Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk dag zou je over willen doen?

<<

Anoniem177

Bericht 25 Okt 2016 19:57

Re: Welk dag zou je over willen doen?

Mijn bevalling. Met meer besef En ja ook de bevalling zelf zou ik zo weer over doen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 25 Okt 2016 20:06

Re: Welk dag zou je over willen doen?

Oh, de eerste date met mijn man, dat vind ik wel een goeie! Die spanning, de eerste zoen.. Zo leuk!

Onze bruiloft zou ik ook best nog eens willen doen :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem243

Bericht 25 Okt 2016 20:43

Re: Welk dag zou je over willen doen?

Mijn trouwdag. Sowieso omdat het een hele mooie dag was maar ik zou er dan ook wat meer van willen genieten en wat minder gestresst zijn dan ik toch wel was. Ik heb er voor mezelf niet alles uitgehaald zeg maar.
<<

Brooke

Bericht 26 Okt 2016 12:12

Re: Welk dag zou je over willen doen?

De dag dat ik mijn dochter ontmoette, door het ziek zien en de medicatie voelde ik niks, was ik moe en heb ik totaal niet genoten. Het deed me niks. Nu zou ik meer proberen te genieten nu ik weet dat ik veel van haar houd, maar toen voelde ik niks. Misschien zou ik dan de gehele bevalling wel overdoen, zodat mijn dochter wel gezond te wereld zou komen en ze meteen in mijn armen zou liggen.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 26 Okt 2016 13:02

Re: Welk dag zou je over willen doen?

Arwyn schreef:Oh, de eerste date met mijn man, dat vind ik wel een goeie! Die spanning, de eerste zoen.. Zo leuk!


Ja! Nou had ik geen date maar die avond dat we voor het eerst zoenden zou ik ook over willen doen.

15 jaar, Sunclub schuimparty, summerjam '03 op de achtergrond :banaan: .. Sowieso zou ik wel een paar feesten over willen doen die hier, in de hippe discotheek van toen, speciaal voor 16+ gegeven werken (fake ID haha).
<<

*foef*

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 131

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 26 Okt 2016 22:51

Re: Welk dag zou je over willen doen?

.
Laatst gewijzigd door *foef* op 17 Feb 2018 15:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 27 Okt 2016 05:57

Re: Welk dag zou je over willen doen?

De dag dat ik tante werd en mijn nichtje voor het eerst zag. Dat kleine frummeltje is nu een peuter(puber) van twee jaar en ik word met de dag gekker op haar.

Het concert van Carrie Underwood in Madison Square Garden zou ik ook nog best eens over willen doen. Die sfeer in dat stadion en het concert zelf hebben een blijvende indruk achtergelaten.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 27 Okt 2016 07:08

Re: Welk dag zou je over willen doen?

De dag dat ik ten huwelijk ben gevraagd. Ik zat zo slecht in mijn vel toen dat ik er niet van heb kunnen genieten. Ik was alleen maar super gestresst en angstig :(
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 27 Okt 2016 07:37

Re: Welk dag zou je over willen doen?

Onze trouwdag, de geboortedag van onze zoon en de dagen voor en de sterfdag van mijn lieve mama.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 27 Okt 2016 13:28

Re: Welk dag zou je over willen doen?

Ik zou mijn beide bevallingen nog wel eens willen overdoen. Ik heb ze beiden als erg fijn ervaren en vond dat zo'n mooie en bijzondere momenten. Mijn trouwdag zou ik ook nog wel eens willen overdoen om dan nog bewuster van elk moment te kunnen genieten.
2012 & 2016
<<

anoniem203

Bericht 27 Okt 2016 13:31

Re: Welk dag zou je over willen doen?

De bevalling van de oudste. Dan had ik wat dingen anders gedaan en meer voor mezelf opgekomen en dan een postnatale depressie helpen voor komen.
<<

Anoniem211

Bericht 27 Okt 2016 14:28

Re: Welk dag zou je over willen doen?

*foef* schreef:Een dag met mijn oudste zoon. Ik zou hem nog zo graag eens willen ruiken,voelen,knuffelen, naar hem luisteren.
Of eigenlijk de dag dat ik met hem naar het ziekenhuis ging omdat ik het niet vertrouwde en dat de dokters zeiden dat ik spoken zag. Dat had ik nu echt niet meer laten gebeuren.

Ik zou mijn bevallingen ook nog wel eens over willen doen.


Is er iets ergs met hem gebeurd?
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers