Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 15 Okt 2016 19:49

Re: Weekend!

We zijn gisteren op kraamvisite geweest bij vrienden. Wat is zo'n pasgeboren meisje dan klein vergeleken met onze reus ;)

Vandaag had ik een high tea met een vriendin, erg gezellig! En mijn oom en tante kwamen even langs.

Morgen ga ik eerst bootcampen en daarna lunchen bij mijn ouders. De kinderen blijven daar en ik ga naar het koffieconcert in de dorpsgemeenschap waar mijn broertje woont, nog een beetje zijn verjaardag vieren :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem315

Bericht 15 Okt 2016 20:41

Re: Weekend!

Vrijdagavond: uit eten geweest met man en kinderen.
Zaterdag: paardgereden, boodschappen gedaan en omgerommeld in huis.
Zondag: high tea met vriendinnen en in de namiddag paardrijden.
<<

Anoniem186

Bericht 15 Okt 2016 20:55

Re: Weekend!

Vandaag een verjaardag van een vriendin gehad. En ik ben nu onderweg naar andere vrienden, we gaan naar een feestje. En dan ga ik morgen bij die vrienden de hele dag slapen haha.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 15 Okt 2016 21:18

Re: Weekend!

Ik ben net thuis van een feestje bij de korfbal, met genoeg wijn haha.
Morgen nog niets op de planning.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 15 Okt 2016 21:40

Re: Weekend!

Ik heb echt een saai weekend.. In 1 week ben je toch echt niet hersteld van gescheurde enkelbanden, dus een wandelingetje van 5 tot 10 minuten is al heel veel. Ben daardoor best aan huis gekluisterd. Man moet het hele weekend werken (gisteravond tot laat), dus ik ben de hele tijd alleen/met E. (E. is ook veel bij oppas geweest omdat ik haar de trap niet op kreeg).
Super spannend hier dus.. :thumbdown:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers