Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Open keuken en eetgeur

<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 12 Okt 2016 14:47

Re: Open keuken en eetgeur

Ik heb echt een takke hekel aan afzuigkappen omdat ze zo'n herrie maken. Het liefste zet ik hem gewoon niet aan.
Straks moet ik wel als ik ga verhuizen met mijn open keuken. Maar je kan ook lampe berger kopen. Het kost wat maar volgens mij werkt het wel. (het reinigt de lucht en laat een lekkere geur achter na keuze) iemand ervaring?.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Okt 2016 14:48

Re: Open keuken en eetgeur

Niet alle afzuigkappen maken veel herrie hoor.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 12 Okt 2016 15:28

Re: Open keuken en eetgeur

Over het algemeen is hoe breder het gat en de buis hoe minder geluid het maakt en hoe beter het afzuigt.

Lampe berge ken ik niet.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 12 Okt 2016 15:46

Re: Open keuken en eetgeur

Wij hebben ook een open keuken maar niet veel last van geuren van het koken. Bij sommige gerechten wel, dan steken we na het eten de lampe berger (geurbrander) aan en alle kookluchtjes zijn weg. Dat ding is echt ideaal.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 12 Okt 2016 16:52

Re: Open keuken en eetgeur

Wij hebben een open keuken met afzuiger aan de muur. Van geuren heb ik niet echt last. Alleen als we vis eten ofzo. Andere geuren trekken redelijk snel weer weg.

wanneer we gaan verhuizen wil ik geen open keuken meer maar dat ligt dus niet aan de geuren.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 12 Okt 2016 20:26

Re: Open keuken en eetgeur

Hier ook een open keuken en heb niet echt last van vieze geurtjes hoor.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron