Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Korting bij baby megastore

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Okt 2016 15:42

Korting bij baby megastore

Wie van jullie heeft er bepaalde items bij een baby megastore gehaald en daarbij korting gekregen? Denk aan de Baby Park, Baby Dump, Prenatal, Baby & Tiener etc.

Heb je toen meerdere items tegelijkertijd gekocht, zoals het kamertje, wiegje, kinderwagen, autostoel, kinderstoel etc tegelijkertijd? Hoeveel korting kreeg je? Of kreeg je één van deze items cadeau?

Wij willen één dezer weken een aantal grote aankopen doen. Het kamertje wordt voor ons alleen een ledikant en commode, geen linnenkast (gezien we een grote Pax kast in de babykamer hebben staan) en willen daar in elk geval de kinderwagen bij kopen, hopende op wat korting. Hopelijk het wiegje cadeau. Loont het om andere grote items ook direct te kopen?

Benieuwd naar ervaringen!
Let's discover the world together.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 570

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 18 Okt 2016 15:53

Re: Korting bij baby megastore

Wij zijn bij de babydump geweest en daar loonde zich het wel. Wat we precies overal bij kregen weet ik niet meer, maar t waxzoiets: We hebben een ledikant en commode gekocht, volgens mij kregen we daar een matras ter waarde van 90 euro bij, bij de kinderwagen kregen we een luiertas van 45 euro, bij de box een boxmobiel van 30 euro. Het bedrag van de gratis spullen, wordt ook verrekend als je een andere kiest. Bijvoorbeeld de luiertas, wij wilde graag die bij de wagen hoort (was 119), dan geven ze daar de 45 euro korting op, hetzelfde voor de matras.

Bij de babydump heb je een laagste prijsgarantie tot de leverdatum, dat vond ik ook wel handig.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 18 Okt 2016 15:58

Re: Korting bij baby megastore

Op zich geven ze bij babydump geen extra korting meer omdat ze al de goedkoopste zijn en gratis dingen erbij geven.

Bij het kamertje hadden wij de box gratis. Bij de autostoel een stoelbeschermer gratis. Bij het matrasje een matrasbeschermer gratis. Toen we vroegen of er nog te onderhandelen viel over de totaalprijs kon dat niet.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem253

Bericht 18 Okt 2016 16:00

Re: Korting bij baby megastore

Wij hebben bij prenatal veel spullen gratis gehad bij het aanschaffen van (dure) aankopen.
Geloof dat we toen iets van €400,- aan spullen gratis kregen. Als je het exact wilt weten moet ik de bon even zoeken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Okt 2016 16:01

Re: Korting bij baby megastore

Oh ja de box was ik nog vergeten!

Ster (en Jip dus), hebben jullie die dingen telkens los gekocht en daar telkens iets van korting over gekregen? Dat is wel mooi!

Nee hoor, Champagne, exact hoeft niet. Maar dat klinkt also een hele mooie korting.
Let's discover the world together.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 18 Okt 2016 16:16

Re: Korting bij baby megastore

Nee geen korting, wel gratis artikel er bij.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Okt 2016 16:18

Re: Korting bij baby megastore

Ja dat bedoel ik. Maar ik bedoelde te vragen of je alles in één keer kocht, dus kamertje, autostoel, matrasje en daar in één keer al die items gratis bij kreeg? Of telkens als je dus bijvoorbeeld ook maar één item kocht, kreeg je er al iets gratis bij?

Verbaast me nog wel eigenlijk! Bij zo'n grote uitgave als kamertje kan ik me dat voorstellen, maar bij een matrasje dan iets van korting er bij, dat is heel netjes!

Oftewel: We hoeven dus niet echt ál die dingen in één keer te kopen om eventuele korting/gratis items te krijgen?
Let's discover the world together.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 18 Okt 2016 16:23

Re: Korting bij baby megastore

Oh, euhm. Dat weet ik niet. Bij een kamertje was het sowieso de box. Die andere dingen volgens mij ook als we die los gekocht hadden. Meestal staat het er bij in de winkel of op de site.

Hier zie je het al: https://www.baby-dump.nl/ 'nu met gratis....'
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Okt 2016 16:28

Re: Korting bij baby megastore

Haha volgens mij kan ik mezelf echt niet meer uitdrukken vandaag.

Heb je alles in één klap gekocht, of ben je meerdere keren in de winkel geweest en kreeg je telkens iets van korting? Dat probeer ik te vragen. (neem aan dat je dat zelf nog wel weet haha), maar aan je antwoord te lezen dat laatste dus. Dat klinkt iig goed :) Dank je.
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 18 Okt 2016 17:08

Re: Korting bij baby megastore

Wij hebben afgelopen week de kinderwagen bij Babydump gekocht en kregen daar een luiertas en maxicosi bij. Hadden wij niet op gelet dus waren al verbaasd haha!

Meubeltjes hebben we nog niet echt een keuze in kunnen maken verder.
10.04.17
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 570

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 18 Okt 2016 17:17

Re: Korting bij baby megastore

Wij hebben alles in 1x gekocht wat ik hierboven noem.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Anoniem316

Bericht 18 Okt 2016 17:17

Re: Korting bij baby megastore

Wij hebben op de kinderwagen wat korting gekregen. We hebben uiteindelijk geloof ik de voetenzak gratis gekregen. Je kon er ook nog een tas bij krijgen maar die vond ik niet mooi dus dat bedrag kregen we als korting. Ook kregen we een maxi cosi er bij. Dus dat scheelde wel :)

Verder kregen we later nog een cadeaubon van € 50,00 voor al het gezeik dat we hebben gehad.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 18 Okt 2016 18:09

Re: Korting bij baby megastore

We hebben alles in 1 keer gekocht. Maar ik denk dat je dus met losse koop ook die dingen gratis krijgt.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 18 Okt 2016 18:28

Re: Korting bij baby megastore

Wij hebben bij de Babydump het kamertje gekocht en de box erbij gekregen.

Bij de Prénatal hebben we de wagen gekocht en de voetenzak erbij gekregen.
En een extra paar adapters voor de maxicosi, maar dat was een foutje. Hebben het extra paar via MP verkocht :angel:
<<

Anoniem304

Bericht 18 Okt 2016 19:10

Re: Korting bij baby megastore

Heel veel mensen vragen ook niet om korting he? Daarom kan het ook 'uit'.

Wij hebben de afgelopen tijd inbouwapparaten voor onze keuken gekocht. Mijn oom werkt bij een witgoedwinkel en die zei dat meer dan de helft van de mensen niet om korting vraagt. Mijn vriend vraagt praktisch overal op korting en dat heeft ons voor alleen die apparaten al bijna €500 opgeleverd.
Wel een ander soort product, maar denk dat het op hetzelfde neer komt. Wie niet waagt, die niet wint. Geloof niet dat het veel uitmaakt of je veel in 1x koopt of losse producten.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 18 Okt 2016 19:22

Re: Korting bij baby megastore

Wij hebben bij de kinderwagen de voetenzak erbij gehad. Bij de commode, wieg, box en matrassen (zelfde winkel, niet tegelijk uitgezocht met de wagen, wel gelijk geleverd) kregen we €100 korting. Dit waren de standaard kortingen, we hebben niet om extra korting gevraagd. Nu ik dit zo opsom, hadden we dat best kunnen proberen. We hebben voor zo'n €2.500 uitgegeven in dezelfde winkel. Dat is nog los van het beddengoed/accessoires wat we later daar gekocht hebben.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem316

Bericht 18 Okt 2016 19:23

Re: Korting bij baby megastore

Mijn man vroeg inderdaad om de extra korting. De tas en de maxicosi krijg je er altijd wel bij. Zo'n voetenzak en adapters tikken toch wel aan en die kregen we dus als korting.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Okt 2016 19:27

Re: Korting bij baby megastore

Wat Cotton zegt inderdaad! Ik werkte bij prenatal niks e kinderwagen- en meubelafdeling. In mijn tijd kregen mensen die erom vroegen vaak wel 10% korting als ze een complete kamer of wagen of allebei kochten. Volgens mij krijg je bij prenatal nu vaker spullen gratis in plaats van kassakorting, maar ik weet het niet zeker.

Overigens, ik zou het argument "ik koop de hele uitzet hier dus dan kan er wel iets met de prijs gedaan worden toch" niet zo gebruiken. Je bent namelijk echt niet de enige die dat doet (de hele uitzet daar kopen dus), en het maakt ook vrij weinig uit.

♥♥
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 18 Okt 2016 20:00

Re: Korting bij baby megastore

Ik heb hier weleens een folder van gezien:

http://www.prenatal.nl/prenatal/nl/pers ... pping.html
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 18 Okt 2016 20:21

Re: Korting bij baby megastore

Ster schreef:Wij zijn bij de babydump geweest en daar loonde zich het wel. Wat we precies overal bij kregen weet ik niet meer, maar t waxzoiets: We hebben een ledikant en commode gekocht, volgens mij kregen we daar een matras ter waarde van 90 euro bij, bij de kinderwagen kregen we een luiertas van 45 euro, bij de box een boxmobiel van 30 euro. Het bedrag van de gratis spullen, wordt ook verrekend als je een andere kiest. Bijvoorbeeld de luiertas, wij wilde graag die bij de wagen hoort (was 119), dan geven ze daar de 45 euro korting op, hetzelfde voor de matras.

Bij de babydump heb je een laagste prijsgarantie tot de leverdatum, dat vond ik ook wel handig.


Ja hier hetzelfde! Als er tussen de aankoop en de geboortedatum (geloof ik) ergens een betere actie ziet, kun je dit melden bij babydump en krijg je dit alsnog.
2016
<<

Anoniem192

Bericht 18 Okt 2016 20:26

Re: Korting bij baby megastore

Ik was met mijn zus mee met de kinderwagen kopen en ze had het showmodel, maar online hadden we dezelfde gezien mét paraplu en nog wat andere dingen. Toen kregen we dus nog extra korting (de prijs van paraplu etc) en was het zelfs goedkoper dan online (een hele andere winkel).

Ik denk dat je best om wat extra's kan vragen hoor! Proberen kan altijd :)
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 18 Okt 2016 20:26

Re: Korting bij baby megastore

Vaak krijg je bij aankoop van een heel kamertje een gratis box,
bij de kinderwagen een gratis maxi cosi en luiertas.

Wij hadden alles van marktplaats, omdat we het zonde vonden nieuw te kopen terwijl er bijv bijna niks slijt aan babymeubels en je alles eigenlijk heel erg kort gebruikt.....
Onze box van Bopita, gekocht voor 30 euro, opnieuw geschilderd, voor 2 kindjes gebruikt 10 maanden en daarna verkocht voor 40 euro :smile: .
Enige wat we nieuw kochten was het badje en de spullen die daarbij hoorden, aankleedkussen enz, alle kleertjes, piekstok en klamboe en een Mac Laren Quest buggy vanwege de garantie. Een buggy gebruik je namelijk wel een aantal jaar en ook heel vaak.
04-2014
10-2015
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 18 Okt 2016 20:30

Re: Korting bij baby megastore

Ons ledikant, commode en linnenkast gekocht voor 250 euro op MP terwijl die lijn in de winkel 900 euro kostte destijds... en je kon aan niks zien dat het voor een kindje gebruikt was.
Zelfde geldt voor onze kinderwagen. Voor 280 euro gekocht incl maxi cosi, adapters en wandelwageninzet, in de winkel te koop voor 1100 euro. En er zat geen vlekje op!

Je bent eigenlijk een dief van je eigen portemonne om alles nieuw te halen, maar dat moet iedereen zelf weten.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem316

Bericht 18 Okt 2016 20:34

Re: Korting bij baby megastore

Nou en of Milou! Het is dat wij de kinderwagen cadeau kregen maar anders hadden wij nooit een nieuwe gekocht. Ik zie onze kinderwagen ook al voorbij komen op MP voor een schijntje van de nieuwwaarde. Zo zonde!

En sowieso vind ik de babykamers enorm overpriced.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 18 Okt 2016 20:39

Re: Korting bij baby megastore

Eens met je Dee.
Tweedehands krijg je erg weinig voor babyspullen.
maxi cosi's voor 20 euro... kosten in de winkel minimaal 99.
04-2014
10-2015
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers