Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedemorgen vrijdag!

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 11 Okt 2013 08:15

Goedemorgen vrijdag!

Goedemorgen :D

Wat gaat iedereen doen vandaag?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Okt 2013 08:24

Re: Goedemorgen vrijdag!

Goedemorgen

Op mijn vrije dag verplicht vroeg uit bed is stom. Maar er kan vandaag een ketel monteur komen tussen 8-18

Ik hoop dat die vroeg is. Ondertussen ga ik in huis schoonmaken. En als de monteur voor 2 uur komt gaan mijn man en ik naar de stad toe

Fijne dag allemaal

Is hier trouwens nog hartstikke donker
Afbeelding
<<

Anoniem 49

Bericht 11 Okt 2013 08:26

Re: Goedemorgen vrijdag!

Goedemorgen!
Ik ga zo eerst weer naar de orthopeed in het ziekenhuis
Daarna ga ik met een projectgroepje bij iemand thuis werken.

Vanavond ga ik film kijken met een vriendin.
<<

Anoniem32

Bericht 11 Okt 2013 08:27

Re: Goedemorgen vrijdag!

Nog altijd ziek op de bank. Dadelijk terug naar de fysio. De behandeling van afgelopen dinsdag heeft me geen goed gedaan.
En verder de dag door sukkelen.
<<

Anoniem17

Bericht 11 Okt 2013 08:28

Re: Goedemorgen vrijdag!

Goedemorgen!

Laatste dagje werken deze week, heerlijk! Vanavond ga ik maar eens naar de kapper, m'n haar is helemaal gespleten bij de puntjes. Ik zit nog te twijfelen of ik het gewoon alleen laat bijwerken (dode puntjes laten knippen), of dat ik een schuine lok zal nemen.. Iemand een idee?

Fijne dag allemaal!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Okt 2013 08:34

Re: Goedemorgen vrijdag!

Beterschap en werkse meiden.

Ik zit ook alweer op kantoor en vanavond komen mijn vriendinnen en vrienden mijn verjaardag vieren. Dus na het werk nog snel langs de wijnboer :dance:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Okt 2013 08:42

Re: Goedemorgen vrijdag!

Goedemorgen,
Ik zit nu in de trein naar schiphol. Lekker op vakantie. Helaas is onze overstap in Istanbul nog langer geworen. Dus een hele lange reisdag. Ach, het is dus vooral een dag hangen.

Hele fijne dag allemaal, werk met zin, studeer met zin en alast een prettig weekend.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 11 Okt 2013 08:56

Re: Goedemorgen vrijdag!

Stuiter: btrschap!

Elliot; uhmm geen idee haha wel lekker dat je haar weer gedaan word.
Hoog tijd zo te horen :p


Ik ben al zo'n 40min wakkker grrrrr kreeg een sms en dat ik verder wilde slapen ging niet ivm werklui op de gallerij pffff.
Weinig slaap vannacht dan gehad.
<<

Nyx

Bericht 11 Okt 2013 09:02

Re: Goedemorgen vrijdag!

Goedemorgen!

Lekker geslapen vannacht. Zo even douchen en dan richting de huisarts. Controle van mijn oog die opeens slecht was geworden. Volgens mij is hij nu weer goed. Maar of hij nu goed was of niet, ik moest terugkomen. Vanmiddag nog even wat schoonmaken en dan is het alweer avond.

Fijne dag!
<<

Anoniem30

Bericht 11 Okt 2013 09:04

Re: Goedemorgen vrijdag!

Goedemorgen! Ik ben op weg naar het werk toe, hopelijk niet zo druk dit keer. Vanavond lekker pannenkoeken bakken & daarna avondje lekker met mijn vriend samen. Misschien thuis film kijken of naar de bioscoop ofzo, we kijken wel!
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 11 Okt 2013 09:27

Re: Goedemorgen vrijdag!

Fijne, gezellige avond samen Pippa
<<

Snirp

Bericht 11 Okt 2013 09:35

Re: Goedemorgen vrijdag!

Goedemorgen!!!

Ik ben alweer een tijdje aan het werk :) Vandaag een volle dag, ben tot 17:15 aan het behandelen.
Normaal stopte ik op vrijdag altijd wat eerder, maar nu zijn de inkomsten wel even welkom ;)
Vanavond orkest-repetitie en dan lekker weekend.

Beterschap voor alle zieken!!
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 11 Okt 2013 09:46

Re: Goedemorgen vrijdag!

Sarah1985, dat is vervelend dat je de hele dag rekening moet houden met een monteur, hopelijk komt hij vroeg en hebben jullie nog een fijne dag samen.

Majira, hoe was het bij de orthopeed?

Stuiterbal, beterschap! Hoe kan het dat de vorige behandeling je geen goed heeft gedaan?

Elliot, ik vind schuine lokken nooit zo leuk dus ik zou voor het bijknippen van de punten gaan.

Tabbie, veel plezier vanavond. Gefeliciteerd!

Silly-one, geniet van de vakantie, veel plezier.

Expressob, hopelijk heb je nog even wat slaap kunnen pakken.

Nyx, wat raar van je oog. Lijkt me wel even schrikken. Fijn dat het volgens jou wel weer goed gaat.

Pippa, werkse en fijne avond met je vriend.

Snirp, werkse op deze lange vrijdag.

Ik lig nog steeds op de bank met twee drains die erg jeuken en irritant zijn. Vanochtend al naar de plastisch chirurg geweest, maar ze mogen er helaas nog niet uit. Wel balen want als ze er in het weekend uit mogen moet ik naar de Eerste Hulp daarvoor en de vorige keer hebben ze me echt enorm pijn gedaan met het uithalen van de drains. Vandaag maar weer een dag vervelen op de bank dus. Kan nog niet eens zelf een kopje thee pakken :nopompom:
Insta: je_ei_kwijt
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 11 Okt 2013 10:04

Re: Goedemorgen vrijdag!

:hug: Bisq..wat balen dat de drains er nog niet uit mogen.

Ik moet vandaag nog een dagje werken en dan heb ik een week vakantie!!
Vanavond ga ik samen met mijn broertje naar Seasick Steve in Nijmegen. Had kaartjes gegeven voor zijn verjaardag.

Fijne dag allemaal!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 11 Okt 2013 10:12

Re: Goedemorgen vrijdag!

Goeiemorgen,

Vanmiddag komen mijn ouders even langs en ga ik kijken naar het huisje van mijn beste vriendin. Die heeft vandaag de sleutel gekregen. Heel misschien komt mijn vriend vanavond en anders plof ik lekker op de bank.

Fijne dag!
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem100

Bericht 11 Okt 2013 10:17

Re: Goedemorgen vrijdag!

Goeiemorgen,

Vandaag geen druk dagje, paar dingetjes te doen maar... Vanmorgen hier in huis wat rommelen en opruimen, vanmiddag contractbespreking bij m'n nieuwe baan en vanavond komt vriend eerder thuis en gaan we met zijn familie uit eten :)

Fijne dag allemaal en beterschap voor de zieken!
<<

Anoniem32

Bericht 11 Okt 2013 10:22

Re: Goedemorgen vrijdag!

Thnxx meiden.

Bisq: Mijn nek had best wel een blokkade wat ook tussen mijn schouderbladen zat. Blijkbaar was deze zo heftig dat het los maken ervan, uitwerking heeft op het neurologische gedeelte. (Uhm zoals hij me dat uitlegt haha)
Misselijkheid, braken, trillen, koorts, hoofdpijn zijn dan normale verschijnselen.

Behalve het braken had ik alles. Ik heb nu een ondersteunende tape in mijn nek dat verlicht de boel wel gelukkig.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 11 Okt 2013 10:26

Re: Goedemorgen vrijdag!

Goedemorgen,

@alle zieken en meiden die zich niet lekker voelen: beterschap!
@silly-one: fijne vakantie!

Ik heb redelijk geslapen. Vandaag werken 12-20 uur en daarna doe ik niet zoveel meer gok ik.

Fijne dag allemaal!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Nyx

Bericht 11 Okt 2013 10:33

Re: Goedemorgen vrijdag!

Bisq, is er wel iemand die jou een lekker kopje thee kan voorzetten? Hopelijk mogen ze er alsnog snel uit. :hug:

Mijn oog was goed. Er was twee weken geleden al niets vreemds aan te zien, dus de huisarts vermoede een ontsteking. Vooralsnog is het goed, maar wordt het zicht weer slecht dan moet ik terugkomen. Hopen dat het blijft zoals het nu is.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Okt 2013 11:51

Re: Goedemorgen vrijdag!

Goedemorgen,

Vanmorgen even voor een collega gewerkt. Straks wat in het huishouden doen.

Beterschap voor de zieken.

Fijne dag allemaal!!!
2014 2016
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 11 Okt 2013 11:56

Re: Goedemorgen vrijdag!

Ik ga een poging doen tot opruimen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Okt 2013 11:59

Re: Goedemorgen vrijdag!

Haha, vooral dat woord "poging"

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron