Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat in de aanbouw?

<<

anoniem203

Bericht 23 Okt 2016 20:04

Wat in de aanbouw?

Over een jaar of 2 willen we een stuk aanbouwen aan het huis. De aanbouw wordt 3,5 x 5,2 meter. Totaal krijgen we dan een woonkamer (incl de open keuken) van bijna 12 meter lang. De keuken is voor in het huis en de aanbouw komt achterin en grenst aan de tuin. We krijgen 1 groot geheel en er hoeft geen draagmuur te blijven staan. Alleen hebben we nu een dilemma mijn man en ik. Ik wil graag het eet gedeelde in de aanbouw maar mijn man wil het zitgedeelde met de tv in de aanbouw. Omdat we nu langzaam aan willen gaan kijken naar de totale kosten willen we er wel samen uitkomen. Want willen we dan ook openslaande deuren, een schuifdeur, gewone ramen met een losse deur? En dan moeten we er wel uit zijn wat we dus in de aanbouw willen. Wat zouden jullie doen als jullie mochten kiezen?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 23 Okt 2016 20:07

Re: Wat in de aanbouw?

De eethoek bij de keuken houden. De woonkamer in de aanbouw.

Wij hebben in december aangebouwd. Onze keuken zit in het midden van het huis, waardoor onze aanbouw nu eetkamer is. Ideaal. Maar zou de keuken voor hebben gezeten dan hadden we achter een groot leefgedeelte gemaakt. Zo hebben we het in het nieuwe huis ook straks.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem185

Bericht 23 Okt 2016 20:52

Re: Wat in de aanbouw?

Woonkamer in de aanbouw met mooie openslaande deuren!
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 24 Okt 2016 07:28

Re: Wat in de aanbouw?

Ik zou altijd het eetgedeelte bij mijn keuken houden. Lijkt me niet fijn om altijd met alles je hele woonkamer door te moeten.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 24 Okt 2016 07:44

Re: Wat in de aanbouw?

Sluit me bij de rest aan, de eetkamer bij de keuken en dan de zitkamer in de aanbouw
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 24 Okt 2016 10:22

Re: Wat in de aanbouw?

Wij hebben een paar jaar geleden aangebouwd. Lijkt op wat jij beschrijft. Wij hebben de woonkamer in de aanbouw.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7543

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 24 Okt 2016 10:42

Re: Wat in de aanbouw?

Wat is de reden dat jij het eetgedeelte in de aanbouw wilt? Mij persoonlijk lijkt dat namelijk heel onpraktisch als de keuken helemaal voorin zit. Ik zou dus het woongedeelte in de aanbouw doen. Maar goed, wij weten natuurlijk niet hoe jullie huis eruit ziet, dus het is alleen maar esn praktische overweging, of het ook leuk staat kan ik niet beoordelen.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 24 Okt 2016 11:05

Re: Wat in de aanbouw?

Ik zou ook het woongedeelte in de aanbouw doen en eettafel bij de keuken.
Waarom zou jij het anders willen?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 24 Okt 2016 12:06

Re: Wat in de aanbouw?

Het eetgedeelte zou ik bij de keuken houden.

Ik zou in jullie geval dus ook het woondeel in de aanbouw doen en dan een vouwwand plaatsen ipv openslaande deuren. Hebben wij net ook laten doen in ons nieuwe huis en ik ben verliefd :)
Voordeel van zo'n vouwwand is dat het in z'n geheel open kan waardoor je optimaal ook van je tuin kunt genieten.
Wij hebben de keuken aan die kant trouwens, maar dat was de enige optie in ons huis.

Afbeelding
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 24 Okt 2016 12:22

Re: Wat in de aanbouw?

Idd eettafel bij de keuken en woonkamer in de aanbouw met een mooie schuifpui / openslaande deuren
30-04-2017
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 24 Okt 2016 13:09

Re: Wat in de aanbouw?

Zo gaan wij het ook doen. Keuken voor, dan eettafel en dan zithoek in de aanbouw.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

anoniem203

Bericht 24 Okt 2016 21:34

Re: Wat in de aanbouw?

Hmm jullie hebben mij denk ik toch overtuigd :laughcry:

Ik vond het idee wel leuk om vanaf de eettafel zo de tuin in te kijken en de speelhoek van de kinderen in een hoek te maken. Zo uit het zicht van de woonkamer zeg maar. Maar wbt het eten bereiden in de keuken en daarna naar de andere kant van de kamer brengen is ook weer zo. We hebben ook voor we dit huis hadden bekeken ook een ander huis gezien die ik super vond. Was in dezelfde wijk en had een aanbouw met dus de eetttafel in de aanbouw. Vandaar dat dat altijd is blijven hangen. Uiteindelijk was dat huis vrij snel verkocht en het was ook een tussenwonig met een kleine tuin. Dus achteraf ben ik blij dat we dat niet hebben gekocht. Maar die woonkamer was echt zo vreselijk mooi ingericht. Nu hebben we een hoekhuis en een grote tuin. En ooit wordt mijn woonkamer ook vreselijk mooi :P
<<

anoniem203

Bericht 24 Okt 2016 21:37

Re: Wat in de aanbouw?

Ooh La La ik zag je foto al op Instagram voorbij komen en die vouwwand vind ik ook echt heel gaaf. Aan die optie hadden we nog niet gedacht!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers