Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

<<

anoniem224

Bericht 14 Okt 2016 14:41

Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

Ik vlieg komende maandag op dinsdag naar Turkije. Nu wilde ik al vroeg gaan (laatste trein pakken) maar dan ben ik wel erg vroeg op Schiphol. Zijn er wat koffietentjes open of zo in de nacht? Kan ik er sowieso een aantal uren voor mijn vlucht vertrekt terecht?

Ik heb geen ander vervoer helaas, mijn vader wil me wel brengen maar hij is geen nachtrijder dus ik heb gezegd dat hij niet hoeft te rijden, aangezien hij dan alleen bijna 2 uur terug zou moeten rijden. Vrienden werken allemaal gewoon dus die ga ik ook niet vragen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Okt 2016 14:50

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

Volgens mij gaat alles wel dicht tussen de laatste avond vlucht en eerste ochtend vlucht. Je kunt natuurlijk wel op een bankje wachten. Of een nachtje in het Yotel achter de douane overwegen.
Let's discover the world together.
<<

anoniem224

Bericht 14 Okt 2016 14:53

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

Hmm. Yotel heb ik overwogen, maar vind ik echt te duur. Eens kijken hoe laat de eerste vluchten gaan.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 14 Okt 2016 14:53

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

Ik weet niet hoe vroeg je vliegt? Maar misschien is er nog wel een goedkoop verblijf bij de luchthaven te boeken als je het niet ziet zitten om zo vroeg op de luchthaven te zijn.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Okt 2016 14:54

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

Rond vijf uur gok ik? Ik ben nog nooit zo vroeg gevlogen dus ik heb geen ervaring met wanneer wat open gaat.
Let's discover the world together.
<<

anoniem224

Bericht 14 Okt 2016 15:04

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

Ik moet rond 5 uur op Schiphol zijn. Als ik met de trein ga ben ik een uurtje of 2 vroeger. Ik denk dat ik toch maar iets anders ga verzinnen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 14 Okt 2016 15:53

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

Wij zijn er wel eens geweest op die tijd. La place is open en verder kun je natuurlijk gewoon wat rondlopen of in een stoel Netflix kijken.
R. 2013
D. 2016
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 14 Okt 2016 16:52

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

Jij woont toch vlakbij mij? Als jij zelf een auto hebt wil ik je best brengen..
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 14 Okt 2016 17:14

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

Achter de douane ter hoogte van incheckbalie 21 is een tentje met broodjes en smoothies altijd open.

Wij hebben in het Mercure geslapen toen we naar Kaapverdië gingen. We vlogen om 7:20u en gezien m'n zwangerschap trok ik het echt niet om de nacht over te slaan. Daar slapen was heerlijk! Super fijn bed en goed geregeld. Het zit achter de douane dus je moet wel je bagage in de bagagekluis doen (niet duur) ter hoogte van incheckbalie 9. Dat betekent dat je smorgens dus via de douane (die voor vanuit buiten Europa) weer naar de vertrekhal moet om je koffer te halen en in te checken. Uiteindelijk ging onze wekker dus om 5u en konden we gewoon op ons gemak alles doen. Ik vind het echt een aanrader. Wel redelijk aan de prijs maar echt ideaal! Ik vond het het geld waard.
30-04-2017
<<

Anoniem316

Bericht 14 Okt 2016 17:23

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

Wij hebben, toen wij om 5u op Schiphol moesten zijn, geslapen in het Ibis Budget hotel. Niet super (echt budget) maar wel lekker om even een nachtje te slapen en te douchen. Er is vanuit het hotel een transfer naar schiphol en je mag de auto bij het hotel laten staan.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 14 Okt 2016 17:29

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

Toet schreef:Jij woont toch vlakbij mij? Als jij zelf een auto hebt wil ik je best brengen..


:heart:
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 14 Okt 2016 17:51

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

Wat een lief aanbod, Toet!

Ik ga komende donderdag weg en heb een nacht in het Ibis hotel geregeld.
Rijd zelf liever niet hele lange stukken in het donker en er is niemand om mij weg te brengen. Prima oplossing zo.

Alvast een hele fijne vakantie!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem281

Bericht 14 Okt 2016 18:15

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

En een thermoskannetje meenemen en je tablet met volle batterij?

*Edit; niet ideaal, dat begrijp ik...
<<

Anoniem282

Bericht 14 Okt 2016 21:07

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

Wat ontzettend lief aangeboden, Toet!

Ik zou anders dus wel een hotel nemen. Puur omdat ik het zonde zou vinden om meteen al brak aan te komen op de bestemming, doordat je het wel voelt als je een nachtrust hebt overgeslagen. Dan is zelfs om 4 uur opstaan al heel onnatuurlijk vroeg, terwijl je dan al op Schiphol zou zijn (tenzij je natuurlijk al rond 21.00-22.00 uur zou kunnen slapen, wat niet mijn ritme zou zijn).
<<

anoniem224

Bericht 15 Okt 2016 12:56

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

Wat super lief Toet! Ik woon inderdaad dichtbij jou, maar heb helaas geen auto. Toch super bedankt voor het aanbod :heart:

Als er een La Place of iets dergelijks open is moet het goedkomen, volle tablet gaat sowieso mee dus dan vermaak ik me wel met Netflix inderdaad.

Ik kan gelukkig wel op tijd gaan slapen, zeker nu het vroeg donker is. Al zal ik zo'n nacht toch wel merken.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 17 Okt 2016 12:37

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

Wij vlogen afgelopen augustus om 6 uur met Transavia en ik had bedacht dat alles dicht zou zijn. Het tegendeel was waar: alles was open en het leek gewoon business as usual. Misschien vanwege de vakantieperiode dat alles zo vroeg open was: dat kan. We kwamen terug in september (4 september) en zijn om drie uur geland. Ook toen was de Starbucks etc open.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 17 Okt 2016 12:57

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

Er zijn wel wat winkeltjes open hoor, maar wel na de douane volgens mij. Is alweer geleden dat ik daar 's nachts vloog. Vlieg tegenwoordig liever via Eindhoven.
<<

Anoniem184

Bericht 17 Okt 2016 17:35

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

Mijn vriend werkt op Schiphol, hij geeft aan dat er zo diep in de nacht weinig open is. Alleen de Burger King en hij dácht ook het grandcafe bij de aankomsthallen (Grand Café Plaza). Laatste is wel leuk om een paar uurtjes rond te hangen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Okt 2016 17:38

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

Ik bedenk me net dat ik wel eens een aantal nachtdiensten echt op Schiphol Plaza heb gedraaid. Volgens mij was toen idd wel echt het meeste dicht. Maar goed er zijn bankjes en het is overdekt dus op zich kan je je natuurlijk wel vermaken met een eigen boek/tablet etc. En dan zodra er een restaurantje open gaat daar wat eten.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem184

Bericht 17 Okt 2016 17:42

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

<<

Anoniem187

Bericht 17 Okt 2016 19:06

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

Een hele fijne vakantie!
<<

anoniem224

Bericht 17 Okt 2016 21:33

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

Dank je wel!

Over een uurtje ga ik, ik ga zien wat ik kan doen daar. Komt vast goed, bedankt voor jullie reacties!
<<

Anoniem331

Bericht 17 Okt 2016 21:35

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

Ik heb daar toen meende ik tegen ene uur of 5 in de ochtend bij de Starbucks gezeten met een bakje koffie en wat lekkers.

Fijne vakantie!
<<

Anoniem304

Bericht 17 Okt 2016 21:42

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

Fijne vakantie!
<<

Anoniem173

Bericht 17 Okt 2016 22:18

Re: Kan ik 's nachts op Schiphol terecht?

Afgelopen week was om half 4 de Starbucks gewoon open.
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers