Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onderdeel koelkast gesneuveld,,waar nieuwe bestellen?

<<

Anoniem238

Bericht 13 Okt 2016 14:13

Onderdeel koelkast gesneuveld,,waar nieuwe bestellen?

Gisteren heb ik een flessenrek uit de koelkastdeur laten vallen. Nu zit er een scheur in:( (gelukkig niet helemaal afgescheurd..) Het rek hangt nog wel & er kunnen ook nog gewoon spullen ingezet worden.
Maar is er natuurlijk een kans dat de scheur verder doorscheurt en het rek doormidden scheurt...

Een oplossing is een nieuw flessenrek bestellen.
Wie heeft goede ervaringen met een stenen of digitale shop waar ik een nieuw flessenrek kan bestellen?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 13 Okt 2016 14:45

Re: Onderdeel koelkast gesneuveld,,waar nieuwe bestellen?

Ik zou contact opnemen met het merk. Meestal kunnen die je er wel 1 (kosteloos) opsturen.
30-04-2017
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Okt 2016 15:40

Re: Onderdeel koelkast gesneuveld,,waar nieuwe bestellen?

IK had een kan van de blender die was gaan lekken.
Contact opgenomen met Princess en een week later had ik een nieuwe thuis. Zonder kosten o.i.d.
Gewoon proberen, nee heb je, ja kan je krijgen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 13 Okt 2016 17:45

Re: Onderdeel koelkast gesneuveld,,waar nieuwe bestellen?

Oh sillyone, ik heb ook hetzelfde met de koelkast als TO. Heb op intrnet gekeken en zag wel onderdelen te koop, dus ging er van uit dat ik dat gewoon moest bestellen idd. Mss toch maar eens gewoon mailen. Hoewel de kan waarschijnlijk 'gewoon' is gaan lekker, en de flessenrek gewoon lomp was van mij;)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem184

Bericht 13 Okt 2016 18:05

Re: Onderdeel koelkast gesneuveld,,waar nieuwe bestellen?

Ik heb heel wat jaar terug nieuwe deurrekken voor de koelkast bij de mediamarkt besteld. Maar dat kostte wel geld, hoeveel weet ik niet meer.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 13 Okt 2016 19:37

Re: Onderdeel koelkast gesneuveld,,waar nieuwe bestellen?

Wij hadden dat laatst ook, wij hebben hem gewoon besteld bij het merk van de koelkast. Maar wij moesten wel gewoon betalen. Ik vind dat ook wel logisch, het is al best een oud ding.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3851

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 15 Okt 2016 10:11

Re: Onderdeel koelkast gesneuveld,,waar nieuwe bestellen?

Bij het onderdelenhuis of handyman
<<

Anoniem238

Bericht 17 Okt 2016 21:03

Re: Onderdeel koelkast gesneuveld,,waar nieuwe bestellen?

Bedankt voor alle tips & adviezen! Ik heb er voor gekozen om het onderdeel te bestellen bij het merk van de koelkast (wist niet eens dat dat kon..) & binnen 2 dagen had ik een nieuw flessenrek in huis:).
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 20 Okt 2016 19:14

Re: Onderdeel koelkast gesneuveld,,waar nieuwe bestellen?

Ik heb een paar keer wat besteld bij Europart. Toevallig deze week nog, want ik heb het diepvriesklepje gesloopt. Die bestelling is al twee keer vertraagd, dus dat is een beetje balen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers