Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuk tijdverdrijf

<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 11 Okt 2013 11:20

Leuk tijdverdrijf

Ik verveel me echt te pletter. Speel al dagen spelletjes op facebook zoals Farm Ville, Farm Heroes, Pet Saga etc. Dus daar heb ik het zin wel een beetje vanaf.
Wat is er nog meer leuk om te doen op internet qua spelletjes?
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem12

Bericht 11 Okt 2013 11:25

Re: Leuk tijdverdrijf

Hou je niet van TV-series?
<<

Anoniem 53

Bericht 11 Okt 2013 11:25

Re: Leuk tijdverdrijf

Of films?
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 11 Okt 2013 11:26

Re: Leuk tijdverdrijf

Ja, ook leuk maar na een half uur val ik in slaap.

Man heeft al een heel aantal disney films voor me gedownload, maar als ik overdag slaap slaap ik 's nachts slecht.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem12

Bericht 11 Okt 2013 11:32

Re: Leuk tijdverdrijf

Hmm, nee dan is dat ook niet echt een optie. Speel je ook Candy Crush? Verslavend en houdt je wel wat scherp.
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 11 Okt 2013 11:35

Re: Leuk tijdverdrijf

Forummen ;)

Heb je overdag wel aanspraak van vrienden/familie etc? Dat breekt de dag kan ook al een hoop schelen, is mijn ervaring. Maar het is gewoon lastig dat de meeste mensen overdag werken doordeweeks.

Heb je niet nog klusjes liggen die je kunt doen, bijvoorbeeld foto's uitzoeken en een digitaal album maken?
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 11 Okt 2013 11:44

Re: Leuk tijdverdrijf

Candy Crush doe ik niet meer, die verslaving is al geëindigd in frustratie ;)

Nee, heb geen mensen om me heen, maar dat doe ik op dit moment zelf. Wil het liefst niets of niemand om me heen, dan moet ik praten en dat kost me veel energie.

Heb alleen nog foto's liggen die al afgedrukt zijn, die moeten nog in een album. Maar dat kan ik op dit moment niet.

Ik ben op zoek naar simpele leuke spelletjes waar ik lekker bij kan bank hangen en verder vooral niet te ingewikkeld zijn.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem12

Bericht 11 Okt 2013 11:46

Re: Leuk tijdverdrijf

Mahjong vind ik ook altijd leuk!
<<

Anoniem7

Bericht 11 Okt 2013 11:46

Re: Leuk tijdverdrijf

Het je een reden dat je bankgebonden bent? Anders zou ik even op en neer naar de winkel gaan en bijvoorbeeld iets lekkers bakken ofzo. Meteen wat leuke tijdschriften meenemen en dan ben je wel ene middagje zoet :)
<<

Anoniem205

Bericht 11 Okt 2013 11:48

Re: Leuk tijdverdrijf

94 seconds. Is wel in het engels, maar ik vind het een uitdaging! Dan krijg je een letter en een categorie en moet je een term die begint met die letter in die categorie zoeken. Soort pim pam pet, maar dan zo veel mogelijk in 94 seconden. Uitdaging ;-)

En:
Icomania
LogosQuiz
4 plaatjes
Meon
Unblock me
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 11 Okt 2013 11:54

Re: Leuk tijdverdrijf

Kom door jullie reacties op spelletjes.nl, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb :0

Maple, ik ben maandag geopereerd, heb mijn 'nieuwe tieten' gekregen. Vandaar dat ik vrij weinig kan en vooral mag. Een pan optillen behoort helaas nog niet tot de opties.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem7

Bericht 11 Okt 2013 11:57

Re: Leuk tijdverdrijf

Ik bedoelde ook eerder de oven, een cake ofzo, maar ik denk dat dat dan ook niebt tot de opties behoort... Ik heb verder geen tips voor spelletjes, maar wil je wel even sterkte wensen!
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 11 Okt 2013 11:57

Re: Leuk tijdverdrijf

Als het je teveel energie kost, snap ik dat je even geen mensen om je heen wilt. Verder heb ik helaas niet heel veel tips voor je maar hopelijk kun je je op spelletjes.nl weer even uitleven!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 11 Okt 2013 11:59

Re: Leuk tijdverdrijf

Hoe gaat het met je Bisq? Veel sterkte. :hug:
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 11 Okt 2013 12:25

Re: Leuk tijdverdrijf

Het gaat redelijk. Ik voel me een beetje een zeur. Het doet pijn en ik word gek van de twee drains die er nog in zitten. Ze jeuken als een gek. Verder heb ik vooral nergens zin in. Het valt me toch weer tegen wat ook deze operatie in m'n hoofd met me doet. Ik had verwacht dat ik vooral blij zou zijn dat mijn verminkte borsten er weer een beetje leuk uit zouden zien, maar niets is minder waar.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 11 Okt 2013 12:33

Re: Leuk tijdverdrijf

Een zeur? Nee joh!
Je operatie is pas een paar dagen geleden dus logisch dat het nog allemaal stom en vervelend is. Pijn is gewoon niet leuk en kan je humeur ontzettend beïnvloeden, net als de jeuk. En als jij het gevoel hebt dat je het nodig hebt om te 'zeuren' dan moet je daar eigenlijk gewoon even aan toegeven want naar mijn idee is dat onderdeel van de verwerking van alles wat je is overkomen.
Ik heb ontzettend makkelijk praten, maar probeer het allemaal nog even wat tijd te geven. Er is onwijs gerommeld aan je borsten, de littekens zijn nog vers en dus is het niet meer dan normaal dat ze nog niet zo mooi zijn hoewel ik snap dat je dat wél gehoopt had. Mijn ervaring is dat een operatie slechts enkele uren in beslag neemt maar daarna komt het herstel en dat heeft véél langer nodig. Maar tegelijk weet ik ook dat dat het juist soms moeilijk maakt om de moed er in te houden.

Als je je ei even kwijt wilt, je mag me altijd een pm sturen hoor! :hug:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 11 Okt 2013 12:34

Re: Leuk tijdverdrijf

Bisq schreef:Het gaat redelijk. Ik voel me een beetje een zeur. Het doet pijn en ik word gek van de twee drains die er nog in zitten. Ze jeuken als een gek. Verder heb ik vooral nergens zin in. Het valt me toch weer tegen wat ook deze operatie in m'n hoofd met me doet. Ik had verwacht dat ik vooral blij zou zijn dat mijn verminkte borsten er weer een beetje leuk uit zouden zien, maar niets is minder waar.


Jeetje.. Nou, een zeur ben je zeker niet! Ik kan me voorstellen dat deze operatie er weer behoorlijk in gehakt is, zeker na alles wat je al hebt meegemaakt. Vergeet niet om lief te zijn voor jezelf. Dat je jezelf nu nog niet blij voelt lijkt me best normaal, hopelijk is dat over een tijdje anders. Heel veel sterkte gewenst..! :hug:
<<

Patsy

Bericht 11 Okt 2013 12:39

Re: Leuk tijdverdrijf

Dat is toch ook helemaal niet gek, Bisq. Er is zoveel gebeurd in de afgelopen periode. Deze operatie is daar een gevolg van, zeker nu wordt je daar weer volop mee geconfronteerd. Daarbij heb je, nu je niet veel kunt doen en veel alleen bent alle tijd om er (te) veel over na te denken. Ik vind het echt niet raar dat je nu niet meteen helemaal vrolijk en blij bent. Maar ik weet zeker dat dat weer komt. :hug:
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 11 Okt 2013 12:46

Re: Leuk tijdverdrijf

Jullie lieve berichten doen me al goed, dank jullie wel!

Ik wil hier helemaal niet over zeuren en blij zijn dat ik er nu voorlopig weer even vanaf ben maar zo voelt het nog niet.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem 53

Bericht 11 Okt 2013 13:15

Re: Leuk tijdverdrijf

:hug: Bisq. En je zeurt inderdaad niet, alles behalve zelfs.
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 11 Okt 2013 13:28

Re: Leuk tijdverdrijf

Zo voelt het inderdaad misschien nog niet maar dat komt wel, dat heeft tijd nodig.
En tot die tijd is het juist geoorloofd om af en toe even lekker te 'zeuren'!

Edit: overigens herken ik je gevoel van 'niet willen zeuren' helemaal, dus het is écht niet zo dat ik het wil bagatelliseren!
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 11 Okt 2013 16:18

Re: Leuk tijdverdrijf

Inderdaad, je zeurt niet!

Maare, misschien kun je je vriend vragen wat tijdschriften te halen, misschien kun je haken (Of maak je dan bewegingen die vervelend zijn?) of breien. Japanse puzzels, muziek sorteren voor in de auto....

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers