Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geboorteversiering

<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2395

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 26 Okt 2016 17:22

Re: Geboorteversiering

Afbeelding
^Zelf geknipte letters met splitpennen ;)

Afbeelding
Stoffen vlaggetjes met z'n naam aan de binnenkant op het raam geplakt met washi tape. En vilten vlaggetjes aan de krans aan de deur.
En zulke slingers had ik nog gemaakt:
Afbeelding

Mijn bord op pinterest: https://nl.pinterest.com/bluephone/baby-birth-decoration-treats/
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Anoniem253

Bericht 26 Okt 2016 17:32

Re: Geboorteversiering

Wat leuk!!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 26 Okt 2016 17:34

Re: Geboorteversiering

Bij ons werd ook alles door vrienden en familie gedaan. Er stond een geboortebord in de voortuin en de voortuin was versierd met vlaggetjes, een spandoek met daarop "Hoera, een meisje!". Binnen hingen (of hangen nog steeds) allemaal roze vlaggetjes. Mijn zoontje had in zijn klas met de juffrouw ook nog een leuke slinger gemaakt dus die hangt er ook tussen.

Enkel het geboortebord is al weg omdat een andere vriendin 2 maanden na mij bevallen is en dit nu bij haar in de tuin staat.
2012 & 2016
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 26 Okt 2016 19:46

Re: Geboorteversiering

Zelf niets gedaan. Bij ons hebben de buren voor de versiering gezorgd. Dat is hier gebruikelijk.
2016
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 26 Okt 2016 19:53

Re: Geboorteversiering

Hier is het ook gebruikelijk dat familie/vrienden buiten de versiering verzorgt. We hadden twee borden in de tuin en vlaggetjes. Ik had zelfs bij de oudste twee een raamsticker en bij de jongste een naamslinger van stof, kunnen we langer door gebruiken! We hadden binnen ook slingers/ballonnen.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9420

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 26 Okt 2016 20:02

Re: Geboorteversiering

Dee schreef:Ik bedacht me net dat ik ooit zo'n setje had gekocht om zelf een guirlande met tekst te maken. Dus daar heb ik nu 'hoera ..... is geboren' van gemaakt :). Verder nog wat leuke roze tassels gescoord bij de Action. Hebben we in ieder geval wat in huis :)


Die slinger had ik ook! Verder hadden we haar naam in de voortuin tussen de bomen hangen, had mijn man zelf gemaakt. Ik had ook nog hoera een meisje slingers maar die zitten nog nieuw in de verpakking. We hadden wel de kaarten opgehangen en dat stond erg gezellig:)
⁠♡♡♡
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 27 Okt 2016 12:46

Re: Geboorteversiering

Bedankt voor de felicitaties. Ben idd al bevallen, 1,5 week te vroeg. De bevalling ging aardig snel, maar was wel pittig. Maar alles is goed en dochter doet het fantastisch.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 27 Okt 2016 12:52

Re: Geboorteversiering

Wij hadden bij onze zoon alleen slingers in huis hangen en we kregen toen van vrienden een helium ballon en mijn schoonmoeder had zo'n pompon in de vorm van een speen. Op het prikbord in de gezamenlijke hal hadden wehet geboortekaartje opgehangen.

Onze zoon was de eerste baby van de vriendengroep en daarna hebben ze een bord gemaakt die bij iedereen in de tuin komt, ze hebben al gemeld dat wij daar een tweede keer niet onder uit komen. Geen idee hoe ze het willen doen want we hebben geen tuin, maar hij komt dan op het balkon of bij de voordeur. Het is niet echt iets wat ze in Amsterdam kennen dus onze buren zullen er dan vast van op kijken.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 27 Okt 2016 13:14

Re: Geboorteversiering

Ik heb samen met mijn moeder een 'geboortekrans' gemaakt, deze heeft een tijdje (2 weken ofzo) aan de voordeur gehangen.

Afbeelding
<<

Anoniem316

Bericht 27 Okt 2016 13:21

Re: Geboorteversiering

Heel leuk Snirp!
<<

Anoniem253

Bericht 27 Okt 2016 13:23

Re: Geboorteversiering

Mooie krans!
<<

Anoniem243

Bericht 27 Okt 2016 15:12

Re: Geboorteversiering

Die is mooi Snirp!
<<

anoniem196

Bericht 27 Okt 2016 19:45

Re: Geboorteversiering

Mijn zusje had buiten alles vol gehangen met plastic vlaggetjes.
De eerste dag dat ik thuis was mijn man alles weg laten halen. Dat geritsel van de vlaggetjes onder mijn slaapkamerraam :12: jaja ik ben een zeurpiet.

Binnen hadden we alle kaarten als slinger opgehangen. En een paar roze ballonnen.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Uffe