Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwemles benodigheden

<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 14 Okt 2016 21:48

Zwemles benodigheden

Als het goed is, gaat dochter zwemdiploma b zondag halen. En ze wil nog door voor c. Ze moeten hiervoor een regenjasje aan voor het 'met-kleren-zwemmen'. Wie heeft tips waar ik net beste zoiets kan kopen? Liefst zo soepel en dun mogelijk, want het lijkt me al zwaar genoeg.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 14 Okt 2016 21:49

Re: Zwemles benodigheden

Heeft de zwemjuf niet wat liggen? Hier kunnen we ze namelijk lenen, wel zo makkelijk.
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 14 Okt 2016 21:51

Re: Zwemles benodigheden

Nee...moeten we zelf voor zorgen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 14 Okt 2016 21:54

Re: Zwemles benodigheden

Oh jammer. Dan is mijn enige tip dat ik niet zo'n stugge regenjas zou kopen maar bijvoorbeeld een windjack. Als je 1 zonder voering vind is dat het handigste anders blijft al het water er in zitten en komen ze zo moeilijk het wat uit. Zonder capuchon is ook handiger.
<<

Anoniem331

Bericht 14 Okt 2016 21:55

Re: Zwemles benodigheden

En anders misschien op school vragen? Er zijn vast kinderen die hun c diploma al hebben? Oproepje op Facebook misschien?
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 14 Okt 2016 22:03

Re: Zwemles benodigheden

Ik zou tweedehands iets proberen te kopen. Mijn dochter had met haar C-diploma een regenjas van decathlon aan die haar net te klein was geworden, die was heel soepel.

Knap trouwens dat ze al bijna twee zwemdiploma's heeft!
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 14 Okt 2016 22:06

Re: Zwemles benodigheden

Liadan schreef:Ik zou tweedehands iets proberen te kopen. Mijn dochter had met haar C-diploma een regenjas van decathlon aan die haar net te klein was geworden, die was heel soepel.

Knap trouwens dat ze al bijna twee zwemdiploma's heeft!



Hmm..ik heb even bij decahtlon gekeken en zag daar een regenjasje staan voor 6.99. Kan uiteraard overwegen om dan een net te klein maatje te pakken. En die vervolgens gewoon ook te gebruiken voor zoonlief, als het regent.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 16 Okt 2016 23:32

Re: Zwemles benodigheden

Ik zou in elk geval geen regenjas met drukknopen kopen. Die gaan in het water bijna altijd open waardoor de kinderen half verstrikt raken in de jas tijdens het zwemmen.

Een windjack mag in principe ook, dus ik heb voor mijn eigen zoon zijn oude zomerjas gebruikt.
Zolang hij maar niet te dun is en wel wat water tegen houdt, dat maakt het zwaarder wat ook de bedoeling is van het zwemmen met (regen)jas.
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers