Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Subway

<<

Anoniem221

Bericht 19 Okt 2016 21:50

Subway

Ik google me een slag in het rondte, maar ik kan het niet vinden. Dus daarom maar even een topic over Subway met daarin mijn vraag. Welke Sub kies jij? Welk brood? Welke variant? En welke saus doe je daarbij?

Nu niet allemaal massaal gaan roepen dat jullie nooit iets van de Subway halen, want dan weet ik op het eind van dit topic nog niets. :P Ik eet namelijk altijd een Spicey Italian met gewone of peperkaas op een cheese and oregano met alle groenten en chipotle southwest saus en ik wil eens wat anders, maar ik weet niet wat. :wink:
Laatst gewijzigd door Anoniem221 op 19 Okt 2016 22:00, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 10:09

Bericht 19 Okt 2016 21:54

Re: Subway

Ik houd van Subway. Guilty pleasure. Meestal neem ik subway club met peperkaas, sla, komkommer, paprika, ui, jalapeño en de chipotle south west saus ❤️ 15 cm trouwens
Laatst gewijzigd door Poison op 19 Okt 2016 22:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
27-12-2011
03-06-2013
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 19 Okt 2016 21:54

Re: Subway

Haha leuk topic!

Ik eindig altijd (als ik er kom dan) met een halve honey oat met subway melt (niet teveel ui en pepertjes, verder alles erop) en sweet onion saus.

Ben dus ook wel benieuwd naar andere geslaagde combis!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Okt 2016 21:55

Re: Subway

Wat Google je dan?

Ik kom bijna nooit bij de Subway maar vind 't wel heel lekker af en toe. Ik nam altijd een meatball marinara sub maar die bestaat niet meer.
Ik neem meestal de Cheese oregano sandwich. Of sesam. Altijd 15 inch, 30 is te veel voor mij. Laatst had ik een soort American burger ofzo, die was wel lekker. Ik vind chipotle of bbq saus het lekkerst. En ik neem altijd met jalapeños.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem221

Bericht 19 Okt 2016 21:57

Re: Subway

Marin schreef:Wat Google je dan?



Ik heb alle, voor mij, denkbare opties wel gehad. Ben geen wereldwonder met google, maar hier kreeg ik helemaal niets naar voren.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Okt 2016 22:00

Re: Subway

Haha wie weet krijg je hier nog goede tips.
Heb je trouwens de Subway app? Daar kan je nog wel eens goeie deals uit halen. (ik had laatst een meal voor 4.50)
Let's discover the world together.
<<

Anoniem221

Bericht 19 Okt 2016 22:08

Re: Subway

Marin schreef:Haha wie weet krijg je hier nog goede tips.
Heb je trouwens de Subway app? Daar kan je nog wel eens goeie deals uit halen. (ik had laatst een meal voor 4.50)


Ja, die hebben we. We doen altijd twee sub's voor € 5,00. Het is goed dat Subway niet bij ons in het dorp zit, want ik kan dagelijks een sub eten. Ik ben verslaafd aan brood. :laughcry:
<<

Anoniem304

Bericht 19 Okt 2016 22:09

Re: Subway

Geen idee welk broodje en dan met tonijn, kaas, augurk, rode ui, sla en komkommer. Geloof ik.
En sweet onion saus.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 19 Okt 2016 22:17

Re: Subway

Mijn favo is pastrami *kwijl*, maar die was alleen in de VS als tijdelijk dingetje. Hier neem ik altijd steak&cheese (nou ja, die paar keer per jaar dan), met pittige kaas, chipotlesaus en véél jalapeno's. Broodje wisselt, wel 30 cm. :P
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 19 Okt 2016 23:21

Re: Subway

Oh Subway :heart: Is echt m'n guilty pleasure maar sinds ik vegetarisch eet vind ik het maar matig. Vroeger haalde ik bijna wekelijks een chicken fajita met avocado, zo lekker!
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 19 Okt 2016 23:24

Re: Subway

Brood honey oat, meestal sub of the day footlong.
Alles erop behalve olijven en chipotle south west saus.

Ik wil wel snel die pulled pork eens proberen.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem221

Bericht 19 Okt 2016 23:40

Re: Subway

De pulled pork heb ik maanden geleden voor het eerst en laatst in Duitsland gehad. Het is een lekker broodje vooral als de saus geeb bbqsaus is. Vriend heeft hem al inNL gehad met bbqsaus en ik een hapje, maar nee, de aanbevolen saus is voor mij geen succes. Maar vlees is lekker. Wel als het wordt gescooped uit de grote bak, want in portiebakjes wordt het vlees er niet lekkerder op. Maar das wel mijn mening. Iedereen heeft zijn eigen snaak. :)
<<

Anoniem304

Bericht 20 Okt 2016 08:41

Re: Subway

Ik kies trouwens 15cm. 30cm krijg ik echt nooit op.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 20 Okt 2016 10:29

Re: Subway

Ik neem altijd een 15 cm veggie patty met alle groenten behalve olijven en pepers. Soms ook advocado erbij. Altijd de niet-pittige kaas. Qua brood wissel ik wel eens. De enige andere vegetarische optie is die met alleen groenten en die trekt mij niet zo aan.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Okt 2016 10:31

Re: Subway

Ik neem altijd een 15 cm honey oat met tonijn, pittige kaas (allebei warm) en dan sla, komkommer en mayo. Beetje saai maar dat vind ik de lekkerste.

♥♥
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 20 Okt 2016 11:18

Re: Subway

Wat hebben ze voor pittige kaas dan?

Ik zie wel combo's langskomen die ik wel zie zitten! :smile:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Okt 2016 12:11

Re: Subway

Oh ja pittige kaas neem ik ook ipv de standaard kaas.

Whatever, dat zijn van die driehoekjes kaas die net iets pittiger zijn dan de standaard kaas. t is niet heel bijzonder, maar net lekkerder. En ik vraag altijd om twee keer kaas ipv één keer.

Ik vind het trouwens tof dat ze tegenwoordig guacemole hebben!
Let's discover the world together.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 20 Okt 2016 17:41

Re: Subway

Ik kom er dus echt nooit, ik vind het echt niet lekker. Ik ga liever ergens een lekker vers broodje eten bij een restaurant of lunchtentje. Ik vind het ook stinken als je er langs komt, maar misschien dat dat ook lag aan de specifieke vestiging waar ik heel vaak langs liep (daar kom ik nu nooit meer langs, en hier in de stad zit er wel een, maar daar kom ik nooit langs, dus ik heb het niet kunnen 'testen').
<<

Pixi

Noob

Berichten: 190

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:08

Bericht 20 Okt 2016 18:20

Re: Subway

Ik neem bijna altijd een halve honey oat met steak&cheese met pittige kaas. Alle groente behalve tomaat en extra pepers en dan sweet onion saus. Heerlijk!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 20 Okt 2016 18:35

Re: Subway

Een hele honey oat met steak and cheese. Mayonaise erbij en pittige kaas. Alle groente.
R. 2013
D. 2016
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 20 Okt 2016 19:24

Re: Subway

Ik heb door dit topic vanmiddag een broodje Subway gegeten. Giga op verheugd maar moet bekennen dat hij tegen viel :(
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem221

Bericht 20 Okt 2016 21:23

Re: Subway

Er staan echt lekkere subs tussen. Ik ben vandaag tijdelijk uit mijn comfortzone gestapt. Ik was vier uur lang in de stad en dan moet er natuurlijk gegeten worden. Sub cheese & oregano met Pulled Pork, alle groenten en Chipotle Southwest. Ik heb nog nooit zoiets smakeloos gegeten als dat broodje. Volgende keer gewoon weer een Spicey Italian. :bounce:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 21 Okt 2016 09:33

Re: Subway

Als we er komen, dan neem ik een sesam broodje met de mexicaanse kip, één plakje kaas en alle groentes behalve olijven. En dan Chipotle saus. Iets anders wil ik dus niet, ik ben heel standvastig. Als ik dan een keer zondig, moet ik wel weten dat ik het ook echt lekker vind!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 21 Okt 2016 09:38

Re: Subway

Mizz_S schreef:Ik kom er dus echt nooit, ik vind het echt niet lekker. Ik ga liever ergens een lekker vers broodje eten bij een restaurant of lunchtentje. Ik vind het ook stinken als je er langs komt, maar misschien dat dat ook lag aan de specifieke vestiging waar ik heel vaak langs liep (daar kom ik nu nooit meer langs, en hier in de stad zit er wel een, maar daar kom ik nooit langs, dus ik heb het niet kunnen 'testen').
Ik vind het zelf geen stank, maar alle Subways ruiken wel hetzelfde inderdaad.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 23 Okt 2016 15:48

Re: Subway

Mizz_S schreef:Ik kom er dus echt nooit, ik vind het echt niet lekker. Ik ga liever ergens een lekker vers broodje eten bij een restaurant of lunchtentje. Ik vind het ook stinken als je er langs komt, maar misschien dat dat ook lag aan de specifieke vestiging waar ik heel vaak langs liep (daar kom ik nu nooit meer langs, en hier in de stad zit er wel een, maar daar kom ik nooit langs, dus ik heb het niet kunnen 'testen').


Dat dus. Een keer iets gegeten, vond het echt vies. Oud en droog brood. Misschien dat dat gewoon pech was maar ik ben er dan wel meteen klaar mee. Vooral als er in de omgeving nog genoeg alternatieven zijn waar ik zeker weet dat ze er wel lekkere broodjes hebben.
Volgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers