Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wachten....

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 25 Okt 2016 16:24

Re: Wachten....

Wat een vervelend gevoel he Sunshine! Ik vond de laatste week vooral zwaar omdat je op iets wacht waarna je leven nooit meer hetzelfde is. Van het een op het andere moment gaat alles veranderen je hebt je daar 9 maanden lang op voorbereid en toegeleefd naar de uitgerekende datum en dan is die zomaar voorbij. Je weet gewoon niet wanneer het gebeurt en op welke manier.

Nou mag ik niet echt zeuren omdat ze de dag na mijn uitgerekende datum kwam, maar ik herken je gevoel dus wel. Van het grootste deel van mijn verlof heb ik heel erg genoten door inderdaad toch plannen te blijven maken, al waren het kleine plannen. In bad gaan, een lesje yoga doen via Youtube, een aflevering van mijn favoriete serie kijken, boodschappen doen, iets bakken, tijdschrift uitlezen, vooruit koken voor na de bevalling. Voor dat laatste ben je jezelf straks echt dankbaar trouwens, haha.

Ik hoop dat je je baby snel kunt knuffelen en dat je tot die tijd de dagen een beetje doorkomt. Het duurt niet lang meer!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 25 Okt 2016 17:24

Re: Wachten....

Ik heb vooral heel veel geslapen, elke middag een dutje. Heerlijk! En inderdaad alvast eten vooruit koken en in de vriezer doen. Heel fijn voor na de bevalling (of de hectische weken erna).
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 10:35

Bericht 25 Okt 2016 17:44

Re: Wachten....

@Teun; bedankt voor de herkenning. Lief dat je reageert. Bedankt voor je fijne tips.

@Siep; hihi ja mijn dutjes doe ik ook tussendoor.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 25 Okt 2016 21:50

Re: Wachten....

Wachten duurt langggg... Maar je bent die paar dagen wachten ook zo weer vergeten hoor.
Bij mij kwamen ze alle drie 2 weken te laat.
Bij de eerste heb ik weinig gedaan (het was toen heel warm) veel bij me moeder langs geweest, huis op orde gehouden, en vooral dingen doen die ik zelf wilde zoals lezen en bakken.
Succes met de laatste zware loodjes!
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 10:35

Bericht 26 Okt 2016 10:49

Re: Wachten....

Thanks Sneeuwwitje! Vandaag genoeg afleiding. Manlief is vrij. Gaan lekker op pad straks en vanmiddag bak ik lekker een appeltaart, in de hoop dat ze op de geur afkomt :smile:
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem234

Bericht 26 Okt 2016 11:28

Re: Wachten....

Haha om je laatste regel moet ik wel lachen. Ik hoop het ook voor je! Succes nog de komende dagen.
<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 10:35

Bericht 26 Okt 2016 11:39

Re: Wachten....

Lief van je Puggle.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem236

Bericht 26 Okt 2016 12:09

Re: Wachten....

Ik herken het wel van de oudste, ik was tegelijk met een vriendin uitgerekend en zij was met 39+6 bevallen. Ik wilde ook zo graag dat wij onze kleine man hadden en de bevalling erop zat.

Maar achteraf, hoe cliché en stom het ook klinkt, probeer nog te genieten van de ongestoorde rust en vrijheid.

Uiteindelijk ben ik toen met 40+6 bevallen.

Bij de tweede was ik meer voorbereid op het overtijd gaan, toen voelde de tijd ook niet als wachten.

Bak een appeltaart, kook lekker uitgebreid, lekker lang douchen of badderen, wandelen/fietsen, en voor je het weet zitten jullie met z'n drieeen op de bank.
<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 10:35

Bericht 26 Okt 2016 13:04

Re: Wachten....

@Lotus, genieten van de rust samen hebben we al genoeg gedaan, zou je zeggen na 40 weken :angel: maar ik probeer me daar inderdaad nu op te focussen en lekker dingen te doen die ik leuk vind.
Denk inderdaad dat je met een tweede er misschien heel anders in staat. Nu voelt elke dag voor mij te lang.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 26 Okt 2016 17:50

Re: Wachten....

Bij de eerste was ik met 39+3 bevallen dus had (heel stom) niet verwacht dat ik overtijd zou gaan. Het overtijd gaan zelf vond ik eigenlijk niet eens erg want ik genoot nog volop van mijn zwangerschap en was het ook echt nog niet zat. Het enige jammere was dat mijn man vrij had vanaf het moment dat ik 40 weken zwanger was en elke dag dat ik dus later zou bevallen, zou hij minder lang thuis zijn.

Uiteindelijk ben ik met 41+1 bevallen na 2 strippogingen.
2012 & 2016
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 26 Okt 2016 18:48

Re: Wachten....

Ik heb bij de oudste vanaf het begin geroepen dat ik rekening hield met 2 weken overtijd. Ik ben ingeleid met 41.5 en een dag later is hij uiteindelijk geboren. Ik was het nog niet zat, was nog best mobiel en had weinig klachten. Autorijden ging niet meer door mijn dikke buik, maar te voet kwam ik in ieder geval nog tot de winkels.
Bij de jongste kreeg ik met 39 weken een geplande keizersnede, dus toen hoefden we niet zo lang te wachten, maar toen was het ik anders, omdat de oudste er natuurlijk ook al was.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 26 Okt 2016 20:18

Re: Wachten....

Ik ben met 41+5 bevallen en ik vond vooral het onzekere lastig, je wil zo graag bevallen (of nou ja een baby dan) en dan duurt het maar en duurt het maar. Ik ging inderdaad heel veel dingen doen. Was gelukkig goed mobiel. Die weken hebben een hoop geld gekost:P Verder probeerde ik zoveel mogelijk af te spreken en ben ook nog een keer op mijn werk langsgeweest.
⁠♡♡♡
<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 10:35

Bericht 04 Nov 2016 05:26

Re: Wachten....

Ik ben inmiddels bevallen van onze mooie lieve dochter. Zondag zou ik worden ingeleid en vrijdagnacht braken mijn vliezen. Eind van de ochtend op zaterdag is ons meisje geboren :love:
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron