Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben jij gelukkig op dit moment?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 23 Okt 2016 22:21

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Hoe komt t CCC?

Knuffels voor iedereen! :hug:
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12143

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Okt 2016 22:33

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Knuffel voor iedereen

Ik ben op dit moment ook niet zo gelukkig. Zie enorm op tegen de feestdagen door alles wat er afgelopen oud en nieuw gebeurt is. En door alles heb ik weer een ontsteking in mijn hoofd en dat doet gigantisch zeer vandaag ook de hele dag op de bank gelegen. Elke inspanning en beweging doet zeer.
Afbeelding
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 23 Okt 2016 22:34

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Nee..:( Ik kan er helaas nog niks over kwijt...
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 23 Okt 2016 22:37

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Burn schreef:Hoe komt t CCC?

Knuffels voor iedereen! :hug:


-
Laatst gewijzigd door CCC op 24 Okt 2016 13:24, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 23 Okt 2016 22:39

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Nee. Sowieso vraag ik me af wanneer ik voor het laatst echt gelukkig was. Maar dat is gewoon een beetje 'the story of my life'.

Jeetje Jans, dat klinkt wel heftig. :hug:

CCC: dat klinkt niet fijn. :hug:

Voor de andere dames ook: :hug:
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem192

Bericht 23 Okt 2016 22:42

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Wat heftig ccc, ik hoop dat jullie er wel over kunnen praten met elkaar.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 24 Okt 2016 07:58

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ik ben redelijk gelukkig.

Heb een lieve vriend een fijn huisje, met mn ouders en vriendinnen gaat het allemaal goed.
Ben alleen beetje gestrest om school en heb een beetje een rommel van mn administatie / financieen gemaakt waar ik het een en ander even voor moet regelen. Verder ben ik op dit moment ontspWttend grieperig met volgens mij een lichte keelonstekign en ik moet ongestled worden, dus heb me wat dat betreft ook wel eens beter gevoeld. Maar over het algemeen mag ik niet klagen.

Knuffel voor jedereen die zich op dit moment niet zo gelukkig voelt.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 24 Okt 2016 09:06

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ja! Ik heb een fijne relatie,lieve vriendinnen, een goede band met mijn familie en een uitdagende nieuwe baan. Weinig te klagen op dit moment.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 24 Okt 2016 09:28

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ja, ik ben er gelukkig! Heb een super fijne relatie en alles loopt op rolletjes. Er zijn jaren geweest dat het soms wat minder was, dus vind dit heel fijn.

Knuffel voor iedereen die het nodig heeft :hug:
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem315

Bericht 24 Okt 2016 09:49

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Jeetje, ik schrik werkelijk ontzettend van al de verdrietige reacties hier. Wat naar om te lezen! Sterkte voor iedereen die het nodig heeft. Ik wou dat ik kon helpen of iets van mijn geluk kon delen.
<<

Anoniem187

Bericht 24 Okt 2016 10:02

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Jeetje, wat komt er vaak 'nee' voorbij hier, dat maakt me verdrietig. Een héle dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft!
<<

Anoniem187

Bericht 24 Okt 2016 10:03

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

En of ik zelf gelukkig ben? Gelukkig vind ik een groot woord maar ik ben best happy momenteel :)
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 24 Okt 2016 10:10

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Nou, ik wilde hetzelfde zeggen als Exo en Serendipity, wat verdrietig dat er zo veel mensen met nee antwoorden.

Ik ben wel heel gelukkig. Ik heb een hele lieve man en we hebben het samen gewoon heel fijn. We lachen veel en doen veel leuke dingen. Ik heb heel leuk werk; na jarenlang gezocht te hebben en niet gelukkig geweest te zijn in mijn werk, heb ik nu iets meer dan een jaar wel een fijne baan. We wonen hier heerlijk, ook al hadden we dat twee jaar geleden nooit gedacht, en we hebben ook een fijn huis. Ik heb lieve vrienden, we zien elkaar niet zo vaak, maar het is wel altijd fijn als we elkaar zien. Ik heb leuke hobby's, die ik hier gewoon heb kunnen voortzetten, en daar heb ik leuke mensen leren kennen, het is altijd gezellig. Ja, ik ben gelukkig.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 24 Okt 2016 10:17

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

He bah, wat een boel mensen die nee zeggen :( dikke knuffel voor wie hem gebruiken kan. Hopelijk kunnen jullie snel weer ja antwoorden op deze vraag.

Ik ben momenteel erg gelukkig. Ik heb een hele lieve man en voor zover we nu weten bijna een gezonde zoon. Twee lieve poezen, een mooi huis en een fijne baan. Mijn man heeft eindelijk ook een baan waar hij het naar zijn zin heeft (hoewel hij zijn draai nog even moet vinden maar goed, hij werkt er net een week of 6 dus dat is logisch). Mijn familie is gezond en het contact is goed. Nee ik heb momenteel echt niets te klagen. De enige "zorg" op dit moment is de aanstaande bevalling. Zal het allemaal goed verlopen en is ons kindje echt gezond? Maar dat komt vast goed, en anders vinden we daar wel een weg in.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 24 Okt 2016 10:18

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ja, ik ben gelukkig.
<<

Anoniem328

Bericht 24 Okt 2016 10:20

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Lieve meiden, wat rot dat er zoveel meiden blijkbaar niet gelukkig zijn. Een dikke knuffel voor jullie allemaal. Hopelijk gaat het er snel allemaal weer wat zonniger uit zien voor jullie!

Ik ben over het algemeen gelukkig. Een leuke man, een geweldige zoon, fijne vrienden, een heerlijk huis, m'n baan zou beter kunnen maar ik heb in ieder geval een baan en ik ga zeker niet met tegenzin naar m'n werk. De ppd waar ik gelukkig volledig van ben hersteld en m'n onzekerheid zitten me bij vlagen wel erg in de weg en dan kan ik me ook erg rot voelen, maar dit zijn gelukkig maar vlagen. Dus ja, ik ben wel een gelukkig mens :)
<<

saskias

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 483

Geregistreerd: 12 Jul 2016 22:21

Bericht 24 Okt 2016 10:21

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Voor iedereen dikke knuffels en :love: voor die het nodig hebben. Alles gelezen hier

Of ik gelukkig ben op dit moment :yes:

Heb een :love: man en kids, mooi huis. Woon in een mooi dorp en voel me lekker in mijn velletje in wat ik dagelijks doe en hoe ik zelf ben aan persoonlijkheid.
Laatst gewijzigd door saskias op 24 Okt 2016 10:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem336

Bericht 24 Okt 2016 10:21

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Wat verdrietig om sommige reacties te lezen. Hoop dat jullie meer geluk en rust zullen vinden de komende tijd.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 24 Okt 2016 10:34

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Niet echt. Een hoop dingen in mijn leven maken me gelukkig, maar er spelen ook wat dingen waardoor ik niet kan zeggen dat ik nu gelukkig ben.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 24 Okt 2016 11:17

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ik ben nooit écht gelukkig, daar ben ik de laatste jaren achter gekomen. Ik ben altijd in mijn hoofd bezig met dat het nog beter kan en vind het erg moeilijk om te genieten van het moment. Momenteel ben ik in therapie en ik merk wel dat ik steeds meer leer om wél gelukkig te zijn met de fijne mooie momenten, maar ik vind het nog steeds moeilijk.
Op dit moment is het in elk geval een heel dubbel gevoel, herstellende van heel ziek te zijn geweest en weinig kunnen, wonend in een huis wat echt niet het mijne is (maar van mijn vriend en zijn overleden vrouw) en wachtend en stressend tot ons nieuwe huis klaar is. Ik heb me de afgelopen weken regelmatig heel somber en verdrietig en wanhopig gevoeld.
Daar komt bij dat het deze maand de verjaardag van A. was en gisteren onze trouwdag, ook het ziekenhuis riep veel herinneringen uit die tijd op.

Maar, ik voel op het moment ook heel veel liefde en warmte, mijn vriend heeft zo lief en goed voor mij en de kinderen gezorgd, alles overgenomen wat overgenomen moest worden en anders hulp geregeld. Verder hebben we afgelopen weekend een vriendenweekend gehad met nog 4 andere stellen en hun kinderen en we hebben het zo megagezellig gehad. Allemaal vrienden van mijn vriend dus maar ik voel me daar helemaal bij horen. En tegelijk was mijn vriend het hele weekend ook zorgzaam, kwam steeds bij me kijken of ik het allemaal nog wel volhield, heeft me een paar keer naar bed gestuurd overdag om uit te rusten.
En het huis begint echt steeds meer te worden wat wij ervan gedroomd hadden, begint echt richting af te gaan. Het idee om daar samen te mogen wonen stemt me echt blij. Dat is wel tegelijk een valkuil want dat gaat dan weer over geluk in de toekomst vinden. Maar goed, wel de nabije toekomst want als alles goed gaat verhuizen we half december.

Kortom, als ik nu vandaag in dit moment voel dan voel ik wel degelijk geluk, geluk om wat ik allemaal wel heb, liefde en een fijn gezin, een leuke groep mensen om me heen ook al woon ik in een nieuwe woonplaats en voel ik me regelmatig nog een logee in mijn eigen huis.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 24 Okt 2016 11:24

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Teun schreef:Niet echt. Een hoop dingen in mijn leven maken me gelukkig, maar er spelen ook wat dingen waardoor ik niet kan zeggen dat ik nu gelukkig ben.


Dit is echt exact mijn antwoord. Aan de oppervlakte heb ik genoeg om gelukkig over te zijn, er overschaduwd nu even iets anders maar ik ga ervanuit dat dat vanzelf minder wordt. En dan kan ik weer gelukkig zijn :-).
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 24 Okt 2016 12:00

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Nee niet echt. Mijn lijf werkt weer eens niet mee (al kan ik me daar steeds beter bij neerleggen). Verder heb ik teveel zorgen om echt te kunnen genieten. Mijn werk bevalt me niet (werk zelf wel maar niet de plek) en ik kan me onvoldoende motiveren voor mijn studie terwijl mijn diploma binnen handbereik is. Ik sta al langere tijd stil in mijn leven voor mijn gevoel en dat begint me nu echt op te breken.

Heb daarom de komende maand wat leuke dingen gepland zodat ik even uit de sleur kan komen al is het maar voor een paar uur.
<<

anoniem224

Bericht 24 Okt 2016 12:32

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Serendipity schreef:Jeetje, wat komt er vaak 'nee' voorbij hier, dat maakt me verdrietig. Een héle dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft!



Nou inderdaad :( Knuffel voor jullie.
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 24 Okt 2016 12:46

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Ja en nee. Wat betreft man en kinderen enz ben ik zeker gelukkig. Het is alleen mijn lijf wat zo tegenwerkt en soms kan ik wel hele dagen huilen omdat t me zo frustreert. Donderdag moet ik weer naar de arts en ik hoop dat hij met iets komt wat me wat gelukkiger maakt.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 24 Okt 2016 13:31

Re: Ben jij gelukkig op dit moment?

Meneer Nilsson schreef:
Serendipity schreef:Jeetje, wat komt er vaak 'nee' voorbij hier, dat maakt me verdrietig. Een héle dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft!



Nou inderdaad :( Knuffel voor jullie.


Nou inderdaad wat een hoop meiden die nu nee zeggen :hug:

Ik ben gelukkig. Ik heb een lieve man, 3 mooie gezonde dochters, fijne vrienden, mogelijkheid om thuis te zijn bij mijn kindjes en daar optimaal van te genieten. We zijn allemaal gezond, ook al hebben we even angst gehad dat bij zowel mijn man als mij iets aan de hand was. We kunnen leuke dingen doen of weg als we dat willen, we wonen in een fijn huis dat zo goed al helemaal naar ons zin is. Ik zou nu zo gauw niet weten wat ik anders/beter zou willen of waardoor ik mijzelf nog gelukkiger zou voelen.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers