Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Forum 3 jaar! #2

<<

Anoniem304

Bericht 17 Okt 2016 22:20

Forum 3 jaar! #2

bambina schreef:Ja ik vind dat ook jammer. Ze zouden een tijdlijn moeten maken waarbij je alleen dingen ziet van groepen/pagina's. Zodat je algemene tijdlijn gewoon van je vrienden is

Ik ga gewoon naar die groepen toe dan.

Maar sommige pagina's zijn ook veel te actief ja. Sowieso mis ik veel dingen van vrienden doordat iemand weer iets liked van Dumpert ofzo. Mijn hele tijdlijn bestaat uit dingen die geliked zijn door een ander. Amper nog 'echte' berichten.


-----------------------------------------------------
Deel 1: forum-3-jaar-t22537.html
<<

Anoniem331

Bericht 17 Okt 2016 22:20

Re: Forum 3 jaar!

Of spullen aanbieden die lang niet compleet zijn, gebeurt ook zo vaak. Dat mensen dat willen hebben denk ik dan.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Okt 2016 22:20

Re: Forum 3 jaar!

Dee schreef:Hahahahahaha mijn god Cotton!

Wij waren vandaag in het ziekenhuis voor controle en kwamen stel tokkies binnen; niet normaal. Iedereen en alles kreeg de schuld van hun schulden. Kpn omdat je extra moest betalen als je tv in meerdere kamers wilde; postorderbedrijven omdat die je een hoger krediet gaven als je een paar keer wel betaalde.. Ze gingen ook maar PVV stemmen, want ze werden helemaal de vernieling in geholpen door dit kabinet. Echt... #huilen

Het is allemaal de schuld van de Rabobank en de buitenlanders. :yes:
<<

Anoniem177

Bericht 17 Okt 2016 22:21

Re: Forum 3 jaar!

Nu moet Facebook het idee nog even bedenken...en vooral uitvoeren
<<

Anoniem304

Bericht 17 Okt 2016 22:22

Re: Forum 3 jaar!

Popcorn schreef:Of spullen aanbieden die lang niet compleet zijn, gebeurt ook zo vaak. Dat mensen dat willen hebben denk ik dan.

Ik kocht zaterdag een Barbie. Nieuw in doos. Doos was wat stoffig, dacht ik. Tot ik thuis was en de doos openmaakte.

Mevrouw was even 'vergeten' te melden dat er rook en roetschade was. Zit dat wijf gewoon rotzooi te verkopen wat uit de brand komt. MEUREN!
<<

Anoniem331

Bericht 17 Okt 2016 22:22

Re: Forum 3 jaar!

Ik ben al een stuk minder actief oo Facebook dan een poos terug, net wat Cotton zegt, je ziet alleen nog maar wat een ander liked!
<<

Anoniem187

Bericht 17 Okt 2016 22:22

Re: Forum 3 jaar!

Jaaaaa, 100! Nu mag ik slapen. #weltruste #goodnight
<<

Anoniem331

Bericht 17 Okt 2016 22:23

Re: Forum 3 jaar!

Ja dan baal je toch? Ouders van mijn ex zijn echt kringloopfanaten, en dat is heel prima, maar veel dingen koop ik dan gewoon liever nieuw. Er is altijd wel iets niet compleet of stuk.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Okt 2016 22:23

Re: Forum 3 jaar!

Wat dat betreft heb ik veel betere ervaringen met Amerikanen, zo lief. Ik zocht een Barbie die helemaal niet echt speciaal is, maar hier in NL gewoon niet verkrijgbaar. Had ik op zo`n FB pagina een oproepje gedaan. Stuurt zo`n Amerikaanse 'm nieuw in doos naar me op voor alleen de shipping, omdat ze dat al duur zat vond. Super lief.
Je krijgt zulke lieve en leuke berichtjes van Amerikanen altijd op je dingetjes op FB in die groepen. Ik verhuis!
<<

Anoniem304

Bericht 17 Okt 2016 22:24

Re: Forum 3 jaar!

Popcorn schreef:Ja dan baal je toch? Ouders van mijn ex zijn echt kringloopfanaten, en dat is heel prima, maar veel dingen koop ik dan gewoon liever nieuw. Er is altijd wel iets niet compleet of stuk.

Hebben zij nog kringlooptips hier in Friesland of iig in de buurt. Ik heb altijd het idee dat het hier 10x niks is.
<<

Anoniem177

Bericht 17 Okt 2016 22:24

Re: Forum 3 jaar!

Slaaplekker Serendipity
<<

Anoniem316

Bericht 17 Okt 2016 22:25

Re: Forum 3 jaar!

Er zijn dan ook van die mensen die altijd ALLES willen hebben. Ik vraag me dan echt af wat ze er mee doen..
<<

Anoniem315

Bericht 17 Okt 2016 22:25

Re: Forum 3 jaar!

#spannendverhaal inderDEEd Dee. Ik vind zowel Enzo als Dee gruwelijk irritant, maar ik zal m'n best doen dit #goeieverhaal gauw te vergeten en de associatie niet te leggen met jou als persoon.

Jeetje Cotton, dat is echt een pure #tokkie reactie van diegene op de fb verkooppagina.

#dittopicgaatwelhardzeg
<<

Anoniem304

Bericht 17 Okt 2016 22:25

Re: Forum 3 jaar!

Dee schreef:Er zijn dan ook van die mensen die altijd ALLES willen hebben. Ik vraag me dan echt af wat ze er mee doen..

Hahaha. Ja echt he? :eyes:
<<

Anoniem315

Bericht 17 Okt 2016 22:25

Re: Forum 3 jaar!

#iklootgraagmee


....

#walg
<<

Anoniem304

Bericht 17 Okt 2016 22:26

Re: Forum 3 jaar!

Als we nou een paar zulke avondjes doen, dan halen we wel die 1 miljoen!

#sinterklaasisbijnaweerinhetland
<<

Anoniem331

Bericht 17 Okt 2016 22:26

Re: Forum 3 jaar!

Cotton schreef:
Popcorn schreef:Ja dan baal je toch? Ouders van mijn ex zijn echt kringloopfanaten, en dat is heel prima, maar veel dingen koop ik dan gewoon liever nieuw. Er is altijd wel iets niet compleet of stuk.

Hebben zij nog kringlooptips hier in Friesland of iig in de buurt. Ik heb altijd het idee dat het hier 10x niks is.



Vast wel, geen kringloop waar ze niet zijn geweest. In Heerenveen zit een oas nieuwe, daar zijn ze wel over te spreken. Zal eens vragen of ze niet een leuk lijstje kunnen maken :smile:
<<

Anoniem316

Bericht 17 Okt 2016 22:26

Re: Forum 3 jaar!

Exogenesis schreef:#spannendverhaal inderDEEd Dee. Ik vind zowel Enzo als Dee gruwelijk irritant, maar ik zal m'n best doen dit #goeieverhaal gauw te vergeten en de associatie niet te leggen met jou als persoon.

Jeetje Cotton, dat is echt een pure #tokkie reactie van diegene op de fb verkooppagina.

#dittopicgaatwelhardzeg


Haha doe maar gauw. Om mijn naam nu weer te veranderen gaan mensen niet trekken. Er zijn een aantal die nog steeds niet weten wie ik ben of er pas net achter zijn.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Okt 2016 22:27

Re: Forum 3 jaar!

Popcorn schreef:
Cotton schreef:
Popcorn schreef:Ja dan baal je toch? Ouders van mijn ex zijn echt kringloopfanaten, en dat is heel prima, maar veel dingen koop ik dan gewoon liever nieuw. Er is altijd wel iets niet compleet of stuk.

Hebben zij nog kringlooptips hier in Friesland of iig in de buurt. Ik heb altijd het idee dat het hier 10x niks is.



Vast wel, geen kringloop waar ze niet zijn geweest. In Heerenveen zit een oas nieuwe, daar zijn ze wel over te spreken. Zal eens vragen of ze niet een leuk lijstje kunnen maken :smile:

Haha ja graag! Lief :good:
<<

Anoniem316

Bericht 17 Okt 2016 22:27

Re: Forum 3 jaar!

Zo'n vlooienmarkt als in Eelde Cotton, Is dat niet wat of ben je daar wel eens geweest? Geen idee hoever je er voor wil rijden natuurlijk :)
<<

Anoniem304

Bericht 17 Okt 2016 22:28

Re: Forum 3 jaar!

Dee schreef:Zo'n vlooienmarkt als in Eelde Cotton, Is dat niet wat of ben je daar wel eens geweest? Geen idee hoever je er voor wil rijden natuurlijk :)

Als dagje weg vind ik dat best leuk hoor. Ga er eens wat over opzoeken!
<<

Anoniem315

Bericht 17 Okt 2016 22:29

Re: Forum 3 jaar!

Haha, nee doe maar niet inderdaad. Laat je naam maar gewoon zo Dee :)

#ikeetchocolavandeijsfabriek #goddelijk

Die hashtags maken wel wat los? Forumt lekker zo!
<<

Anoniem304

Bericht 17 Okt 2016 22:30

Re: Forum 3 jaar!

Van onze ijsfabriek Exo?
<<

Anoniem177

Bericht 17 Okt 2016 22:30

Re: Forum 3 jaar!

Is dat in Eelde leuk? Wij gingen vaak naar zuidbroek maar dat is geen hol meer aan
<<

Anoniem315

Bericht 17 Okt 2016 22:31

Re: Forum 3 jaar!

Jup. Ik was bij m'n zus vanmiddag :)
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers