Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 22 Okt 2016 08:54

Weekend!

Het is weer weekend! Wat zijn jullie plannen?

Ik had gisteren al weekend (en tevens vakantie! :cheering: ). Gisteren ben ik lekker lang in bed blijven liggen, dat moet kunnen op de eerste vakantiedag. :razz: Daarna boodschappen gehaald en het huishouden. 's Avonds ging mijn man met een kennis op stap, en ik heb lekker op de bank gehangen en tv gekeken.
Zometeen gaan we naar mijn ouders, we gaan een kasteel bezoeken en we blijven ook eten, of we gaan uit eten, dat weten we nog niet.
Morgen gaan we waarschijnlijk naar Valkenburg, cyclocross kijken en een hapje eten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Okt 2016 09:03

Re: Weekend!

Klinkt als echt een weekend weekend, mizz_S!

Ik heb gisteravond een rustig avondje in m'n eentje gehad. Even uitrusten.

Zometeen gaan we nog naar wat baby winkels en misschien kamertje en wagen kopen als we er uit komen.
Morgen breng ik m'n man naar Schiphol want hij gaat op zakenreis. Ik duik dan nog even de stad in als die open is en ga boodschappen doen en lekker 's avonds tv kijken in m'n eentje.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 22 Okt 2016 09:13

Re: Weekend!

Ik ga vandaag met mijn man naar het winkelcentrum, op jacht naar een cadeautje voor mijn moeder die dinsdag jarig is. Morgen viert ze het dus dan ga ik even bij haar koffie drinken. Verder heb ik geen plannen. Bevallen misschien, haha.

♥♥
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 22 Okt 2016 09:14

Re: Weekend!

Fijne vakantie Mizz!

Ik ben dit weekend met mijn vriend op Terschelling. Mijn eerste keer op een Waddeneiland! Woohoo!
<<

Anoniem335

Bericht 22 Okt 2016 09:58

Re: Weekend!

Gisteren gewerkt ipv vrij en savonds bij m'n ouders gegeten.

Nu probeer ik een poging te doen om aan m'n scriptie te werken, maar het lukt niet daarom zit ik op het forum haha en straks even langs m'n schoonouders.

Wil ook nog een nieuwe laptop kopen vanmiddag. De mijne is van de week overleden.

Vanavond feestje hier uur rijden van vandaan, niet zo'n zin om weer te moeten rijden maar het is niet anders. Feestje zal best gezellig worden.

Morgen wordt het m'n studiedag.
<<

Anoniem192

Bericht 22 Okt 2016 10:02

Re: Weekend!

Ik heb ook normaal weekend, heerlijk!

Vandaag wordt m'n zusje 26 en haar verloofde is volgend week jarig, dus dubbel feest. En vanavond gaan we met hun en m'n ouders uit eten. Nu wordt onze toon geïnstalleerd door Eneco! Morgen dagje samen, wat boodschappen, serie kijken, misschien ergens ff winkelen enz.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 22 Okt 2016 10:04

Re: Weekend!

Gisteren ben ik met mijn dochter de stad in geweest, cadeautjes gekocht voor mijn moeder en gezellig wat gegeten (en gespeeld :wink: ) bij de Hema.

Straks ga ik bootcampen en einde middag nog even bij een vriendin langs.

Morgenochtend komt mijn zusje langs en 's middags gaan we naar mijn moeder, die is jarig :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 22 Okt 2016 10:05

Re: Weekend!

Gister bij mijn schoonouders geweest en daarna vrienden op bezoek. Vandaag lekker relaxen en vanavond gaan we ons nieuwe spel Pandemic the legacy spelen. Morgen verjaardag van mijn zusje.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 12:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 22 Okt 2016 13:12

Re: Weekend!

Vanavond pizza eten met vrienden en aansluitend naar de bios. Naar Inferno. Morgen een relaxt dagje
<<

Anoniem331

Bericht 22 Okt 2016 13:16

Re: Weekend!

Ik ga straks naar Leeuwarden, naar de nacht van Friesland! Erg zin in, lang geleden dat ik 'op stap' ben geweest.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 22 Okt 2016 13:34

Re: Weekend!

Werken. Heb avonddiensten.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem185

Bericht 22 Okt 2016 15:32

Re: Weekend!

Vanavond niks, boekje lezen ofzo. Morgen ook niks :laughcry:

Vanmiddag model geweest voor tante van vriend, die doet fotografie opleiding.
Vanavond gast vriend met een vriend van hem weg en ik ben alleen thuis, iedereen die ik heb gevraagd langs te komen heeft al iets met familie te doen of is niet thuis.
Morgen moet ik nog wel de garage wat opruimen en verder niks. Misschien nog even naar de stad om wat douchegel want die is allemaal op.
<<

Anoniem189

Bericht 22 Okt 2016 17:47

Re: Weekend!

Vandaag heb ik boodschappen gedaan en ben ik met mijn moeder koffie wezen drinken bij een vriendin van haar. We hebben net gegeten en straks gaan we naar vrienden. Morgen gaan we bij de achterburen op visite en m'n nichtje is jarig.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 22 Okt 2016 20:57

Re: Weekend!

Ik ben gisteravond met de auto van m'n vriend naar mijn eigen huis in DH gereden. Had met een oud-collega afgesproken om wat te gaan drinken en in de stad troffen we nog een oud-collega toevallig. Was erg gezellig!
Vanmorgen was ik eerst om 9:00 wakker door gejank van de hond van de onderburen (was dat beest even vergeten, maar hij jankt dus nog steeds, zo irritant!), daarna weer in slaap gevallen. Uur later werd ik weer wakker en nadat ik me nog even omdraaide was het ineens 12:45! Was echt even nodig, ik was ook zó moe!

Vanmiddag ben ik even de stad in geweest en naar de bios. Nu ben ik aan het chillen en ga ik straks weer lekker slapen en hopelijk ook uitslapen. Morgen ff langs IKEA en daarna terug naar m'n vriend.
❤ 7 juni 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 22 Okt 2016 21:02

Re: Weekend!

Ik heb vanmorgen eerst gewerkt tot 1 uur, daarna lekker even 2 uur geslapen. Toen kwam mn schoonmoeder eten en die blijft logeren.

Morgenochtend eerst gezamenlijk ontbijten en 's middags geen idee.
<<

Anoniem245

Bericht 23 Okt 2016 08:57

Re: Weekend!

Ik hebb gisteren de verjaardag van mijn vader gevierd, was erg gezellig!
En straks heb ik repetitie en verder doe ik niet veel, ga de concertconcoursen volgen via een livestream en lekker chillen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers