant.
Ik vind het fijn om te weten wat ik kan verwachten en of ik ruimte moet bewaren voor het toetje!
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 27 Okt 2016 16:29

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Ik vind het leuk om van tevoren alvast de menukaart te bekijken en me alvast te verheugen op het etentje. Ik beslis in het restaurant pas wat ik echt wil eten.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Heksenketel

Kwebbel

Berichten: 277

Geregistreerd: 13 Sep 2016 21:43

Bericht 27 Okt 2016 16:31

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Ik kijk altijd van tevoren omdat ik niet alles lekker vind. Ik vind toetjes het allerlekkerste dus dat vind ik wel een belangrijk ding bij het kiezen van een restaurant.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 27 Okt 2016 18:40

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Ooh La La! schreef:Hangt er heel erg vanaf met wie ik ga eten. Ik heb een paar nogal moeilijke eters in mijn omgeving. Wanneer we bijvoorbeeld met mijn zwager en schoonzus ergens willen gaan eten moeten er vooral veel bekende dingen op de kaart staan. En overal moet friet bij te bestellen zijn. Dus om het dan voor mij en m'n man ook leuk te hebben kijk ik wel uitgebreid naar de kaart.

Gaan we met z'n 2en ergens eten dan laten we ons verrassen.


Precies dit! En als we met de kinderen gaan, kijk ik van tevoren ook even of ze daar iets voor hebben.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 27 Okt 2016 19:16

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

bij de deur op de menukaart kijken telt dat ook als van te voren?
op vakantie bekijken we meestal het menu bij de deur om te bepalen of we daar gaan eten of verder lopen. toch wel handig om te zien of het restaurant binnen budget valt en iets lekkers op het menu heeft staan.

kijken jullie ook vooraf naar de recensies??
Afbeelding
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 27 Okt 2016 19:24

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Soms wel, misschien nog eerder naar de recensies dan naar de menukaart.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 27 Okt 2016 19:34

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Ik kijk wel vaak online wat ze hebben maar de laatste keer dat ik echt van de kaart heb gekozen is lang geleden. Vaak gaan wij naar restaurants waar ze 4/5/6 gangen verassingsmenu's hebben.

Vroeger vond ik dat niets maar nu vind ik het echt fantastisch. Ik heb nog nooit iets gehad wat ik niet lekker vond trouwens. Ik vind het ook leuk om dingen te eten die ik thuis niet eet.
<<

Anoniem249

Bericht 27 Okt 2016 19:46

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Poeh nee dat bekijk ik niet van tevoren. Ik ga meestal uit eten omdat ik geen zin heb om zelf te koken/boodschappen wil doen. Gewoon lekker makkelijk en gezellig. Vind het ook altijd top als ze een specialiteit van het huis of de dag hebben. Dan neem ik meestal blind dat gerecht. Liefst nog met bijpassende wijn, hoef ik daar ook niet over na te denken. Gemak dient de mens.
<<

Anoniem177

Bericht 27 Okt 2016 20:15

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Ik ben een hele moeilijke eter en kan enorm zenuwachtig worden als ik niet weet wat er te krijgen is. Ik bekijk daarom van te voren ook graag het menu. Maar beslis in het restaurant zelf.
<<

Anoniem221

Bericht 27 Okt 2016 20:41

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

We hebben allemaal van die restaurant-kortingsvouchers en dan kijk ik wel van te voren wat ik lekker vind en of het wel de restaurant is waar ik iets wil eten. Daarentegen zijn we laatst gaan eten bij een dure zaak en toen heb ik expres niet gekeken wat hun menu is, omdat ik er niet wil eten als ik thuis niets vind wat ik eventueel lekker kan vinden. Ik ben dan geen moeilijke eter, maar als ik meer moet eten dan normaal, dan moet het wel zo gigantisch goddelijk zijn.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 27 Okt 2016 21:14

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Soms bekijk ik de kaart van te voren en soms laat ik mezelf verrassen
<<

Anoniem273

Bericht 27 Okt 2016 22:00

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Ik eet geen vlees en beperkt vis. Ik zoek een restaurant van tevoren dus uit a.d.h.v. de menukaart :)
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 27 Okt 2016 22:08

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Ik kijk altijd even vluchtig de kaart door. Soms kijk ik ook naar recensies van gasten.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Okt 2016 23:37

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Ik vind het trouwens wel ontzettend leuk om in een restaurant een verrassingsmenu te nemen. Laat de chef maar kiezen. Ik ben geen moeilijke eter dus dat vind ik wel leuk!
Let's discover the world together.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 27 Okt 2016 23:58

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Menukaarten online bekijken is echt een hobby van me, haha. Lust eigenlijk alles, dus pak vaak verrassingsmenu. Maar vind het gewoon leuk om te kijken of er veel verschil is tussen verschillende restaurants!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Okt 2016 00:14

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Haha ja dat precies!
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 28 Okt 2016 09:32

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Ik kijk ook graag van te voren even ja. En ik ben niet zo van de desserts dus ik kijk altijd als eerste of er een kaasplankje geserveerd wordt.

Nu zou ik ook kijken of er voldoende gerechten op de kaart staan waar ik uit kan kiezen, anders vind ik het ook niet echt leuk. Maar uiteten gaan doen we nog even niet, ik eet nog zo weinig dat het zonde van het geld zou zijn!
10.04.17
<<

Anoniem321

Bericht 28 Okt 2016 10:16

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Zoals bijna iedereen die voor mij geantwoord heeft: ik bekijk de menukaart vaak wel van tevoren, als een soort voorpret, maar beslis in het restaurant.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 28 Okt 2016 11:00

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Marin schreef:Ik vind het trouwens wel ontzettend leuk om in een restaurant een verrassingsmenu te nemen. Laat de chef maar kiezen. Ik ben geen moeilijke eter dus dat vind ik wel leuk!


Ja dat vind ik ook heel leuk! Ik bekjk wel vaak de menukaart omdat ik zeker wil weten dat er een lekker vegetarisch gerecht op de kaart staat.
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 28 Okt 2016 12:57

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Altijd ja. Ik eet veganistisch dus dat is de keuze in "normale" restaurants wel wat beperkt. Ik ga in december naar Manchester en heb bijv al rondgekeken voor een vegan high tea (ook al besproken, nu al zin in). Het avond eten zijn we nog mee bezig. Ik vind het altijd wel bijdragen aan de voorpret van het uit eten gaan. Meestal heb ik alles al gekozen voor ik het restaurant binnen stap.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 28 Okt 2016 13:26

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Ik ben geen heel makkelijke eter dus eigenlijk kijk ik altijd vooraf al de kaart op internet. Vooral dus om te weten of ze ook een paar standaard dingen hebben als saté ofzo. Ik vind het juist ook leuk om dat te doen, voorpret. :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem185

Bericht 28 Okt 2016 13:53

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Ik bekijk hem vaak van te voren om me al te zitten verlekkeren op alles. Uiteindelijk kan ik in het restaurant nog steeds niet kiezen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 28 Okt 2016 16:05

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Ik doe dat ook vaak. Vind dat echt voorpret en kan me dan enorm verheugen op het etentje!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Okt 2016 18:13

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

ik bekijk van te voren op internet de menukaart. Ik lust heel veel dingen niet en wil van te voren wel weten of er iets is wat ik lust
Afbeelding
<<

anoniem203

Bericht 28 Okt 2016 19:44

Re: Bekijken menukaart als je uit gaat eten

Meestal kijk ik even snel of er veel keuze is en of er iets bij zit wat ik lekker vind. De keuze maak ik pas als ik er zit.
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers