Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Laagjes in haar voor volume?

<<

Elle123

Bericht 20 Okt 2016 14:59

Laagjes in haar voor volume?

Ik heb vrij lang haar, ongeveer tot aan mijn bh bandje en alleen aan de voorkant een laagje, ongeveer tot mijn kaak. Als ik mijn haar de hele dag vast heb gedragen en ik doe het dan los, zit het ongeveer 3 minuten echt leuk, en daarna valt het helemaal in elkaar. Dan heb ik totaal geen volume meer bovenop. Ook vind ik de lengtes dan zo lang en lijzig en saai.
Ik heb alleen dun haar, en ben bang dat er met laagjes weinig meer overblijft. Ik drag het altijd vast, en met laagjes krijg ik zeker een dun staartje/knotje. Maar dit lange saaie haar vind ik vast ook niet meer zo leuk, omdat ik nooit wat losse plukjes kan laten hangen. Ik vraag altijd aan de kapster om de voorste lag kort genoeg te doen, zodat er wat losse plukjes hangen als ik alles opsteek, maar blijkbaar gaat dat niet, want het is nog nooit gelukt.

Van volumepoeder of droogshampoo krijg ik ontzettend vet haar en het gaat er ook zo van klitten (misschien ook omdat de lengtes zo lang zijn, dat het bovenop niet veel nut meer heeft?).

Wat kan ik er mee doen? Heeft iemand van jullie ook dun haar en laagjes?
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 20 Okt 2016 15:07

Re: Laagjes in haar voor volume?

Ik volg dit even. Ik had vroeger mega dik haar, echt uitdunnen om het enigszins in toom te houden. Toen een periode lang haaruitval gehad en nu heb ik ook gewoon dun stijl haar en ik kan er ook niet zoveel mee. Heb een beetje hetzelfde als jij nu qua kapsel.

Ik heb wel het idee dat het weer iets beter is nu ik van de sulfates afgestapt ben en nog maar 2 hooguit 3x per week was.
<<

Elle123

Bericht 20 Okt 2016 15:32

Re: Laagjes in haar voor volume?

Ja ik heb ook veel baat gehad bij sulfaatvrije shampoo, vooral Kevin Murphy Plumping shampoo en conditioner heeft mijn haar echt gered (en het ruikt echt heerlijk, helaas behoorlijk duur). Ik moet het wel om de dag wassen, dan is het echt weer vet en slap. Ik wissel de shampoo daarom af met een ander merk (sulfaat- en parabenenvrij), zodat ik er wat langer mee doe. Momenteel heb ik Moroccain Oil, en een andere lijn van Kevin Murphy, maar als die op is ga ik toch weer de plumping lijn kopen, ik merkte echt verschil.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 20 Okt 2016 15:34

Re: Laagjes in haar voor volume?

Oh daar ga ik ook eens naar kijken dan. Ik heb laatst van een vriendin van mijn vriend die topkapster is een volumeshampoo en conditioner van Jennifer Aniston lijn (living proof) gekregen. Die zijn ook echt heel fijn (en duur :face: )
<<

Elle123

Bericht 20 Okt 2016 15:59

Re: Laagjes in haar voor volume?

Whatever schreef:Oh daar ga ik ook eens naar kijken dan. Ik heb laatst van een vriendin van mijn vriend die topkapster is een volumeshampoo en conditioner van Jennifer Aniston lijn (living proof) gekregen. Die zijn ook echt heel fijn (en duur :face: )


Jammer is dat he :nopompom: Die ga ik dan ook eens proberen. Kevin Murphy is 30 euro per flesje, en dan zit er 250 ml in dacht ik. Maar het is wel een stuk zuiniger dan bv Nivea shampoo. Ik heb wel altijd een flesje Guhl staan, een keer in de zoveel tijd was ik daar mee, zodat alle restjes haarlak e.d. er weer uit zijn. Vooral als ik ooit droogshampoo of volumepoeder heb gebruikt, dan krijg ik het niet goed schoon met die heel milde shampoos.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 20 Okt 2016 20:00

Re: Laagjes in haar voor volume?

Nou als je laagjes wilt moet je ze in iedere geval niet laten snijden. Dan wordt het veel springerigger.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 20 Okt 2016 21:14

Re: Laagjes in haar voor volume?

De laatste keer dat ik er geweest ben, heeft de kapper laagjes geknipt bij mij. Heeft qua volume wel iets geholpen volgens mij. Het is alweer een half jaar geleden, dus erg goed zit het niet meer op het moment, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem177

Bericht 20 Okt 2016 21:24

Re: Laagjes in haar voor volume?

Als je dun haar hebt raadt ik laagjes altijd af. Je maakt het inprinciepe nog dunner aan de onderkant. Ik vind het persoonlijk niet meer als er dan zon piekje haar hangt.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers